STOP SHOPY v ČR: vánoční soutěž pro zákazníky

STOP SHOP, přední provozovatel nákupních parků, opět startuje vánoční soutěž pro zákazníky. Po celý měsíc listopad mohou návštěvníci ve všech deseti českých lokalitách, kde se nákupní parky STOP SHOP nacházejí, soutěžit o vánoční cukroví. Princip je jednoduchý - za účtenky svých nákupů v hodnotě vyšší než 2000 Kč mohu získat kilo vánočního cukroví.

„Pro zpříjemnění a zatraktivnění vánočního nakupování startujeme v listopadu zákaznicky oblíbenou vánoční kampaň. Letos s mottem Vánoce na krku? Pomůžeme Vám. Do kampaně se tradičně zapojila řada obchodů v našich STOP SHOP parcích, kde zákazníci před Vánoci nakupují dárky. Kampaň komunikujeme jednotným grafickým vizuálem prostřednictvím venkovní reklamy a plakátů na nosičích CLV a billboardech umístěných v regionech a dále na sociálních sítích a www stránkách STOP SHOP parků,“ avizuje Tomáš Stařík, Country Manager Operations společnosti IMMOFINANZ pro ČR.

Princip a mechanika soutěže je následující: Po celý měsíc (1. - 29.11.) zákazníci střádají účtenky za své nákupy. Ti, kteří nakoupili zboží v hodnotě minimálně 2000,-Kč, budou oprávněni zúčastnit se soutěže formou vyplněné registrační karty a uschované účtenky, nebo i kombinace více účtenek od vybraných obchodníků. Vyplněnou kartu a účtenky zanesou v termínu 30. 11. - 1. 12. 2019 do svého oblíbeného STOP SHOPu, kde si rovnou vyzvednou vánoční cukroví?.

V České republice jsou retail parky STOP SHOP umístěny: v Hranicích, Třebíči, Táboře, Příbrami, Rakovníku, Kladně, Ústí nad Orlicí, Znojmě, Žatci a ve Starém Městě u Uherského Hradiště.

Kontakt:

Pro komunikaci v České republice:

Martina Jašková, ředitelka PR a mediálních vztahů Graffitti Networks Grafix

e-mail: martina@gng.cz

Klíčová slova ČR-trh-služby-reality-firmy-Graffitti Networks Grafix

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Stavebnictví, bydlení a reality
Služby, cestovní ruch
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.