Společnost Suning.com zaznamenala do třetího čtvrtletí zvýšený růst s příjmy přesahujícími 200 miliard RMB

Nanking (Čína) 31. října 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Večer 30. října zveřejnila společnost Suning.com (002024.SZ), přední čínský inteligentní maloobchodní prodejce typu online-to-offline (O2O) ve vlastnictví Suning Holdings Group, finanční výsledky za třetí čtvrtletí roku 2019. Podle zprávy společnost dosáhla v předchozích třech čtvrtletích roku 2019 tržby ve výši 201 miliardy RMB; objem prodeje omni-channel komodit činil 275,9 miliardy RMB, z toho objem prodeje z online platforem představoval 171,43 miliardy RMB a meziročně vzrostl o 24,27 %; čistý příjem připadající akcionářům činil 11,9 miliardy RMB.

Společnost Suning.com pokračuje ve zlepšování schopnosti získávat zákazníky online i offline. K 30. září dosáhl počet registrovaných členů maloobchodní platformy Suning.com 470 milionů; Suning.com má celkem 8407 samoobslužných a franšízových obchodů. Během sledovaného období se počet aktivních uživatelů platformy Suning.com meziročně zvýšil o 48,29 % a objednávky produktů online společnosti Suning.com (bez vlajkového obchodu Suning.com Tmall) se zvýšily o 61,83 %.

Po akvizici obchodních domů Wanda a Carrefour v Číně společnost dále vylepšila všestrannou nabídku a postupně vybudovala nejkomplexnější obchodní formát v maloobchodním průmyslu v Číně.

Na konci září společnost Suning.com oficiálně dokončila akvizici 80% podílu společnosti Carrefour China, což představuje milník úsilí společnosti dokončit vytvoření dodavatelského řetězce v odvětví rychloobrátkového spotřebního zboží (FMCG). Společnost nyní vytvořila síťové pokrytí supermarketem Suning v plném scénáři, offline supermarketem Carrefour, butikovým supermarketem SuFresh a Suning Xiaodian (supermarket v sousedství). Jako nový člen rodiny Suning zahájí do konce roku 210 obchodů Carrefour China po celé zemi kompletní upgrade. Zavedení možností dodavatelského řetězce společnosti Carrefour bude efektivně využívat výhod velkoobjemového zadávání zakázek a pomůže vytvořit efektivní systém přidělování skladů pro podporu rychlého rozvoje kategorií rychloobrátkového spotřebního zboží (FMCG) společnosti Suning.com.

V předchozích třech čtvrtletích roku pokračovala společnost Suning.com ve zvyšování investic do logistiky, technologií a budování dalších klíčových kapacit, aby položila pevný základ pro růst v příštím desetiletí.

Pokud jde o logistickou infrastrukturu, do konce září 2019 zaujímala celková plocha skladovacích a souvisejících podpůrných zařízení společnosti Suning Logistics více než 11 milionů metrů čtverečních. Ve 41 městech je v provozu 50 logistických základen a v 17 městech se staví a rozšiřuje 23 logistických základen. Společně s nově integrovanými 8 velkými distribučními centry společnosti Carrefour China se výrazně zvýšila konkurenceschopnost logistického dodavatelského řetězce společnosti Suning.

Na základě silných logistických schopností společnosti Suning.com a letošního nákupního festivalu 11/11 společnost Suning.com oznámila plán „hodinového životního cyklu", který umožní zákazníkům ve vybraných regionech obdržet své nákupy od půl do jedné hodiny.

V oblasti technologií společnost Suning posílila své schopnosti technologické podpory a vytvořila cloud dodávek, cloud uživatelů, marketingový cloud, cloud logistiky a finanční cloud a vytvořila tak inteligentní maloobchodní operační systém, který podpořil rychlý rozvoj samostatně provozovaného podnikání společnosti Suning a možnosti inteligentního maloobchodu. Od ledna do září letošního roku společnost Suning investovala do výzkumu a vývoje více než 2,4 miliardy RMB, což představuje meziroční nárůst o 61,14 %.

O společnosti Suning Holdings Group

Společnost Suning Holdings Group, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2019 společnost Suning Holdings patřila ke třem nejlepším společnostem mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 602, 5 miliardy RMB (přibližně 77,24 miliardy EUR) a nadále udržuje vedení na seznamu kategorie internetového maloobchodu. Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím mnoha vertikálních odvětví včetně komerčních nemovitostí, finančních služeb a sportu. Suning.com, hlavní dceřiná společnost, která je průkopníkem v oblasti online a offline maloobchodu, byla zařazena do seznamu Fortune Global 500 tři roky za sebou v letech 2017 až 2019.

Kontakt pro dotazy z médií: Edd Ross, Edd.ross@hkstrategies.com, +44 2079734470

Klíčová slova Čína-trh-internet-Suning Holdings Group

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.