P&G v USA, Kanadě a západní Evropě nakupuje 100 % obnovitelné elektřiny

Společnost Procter & Gamble (burzovní index NYSE: P&G) oznamuje, že dosáhla svého cíle nakupovat do roku 2020 v USA a Kanadě 100 % obnovitelné elektřiny. Společnost překročila svůj původní cíl rozšířením nákupu 100 % obnovitelné elektřiny také na západní Evropu. Tyto tři trhy patří k jejím největším trhům a představují více než 70 % elektřiny, kterou společnost P&G nakupuje. Tento závazek byl splněn v předstihu a je dobrým startem pro dosažení cíle společnosti P&G nakupovat 100 % obnovitelné elektřiny celosvětově do roku 2030.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní verzi zprávy najdete zde: https://www.businesswire.com/news/home/20191024005503/en/

Největšími přispěvateli k výrobě obnovitelné energie pro společnost P&G jsou větrná farma v Tyler Bluff v Texasu, která kompenzuje 100 % elektřiny potřebné pro její továrny na přípravky pro péči o textil a domácnost v USA a Kanadě, které vyrábějí výrobky značek jako Tide, Downy, Cascade a Mr. Clean a interní kombinované zařízení na výrobu tepla a elektřiny z biomasy v Albany ve státě Georgia, které zde poskytuje 100 % páry pro výrobu produktů značek Bounty a Charmin. Kromě těchto rozsáhlých projektů společnost v celém svém provozu snižuje emise prostřednictvím rozmanitého portfolia projektů v oblasti obnovitelné energie zaměřených na certifikáty větrné, solární, geotermální, vodní a obnovitelné energie.

"Jsme hrdí na naše úsilí snížit naši ekologickou stopu a zanechat svět jako lepší místo pro příští generace," řekla Virginie Helias, generální ředitelka společnosti P&G pro udržitelnost. "Naším primárním cílem je a nadále bude poskytovat vynikající produkty, kterým mohou naši zákazníci důvěřovat, a také jistotu, že za každým výrobkem P&G stojí dodavatelský řetězec zavázaný k odpovědnosti za životní prostředí."

Společnost P&G na základě svého tradičního vedoucího postavení v ochraně životního prostředí již dosáhla mnoha svých cílů udržitelnosti v oblasti energie, vody a odpadu pro rok 2020. Tím dosáhla měřitelného pokroku, který lze pozorovat napříč značkami i zeměpisnými oblastmi. Nákupem 100 % obnovitelné elektřiny v USA, Kanadě a západní Evropě nyní společnost P&G nastupuje na cestu k překročení svých závazků v oblasti obnovitelných zdrojů energie a závazků na bázi vědeckých poznatků v oblasti skleníkových plynů pro rok 2020.

Společnost P&G očekává, že realizací nových projektů při pokračujícím nákupu elektřiny z obnovitelných zdrojů může podnítit další inovace, investice a přechod na obnovitelnou energii pro regionální společnosti, které dodávají energii do jejích téměř 150 provozů po celém světě.

Další informace týkající se oznámení společnosti P&G najdete na adrese https://us.pg.com/blogs/pg-purchases-renewable-electricity.

O společnosti Procter & Gamble

Společnost P&G slouží zákazníkům po celém světě prostřednictvím jednoho z nejsilnějších portfolií důvěryhodných, kvalitních a předních značek, jako například Always®, Ambi Pur®, Ariel®,®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks(® a Whisper®. Komunita P&G zahrnuje provozy v přibližně 70 zemích celého světa. Nejnovější zprávy a informace o společnosti P&G a jejích značkách najdete na adrese http://www.pg.com.

Původní verzi zprávy najdete na serveru businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191024005503/en/

Kontakt společnosti P&G pro média:

Robyn Schroeder

P&G, globální komunikace

Schroeder.rm@pg.com

Zdroj: Procter & Gamble

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-energie-chemie-firmy-Procter & Gamble

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Energetika, suroviny
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.