Michael Scheiner se stal globálním marketingovým ředitelem značky Tommy Hilfiger

Michael Scheiner se stal globálním marketingovým ředitelem značky Tommy Hilfiger

Michael Scheiner se stal globálním marketingovým ředitelem značky Tommy Hilfiger

Značka Tommy Hilfiger, kterou vlastní firma PVH Corp. [index NYSE: PVH], s potěšením oznamuje jmenování Michaela Scheinera do funkce globálního marketingového ředitele značky Tommy Hilfiger Global, a to s účinností od 28. října 2019.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete přečíst zde: https://www.businesswire.com/news/home/20191021005511/en/

Michael má více než 15 let zkušeností s globálními značkami. Přichází do Tommy Hilfiger z firmy Hollister Co., kde zastával funkci viceprezidenta pro globální marketing. Jeho práce pomohla značku Hollister dostat mezi 5 nejoblíbenějších značek mezi dospívajícími, podle žebříčku Piper Jaffray’s Fall 2019 Taking Stock a pomohla značce Hollister stát se uznávaným multikanálovým maloobchodním prodejcem. Michael své zkušenosti a tah na branku využije k tomu, aby značka TOMMY HILFIGER zavedla a používala nové inovativní marketingové strategie, zejména online platformu a marketing založený na zkušenostech, s cílem oslovit a získat přízeň nové generace spotřebitelů.

“Vzhledem k tomu, že jsme jedna z nejuznávanějších značek v globálním měřítku, musí naše marketingové týmy po celém světě inspirovat, nadchnout a komunikovat s našimi zákazníky,“ řekl Daniel Grieder, generální ředitel firmy Tommy Hilfiger Global & PVH Europe.

“Jsme rádi, že Michael přichází do naší špičkové marketingové organizace a věříme, že se stane velkou posilou v naší probíhající digitální transformaci, umožní nám strategicky řešit nové problémy a pomůže značce Tommy Hilfiger udržet náskok před konkurencí.”

“Je pro mě velká čest pracovat pro takovou ikonickou globální značku,” řekl Michael. “Inovace a tah na branku, které značku Tommy Hilfiger provází od samého počátku, je inspirující. Těším se na úzkou spolupráci s Tommym, Danielem a firemními talentovanými marketingovými týmy z celého světa, abychom společně napsali další kapitolu značky Tommy Hilfiger, která v příštím roce oslaví své 35. výročí.”

Michael se spolu se svou rodinou přesune do globální centrály značky Tommy Hilfiger v nizozemském Amsterdamu.

TOMMY HILFIGER je jednou z předních lifestylových značek, která je globálně uznávaná pro svou pověst a identitu.

Marketingové aktivity značky TOMMY HILFIGER jsou velice důležité pro neustálé zlepšování povědomí o značce a vytváření strategií, které nám pomáhají udržet si loajální skupinu zákazníků a fanoušků. Dnes je značka díky špičkovým kolekcím, kampaním a partnerství dobře známá zákazníkům po celém světě.

O společnosti Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jedním z nejvýznamnějších světových návrhářů v oblasti životního stylu. Jeho portfolio zahrnuje značky TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS. Zaměřuje se na navrhování a marketing vysoce kvalitního pánského a sportovního oblečení, kolekcí dámského a sportovního oblečení, dětského oblečení, džínových kolekcí, spodního prádla (včetně toalet, ložního a odpočinkového oblečení), obuvi a doplňků. Prostřednictvím vybraných držitelů licencí nabízí Tommy Hilfiger doplňkové produkty životního stylu, jako například brýle, hodinky, vůně, atletické oblečení (pro golf a plavání), ponožky, drobné kožené zboží, domácí zboží a zavazadla. Produktová řada TOMMY JEANS se skládá z džínových oděvů a obuvi pro muže a ženy, příslušenství a vůní. Zboží značek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozici zákazníkům po celém světě prostřednictvím rozsáhlé maloobchodní sítě TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, předních specializovaných a obchodních prodejen, výběrových online prodejců, a dále na adrese tommy.com.

O společnosti PVH Corp.

PVH je jednou z nejobdivovanějších módních a lifestylových společností na světě. Ovládáme značky, které módu posunují vpřed - pro dobrou věc. Naše portfolio zahrnuje takové kultovní značky jako jsou TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga a značky Geoffrey Beene, stejně jako značku prádla True & Co. Prodáváme různé výrobky pod těmito a jinými vlastními a licencovanými značkami, které jsou známé na národní i mezinárodní úrovni. Společnost PVH má více než 38 tisíc partnerů a spolupracovníků ve více než 40 zemích světa a naše roční tržby dosahují 9,7 miliardy amerických dolarů. To je síla PVH.

*Značka Speedo je trvale licencována pro Severní Ameriku a Karibskou oblast společností Speedo International, Limited.About PVH Corp.

VÝHLEDOVÁ PROHLÁŠENÍ VE SMYSLU NOVELY ZÁKONA O VEDENÍ SOUDNÍCH SPORŮ TÝKAJÍCÍCH SE OBCHODOVÁNÍ S CENNÝMI PAPÍRY Z ROKU 1995: Výhledová prohlášení v této tiskové zprávě zahrnují mimo jiné údaje týkající se plánů, cílů, očekávání a záměrů společnosti, které podléhají ustanovením novely Zákona o vedení soudních sporů týkajících se obchodování s cennými papíry z roku 1995. Upozorňujeme investory, že tato výhledová prohlášení podléhají rizikům a nejistotám, z nichž mnohé nelze přesně předvídat a předpokládat, a které zahrnují mimo jiné následující: (i) plány, strategie, cíle, očekávání a záměry společností se mohou podle uvážení společnosti kdykoliv změnit, (ii) společnost může být považována za vysoce spekulativní a využívat značnou část svých finančních toků na umoření svých dluhů, v jejichž důsledku nebude mít dostatečnou hotovost na financování svých aktivit v takovém měřítku, jakém by chtěla nebo v jakém je realizovala v minulosti; a (iii) další rizika a nejasnosti, které společnost čas od času předkládá v hlášeních Americké komisi pro kontrolu cenných papírů („SEC“).

Firma nepřijímá žádnou povinnost veřejně aktualizovat svá výhledová prohlášení, a to ani na základě nových informací, budoucích událostí, či jinak.

Prohlédněte si zdrojovou verzi této tiskové zprávy na webových stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191021005511/en/

Kontaktní informace

Tommy Hilfiger Contact

Baptiste Blanc

Sr. Director, Communications and Earned Media

E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com

Tel: +31 62904 2334

Zdroj: Tommy Hilfiger

Klíčová slova Nizozemsko-móda-trendy-Tommy Hilfiger

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.