Clé de Peau Beauté oznámila dlouholeté globální partnerství s fondem UNICEF

Tokio 12. října 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Partnerství umožní dívkám z celého světa, aby uplatňovaly svá práva, zlepšovaly své vzdělání a využívaly svůj neomezený potenciál

Clé de Peau Beauté, luxusní značka péče o pleť a make-upů společnosti Shiseido Company Limited se sídlem v Tokiu, se dnes na Mezinárodní den dívek zavázala k největšímu příspěvku na světě ve výši 8,7 milionu USD na podporu Programu rovnosti žen a mužů fondu UNICEF.

Celosvětově není 1 ze 4 dospívajících dívek ve věku 15-19 let zaměstnána, nemá vzdělání ani vyškolení ve srovnání s 1 z 10 chlapců stejného věku. Clé de Peau Beauté jako první japonská značka, která se zavázala k mnoholetému globálnímu partnerství s fondem UNICEF v oblasti podpory a vzdělávání dívek, přispěje k celosvětovému úsilí o podporu 6,5 milionu dívek prostřednictvím programů vzdělávání, zaměstnanosti a posilování postavení žen.

"Vzdělávání je jedním z nejlepších způsobů vymanění se z chudoby," uvedla výkonná ředitelka fondu UNICEF Henrietta Fore. „Přestože byl zaznamenán významný pokrok v zápisu dívek do základních škol, příliš mnoha z nich byla odepřena příležitost postoupit na střední školu. Předčasné manželství, chudoba, diskriminace a předsudky týkající se rozdílu mezi muži a ženami jsou některé z překážek, které dívky musí překonat, aby mohly pokračovat ve svém studiu. Díky podpoře partnerů, jako je Clé de Peau Beauté, můžeme pomoci tyto bariéry řešit."

"Když značka Clé de Peau Beauté v březnu 2019 poprvé vyhlásila cenu Power of Radiance, měli jsme plně v úmyslu zahájit dlouhodobý filantropický závazek stát se hybnou silou pozitivních změn. Připojení fondu UNICEF jako partnera doplňuje úsilí značky zaměřit se na vzdělávání a je v souladu s naší firemní vizí pro vytváření společenských hodnot. V Clé de Peau Beauté věříme, že klíčem k jasnějším zítřkům je uvolnit potenciál dívek. Společně se snažíme umožnit našim lidem zaujímat aktivní postoj k tomuto programu, který má přinést hmatatelný a pozitivní rozdíl ve světě," uvedla paní Yukari Suzuki, ředitelka značky Clé de Peau Beauté.

Partnerství podpoří práci fondu UNICEF v Bangladéši, Kyrgyzstánu a Nigeru, mezi jinými zeměmi a regiony. Bude podporovat vzdělávání ve vědě, technice, strojírenství a matematice (STEM) - oblastech, které jsou tradičně potlačovány kvůli stereotypům a genderovým normám vůči dívkám. Dívky také získají sebevědomí, naučí se týmové práci a rozhodování a budou mít také přístup k mentorství, aby se mohly úspěšně zapojovat do pracovního procesu.

Značka Clé de Peau Beauté pro další potvrzení svého závazku prosazovat vzdělávání žen a dívek rovněž přislíbila určité procento z celosvětového prodeje nejprodávanějšího výrobku The Serum, aby podpořila programy UNICEF pro posílení postavení dívek. Tím, že značka umožňuje všem ženám jednat a poskytovat podporu v tomto globálním hnutí, hraje aktivní roli při řešení globálních sociálních otázek, jako je genderová nerovnost. V rámci závazku Clé de Peau Beauté bude značka propagovat tuto smysluplnou činnost na svých online platformách a v sociálních médií, jakož i prostřednictvím výstav v obchodech.

Jako podnik hluboce zakořeněný v oblasti krásy značka Clé de Peau Beauté vždy věřila, že žena může proměnit svou krásu, svůj život a svůj svět tím, že přijme kroky k dosažení pozitivních změn. Na podporu tohoto partnerství budou zaměstnanci rovněž vyzýváni ke společnému vyjadřování své podpory tomuto nesmírně významnému závazku prostřednictvím interních iniciativ zaměstnanců, aby povzbudili tuto akci.

Vzdělávání je klíčem k otevírání příležitostí. Síla rozjasnit svět je v každém jednotlivci a prostřednictvím tohoto sjednoceného úsilí podporují Clé de Peau Beauté a UNICEF dívky na celém světě, protože mění svět pro sebe, své rodiny a své komunity.

Poznámka pro redaktory:

UNICEF nepodporuje žádnou společnost, značku, produkt nebo službu.

O společnosti Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, světová luxusní značka skupiny SHISEIDO Cosmetics, byla založena v roce 1982 jako konečný výraz elegance a vědy. Clé de Peau Beauté znamená klíč ke kráse pleti. Filozofií této značky je uvolnit sílu vyzařování ženské krásy prostřednictvím inovativních technologií péče o pleť a využitím make-upu z celého světa. Značka Clé de Peau Beauté, vždy vedená vynikající estetickou citlivostí a inteligencí, vštípila svým výrobkům modernost, kouzlo a dynamiku, aby se v oboru stala lídrem, který přináší úžasný efekt vyzařování zevnitř. K dispozici ve 14 zemích a regionech na celém světě.

Clé de Peau Beauté, oficiální webové stránky: www.cledepeau-beaute.com

Clé de Peau Beauté, oficiální Instagram: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/

O fondu UNICEF

Fond UNICEF pracuje na jedněch z nejtěžších míst světa pro život, aby pomáhal nejvíce znevýhodněným dětem na světě. Ve více než 190 zemích pracujeme všude a pro každé dítě, abychom pro všechny vytvořili lepší svět. Pro více informací o fondu UNICEF a jeho práci pro děti navštivte webové stránky www.unicef.org

Sledujte UNICEF na sítích Twitter a Facebook

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1008876/Cle_de_Peau_Beaute_x_UNICEF_Partnership_Photo.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1008877/CPB_for_UNICEF_Lockup_2.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1008917/Cle_de_Peau_Logo.jpg

KONTAKT: Hiroko Nakano, Japonský výbor pro fond UNICEF, +81 3 5789 2012, hnakano@unicef.or.jp; Sohini Roychowdhury, UNICEF Ženeva, +41 79 533 5264, sroychowdhury@unicef.org

Klíčová slova Japonsko-sociální-kosmetika-ženy-UNICEF-firmy-Clé de Peau Beauté

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.