Společnost Suning dokončila akvizici Carrefour China, urychluje tím scénář všestranného maloobchodu

Nanking (Čína) 28. září 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

● Oddělení domácích spotřebičů Suning bude tento víkend v 200 prodejnách Carrefour

● Značka a provoz společnosti Carrefour China zůstanou nezávislé

● Jmenování nového generálního ředitele společnosti Carrefour China

Společnost Suning.com (002024.SZ) dnes oznámila dokončení akvizice společnosti Carrefour China, což pro společnost Carrefour China představuje začátek éry Suning.

Tato zpráva navazuje na dohodu ohlášenou dříve v tomto roce (23. června), kdy společnost Suning.com oznámila, že má v úmyslu získat 80 % podíl ve společnosti Carrefour China za 620 milionů EUR (4,8 miliardy RMB). Transakce dokončená dnes představuje nejnovější akvizici společnosti Suning po akvizicích společností Dia China a Wanda Department Stores, protože stále urychluje expanzi svého portfolia kamenných obchodů pro svůj všestranný maloobchodní model.

Zhang Jindong, předseda představenstva společnosti Suning Holdings Group, uvedl: "Je to klíčový krok v plánu inteligentního maloobchodu společnosti Suning. Zkušenosti společnost Carrefour s rychloobrátkovým spotřebním zbožím (FMCG) a možnostmi dodavatelského řetězce mohou být integrovány do maloobchodního modelu Suning s plným scénářem, solidní logistickou sítí a pokročilými technologiemi. Díky našim inteligentním maloobchodním schopnostem může Suning transformovat obchody Carrefour na plně integrované online a offline supermarkety, které uspokojí vyvíjející se požadavky zákazníků."

V den oficiálního dokončení transakce se k Zhangu Jindongovi připojilo v Nankingu více než 20 vedoucích pracovníků z ústředí a klíčových regionů společnosti Carrefour China. Na speciálně svolaném zasedání nastínil plán rozvoje podnikání pro společnost Carrefour China a oznámil jmenování nového generálního ředitele společnosti Carrefour China, kterým se stal Tian Rui, viceprezident společnosti Suning.com.

Zhang Jindong potvrdil, že Carrefour China otevře v příštích pěti letech 300 nových obchodů v čínských městech úrovně 1-3. Oznámil také, že značka a provoz společnosti Carrefour China zůstanou nezávislé a budou těžit z maloobchodního cloudového modelu společnosti Suning, otevřených technologií, logistiky a dodavatelského řetězce pro lepší přístup na trhy nižší úrovně.

28. září bude oddělení domácích spotřebičů Suning integrováno do více než 200 obchodů Carrefour. Obchody Carrefour v Číně budou podle budoucích plánů zahrnovat další aktiva společnosti Suning včetně oddělení pro matky s dětmi, sportovního vybavení a kin. Společnost Suning se také snaží vytvořit komunitní centrum na jednom místě, které bude integrovat zboží, služby, zkušenosti a volný čas.

Nadcházející státní svátek se stane prvním milníkem společné propagace prodeje společnosti Suning a Carrefour v Číně. Ještě více nabídek se objeví v letošní Singles Day (Den nezadaných) 11. listopadu, který je mezi mladými čínskými spotřebiteli oblíbeným dnem nákupů.

Společnost Carrefour China se svou 24letou působností v Číně provozuje síť 210 hypermarketů a 24 obchodních domů ve 22 provinciích a 51 velkých a středních městech, s přibližně 30 miliony členů. V roce 2018 dosáhla čistého obratu téměř 30 miliard RMB.

Integrace společností internetového obchodu (online) a supermarketů (offline) je novým trendem ve vývoji maloobchodu. Různé obchodní modely se mohou vzájemně doplňovat a rozšiřovat možnosti služeb v dodavatelském řetězci. Řada průmyslových komentátorů je pozitivních ohledně synergií, které akvizice přinese, což dále posílí konkurenceschopnost společnosti Suning zrychlením rozvoje společnosti v kategorii rychloobrátkového spotřebního zboží (FMCG), obohacením jejího portfolia inteligentního maloobchodu a přispěním ke snížení nákladů na nákupy a logistiku.

Poznámka pro redaktory

O společnosti Suning Holdings Group

Společnost Suning Holdings Group, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2019 se společnost Suning Holdings umístila mezi třemi největšími značkami z 500 nejvýznamnějších nestátních podniků v Číně s ročními příjmy ve výši 602,5 miliardy RMB (přibližně 77,24 miliardy EUR) a nadále jí patří první místo na seznamu internetového maloobchodního prodeje. Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím mnoha vertikálních odvětví, včetně komerčních nemovitostí, finančních služeb a sportu. Suning.com, hlavní dceřiná společnost v oblasti online a offline maloobchodu, byla zařazena do seznamu Fortune Global 500 tři roky za sebou v letech 2017 až 2019.

KONTAKT: Edd Ross, +44-2079734470, edd.ross@hkstrategies.com

Klíčová slova Čína-trh-firmy-Suning Holdings Group

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.