Průkopnický seriál ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT

Cincinnati (USA) 7. září 2019 (PROTEXT/BusinessWire)

Společnosti P&G, National Geographic a Global Citizen uvádějí průkopnický seriál ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT, který by měl iniciovat akce proti chudobě, nerovnosti a zajištění udržitelnosti

Šestidílný seriál dokumentů by měl upozornit na nejdůležitější světové problémy prostřednictvím aktivistů Hugha Jackmana, Pharrella Williamse, Common, Usher, Rachel Brosnahanové, Gayle Kingové, Bonangy Mathebyové, Darrena Crisse, Uzo Adubyové, Becky G a Priyanky Chopra Jonasové

Seriál měl premiéru ve Spojených státech amerických 5. září v 10 hodin Východního času/9 hodin Centrálního času na platformě National Geographic

Šestidílný seriál dokumentárních filmů ACTIVATE společností Procter & Gamble a National Geographic, v koprodukci se společnostmi Global Citizen a RadicalMedia, měl premiéru ve Spojených státech amerických ve čtvrtek 5. září na platformě National Geographic. Každá epizoda šestidílného seriálu se zaměřuje na jiný problém související s podstatou chudoby, jako jsou udržitelné zdroje, kriminalizace chudoby, pomoc při katastrofách, vzdělávání dívek, plastové odpady a světová krize s vodou.

Ukázkové video o seriálu P&G ACTIVATE si můžete prohlédnout zde.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/

Jednotlivé hodinové díly se začaly vysílat ve čtvrtek a potom jednou týdně do 10. října ve Spojených státech amerických a také na platformě National Geographic ve 172 zemích a ve 43 jazycích. Epizody vyzdvihnou práci společnosti P&G a jejích značek Tide, Always, Charmin a Head & Shoulders, kterou realizuje s mnoha dlouholetými partnery, jako jsou například společnosti Save the Children, World Vision, World Wildlife Fund, WEConnect International a Matthew 25: Ministries, kromě mnoha dalších.

"Společnost P&G a její značky se snaží využít svůj vliv, aby upozornily na nejzávažnější problémy dnešního světa," řekl Marc Pritchard, ředitel značek společnosti P&G. „Na těchto problémech pracujeme už desítky let a prostřednictvím dokumentárních snímků ACTIVATE chceme rozšířit náš ohromný globální přístup k téměř 5 miliardám zákazníků, abychom vzdělali a inspirovali obyvatele celého světa.“

Společnost P&G má bohatou historii posilování svých značek a lidí, aby zlepšila svět prostřednictvím řešení nejzávažnějších problémů týkajících se vzdělávání dívek, čisté pitné vody, pomoci při katastrofách, udržitelnosti a řešení nerovnosti. Ať už jde neziskový program společnosti P&G "Čistá voda dětem" (Children's Safe Drinking Water) (CSDW), který zajistil více než 15 miliard litrů pitné vody lidem v nouzi na celém světě nebo misi značky Always na ukončení chudoby #EndPeriodPoverty, společnost P&G využívá svůj vliv a dosah, aby realizovala smysluplnou změnu.

"Jsme pyšní na to, že spolupracujeme se společnostmi National Geographic a Global Citizen, stejně jako jejich talentovanými týmy ambasadorů a mnoha dlouholetými partnery, kteří pomohou lidem z celého světa využít společný hlas a inspirovat změny,“ řekla Allison Tummon Kamphuisová, ředitelka globálního programu pro genderovou rovnoprávnost a program "Čistá voda dětem" společnosti P&G.

Kromě značek a blízkých partnerů společnosti P&G budou ve snímcích ACTIVATE účinkovat ambasadoři a podpůrci společnosti Global Citizen, jako jsou Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahanová, Gayle Kingová, Bonang Mathebaová, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Adubaová, Becky G a Priyanka Chopra Jonasová.

Jako jeden z největších světových poskytovatelů reklamy společnost P&G přemýšlí o tom, jak různým způsobem oslovit své zákazníky pomocí originálního obsahu ve spolupráci s vlivnými partnery, aby upozornila na některé nejzávažnější problémy světa. Spolupráce bude rovněž zahrnovat digitální centrály společností National Geographic a Global Citizen pro diváky, kteří chtějí získat více informací o šesti závažných problémech, na které se seriál dokumentů zaměřuje. Diváci budou mít možnost se podílet na kampaních společnosti Global Citizen a dozvědět se více o úsilí firmy a značek v čele se značkami Tide, Always, Head & Shoulders a Charmin.

Série dokumentů ACTIVATE měl premiéru ve Spojených státech amerických na platformě National Geographic ve čtvrtek 5. září v 10 hodin Východního času /9 hodin Centrálního času, sledujte místní seznamy.

Podrobnosti o každém díle:

ACTIVATE: Eradicating Extreme Poverty (Vymýcení extrémní chudoby)

Premiéra: Čtvrtek 5. září, 2019

Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonasová a Becky G se připojí ke kampaním společnosti Global Citizen, které apelují na přední světové představitele, aby realizovali politické změny pro ukončení extrémní chudoby na celém světě. Jackman organizuje ohromný festival v Central Parku, Becky G pojede do Mexika, aby propagovala kampaň společnosti Global Citizen na podporu žen, které jsou majitelkami vlastní firmy. Odborníci popisují stav extrémní chudoby na celém světě, ohromný pokrok, ke kterému došlo v posledních dvaceti letech a moderní řešení zaváděná na celém světě, včetně úsilí společnosti P&G a její značky Charmin o odpovědné zdroje.

ACTIVATE: Ending Cash Bail (Konec kaucí v hotovosti)

Premiéra: Čtvrtek 12. září, 2019

Umělci a aktivisti Common a Usher se spojí se společností Global Citizen a organizátory z řad řadových občanů ve svém úsilí o historickou reformu trestního práva a ukončení používání kaucí v hotovosti ve státě New York. Snaha společnosti P&G o řešení rasových předsudků prostřednictvím filmu z roku 2017 The Talk, a nového filmu The Look, je realizována tvůrci filmů, kteří sledují, jak rasová nesnášenlivost stále ovlivňuje každodenní životy Afroameričanů.

ACTIVATE: Education Cannot Wait (Vzdělání nemůže čekat)

Premiéra: Čtvrtek 19. září, 2019

Herečka a držitelka ceny Emmy Rachel Brosnahanová se připojí ke společnosti Global Citizen a pojede na hranice Peru, aby sledovala, jak probíhá vzdělávání dětí v průběhu konfliktů a přírodních katastrof. Po emocionálních zkušenostech s odsunutými rodinami se Brosnahanová a Global Citizen vrátí do Spojených států amerických, kde budou apelovat na Irsko, Velkou Británii a Spojené státy americké, aby přispěly miliony do globálního fondu Education Cannot Wait pro vzdělávání v průběhu krizí. Odborníci popisují nepřiměřený dopad, který mají přírodní katastrofy a konflikty na rozvojové země a způsoby, jakými lidé a značky z celého světa, jako například Tide, poskytují efektivní pomoc v naléhavých situacích.

ACTIVATE: Keeping Girls in School (Udržet dívky ve škole)

Premiéra: Čtvrtek 26. září, 2019

Priyanka Chopra Jonasová se připojí ke společnosti Global Citizen a aktivistům z celého světa v kampani, která by měla zbořit bariéry v oblasti vzdělávání dívek. Ve stejné době Gayle Kingová a Bonang Mathebaová budou apelovat na tisíce lidí, aby požadovali po vládě Jihoafrické republiky 58 milionů amerických dolarů na ukončení "období chudoby" a poskytla dívkám informace o menstruaci a zdroje potřebné k tomu, aby mohly zůstat ve škole a cítily se dobře. Experti popisují celou řadu problémů, které brání dívkám v rozvojových zemích ve vzdělání a ohromný vývoj, ke kterému ve světě došlo, jako například to, jak značka produktů pro ženy Always poskytuje zdroje pro bezplatné vzdělávání.

ACTIVATE: Ending Plastic Pollution (Konec plastových odpadů)

Premiéra: Čtvrtek 3. října, 2019

Pharrell Williams se připojí ke společnosti Global Citizen, aby apelovali na vlády, společnosti a jednotlivce a usilovali o řešení krize plastových odpadů v oceánu. Ve stejném období pojede Darren Criss na Filipíny, aby byl svědkem dopadu plastů na lidi žijící v extrémní chudobě a apeloval na obyvatele měst, aby oslovili starosty a snažili se zajistit pro města budoucnost bez odpadů. Experti popisují nepřiměřený dopad znečištění plasty na obyvatele rozvojových zemí a způsoby, kterými lidé a značky, jako například Head & Shoulders, pracují na řešení problému na celém světě.

ACTIVATE: Clean Water (Čistá voda)

Premiéra: Čtvrtek 10. října, 2019

Hvězda seriálu "Orange Is the New Black" Uzo Adubaová se připojí ke společnosti Global C, a bude usilovat o zajištění čisté vody a správné hygieny pro nejohroženější lidi na světě. Adubaová pojede do domoviny svých rodičů do Nigérie, kde bude apelovat na představitele země, aby věnovali státní prostředky na odstranění kontaminované vody a otevření defekační krize. Experti popisují důsledky kontaminované pitné vody na lidi v rozvojových zemích a řešení, která jsou implementována na celém světě, jako je například program zajištění pitné vody pro děti „Čistá voda dětem“.

O společnosti Procter & Gamble

P&G slouží zákazníkům po celém světě, a poskytuje jedno z nejsilnějších portfolií předních důvěryhodných a kvalitních značek, včetně Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® a Whisper®. Společenství P&G působí přibližně v 70 zemích celého světa. Nejnovější zprávy a informace o společnosti P&G a jejích značkách najdete na stránkách http://www.pg.com.

O společnosti National Geographic

Společnost National Geographic Partners LLC (dále jen NGP), společný podnik firem National Geographic Society a Disney, se snaží přinášet prémiový světový obsah v oblasti vědy, dobrodružství a objevování v bezkonkurenčním rozsahu mediálních formátů. NGP spojuje globální televizní kanály National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) s mediálními formáty a formáty zaměřenými na spotřebitele, jako jsou časopisy National Geographic, studia, související digitální a sociální platformy, knihy, mapy, média pro děti a pomocné aktivity, které zahrnují cestování, globální zážitky a akce, prodej archivních materiálů, licencování a internetové obchodování. Rozšiřování vědomostí a pochopení našeho světa je hlavní náplní společnosti National Geographic již 131 let a nyní se snažíme jít ještě hlouběji, posouvat hranice, přiblížit se k našim zákazníkům a oslovit každý měsíc miliony lidí z celého světa ve 172 zemích a ve 43 jazycích. NGP vrací 27 procent ze svého zisku neziskové společnosti National Geographic Society na financování práce v oblasti vědy, objevování, udržování a vzdělávání. Další informace naleznete na stránkách natgeotv.com nebo nationalgeographic.com, nebo nás naleznete na sítích Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn a Pinterest.

O společnosti Global Citizen

Od prvního festivalu společnosti Global Citizen Festival v New Yorku v roce 2012 se společnost Global Citizen rozrostla na jednu z největších a nejviditelnějších platforem pro mladé lidi, která apeluje na vedoucí představitele světa, aby plnili své povinnosti pro dosažení Cílů udržitelného rozvoje OSN a ukončení extrémní chudoby do roku 2030. Global Citizens získala závazky a politická oznámení od předních představitelů v hodnotě více než 37,9 miliard amerických dolarů, které by měly pomoci ovlivnit životy více než 2,25 miliard lidí. Organizace realizovala svůj akční model v Jihoafrické republice, Austrálii, Indii, Spojeném království, Německu, Belgii a Kanadě a vytvořila platformu pro aktivisty, kde se mohou dozvědět o problémech, které je nejvíce zajímají, zjistit, co mají podniknout a jakou za to mohou získat odměnu.

Zdrojovou zprávu si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/

Kontakt:

P&G Media

Julie deSylva Tel: 513-780-0006

Zdroj: Procter & Gamble

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-sociální-film-chudoba-dokumentární-firmy-Procter & Gamble

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.