Čistý zisk skupiny Skyworth vzrostl v prvním pololetí o téměř 20 %, hrubý zisk se zvýšil na 19,7 %

Šen-čen (Čína) 2. září 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Společnost Skyworth Group (00751.HK) ke konci dne 27. srpna zveřejnila své prozatímní výsledky za rok 2019. Skupina měla v tomto období obrat 17,23 miliardy juanů (přibližně 2,4 miliardy USD), přičemž hrubý zisk se zvýšil na 19,7 % ze 17,3 % v roce minulém. Zisk před zdaněním a čistý zisk činil za prvních šest měsíců 562 milionů juanů (přibližně 78,6 milionu USD) a 348 milionů juanů (přibližně 48,6 milionu USD), což představuje meziroční nárůst o 46 %, resp. 20,4 %.

Během tohoto období společnost investovala 908 milionů juanů (přibližně 127 milionů USD) do výzkumu a vývoje několika vysoce kvalitních inteligentních produktů s cílem zvýšit konkurenceschopnost. Jedná se o výrazné zvýšení investic o 20,6 %. Finanční pozice společnosti byla dále optimalizována, přičemž účetní hodnota kapitálu vzrostla k 30. červnu 2019 na 4,265 miliard juanů (přibližně 596 milionů USD), což je od 31. prosince 2018 výrazné zlepšení o 28,7 %.

Společnost Skyworth Group v první polovině roku pokračovala v implementaci své transformační strategie: v multimediální oblasti podnikání vzrostly tržby z internetového obsahu oproti stejnému období loňského roku o 39,3 %, přičemž počet aktivovaných uživatelů chytrých televizí přesáhl 38 milionů a denní průměrný počet aktivních uživatelů dosahuje 13,85 milionu. Společnost agresivně využila výhod plynoucích z první reakce úpravou portfolia produktů barevných televizorů a struktury zákaznické databáze, zrychlením pronikání OLED TV na trh a zvýšením podílu na trhu zavedením špičkových produktů k upevnění své pozice v celém odvětví.

Díky technologiím inteligentních systémů vzrostl obchod s digitálními set-top boxy a dále byly zavedeny segmenty inteligentních domácností, internetu věcí a bezpečnostního inženýrství, které otevírají nové cesty růstu.

Po přijetí strategie zaměřené na nejmodernější odvětví spotřební elektroniky prošlo podnikání společnosti v oblasti inteligentní elektroniky prošlo obecnou modernizací, pokud jde o postavení na trhu, značku, rozsah a cenovou politiku. Portfolio prodejních kanálů bylo dále optimalizováno a poskytuje pokrytí ve všech prodejních kanálech od prodejen velkých domácích spotřebičů s řetězci až po internetové obchody a tradiční obchody v menších čínských městech a podpořilo tak nárůst obratu i objemu prodeje.

Díky technickým, tržním a značkovým výhodám se očekává, že společnost Skyworth plně využije opatření, která na začátku roku podnikla čínská vláda s cílem urychlit rozvoj celostátního videoprůmyslu 4K/8K UHD.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/967950/Skyworth.jpg

KONTAKT: Liang Zhenxong, +86-139-2515-2466

Klíčová slova Čína-elektronika-Skyworth

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.