Konference Brand Management 2019 představí marketing jako klíč k růstu

Praha 21. srpna 2019 (PROTEXT)

Hlavní řečnice konference Brand Management 2019  Jenni Romaniuk

Společnost Blue Events právě zveřejnila program letošního největšího setkání seniorních marketérů Brand Management 2019. Netrpělivě očekávaná konference se koná 2. 10. v prostorách Cubex Centrum Praha. Akce každoročně nastoluje klíčové téma pro marketéry, ředitele a majitele firem na našem trhu. Do 21. srpna je k dispozici výhodná registrace za cenu Early Birds.

Téma letošního ročníku "Jak růst v nových podmínkách" a hlavní řečnice Jenni Romaniuk dosud přilákaly 150 účastníků z 60 firem. Zástupkyně světoznámého Ehrenberg-Bass Institutu vystoupí v Česku vůbec poprvé. "Marketing má nezastupitelnou roli v růstu byznysu firmy, rozhodně to není jen hra s pojmy a dojmy. Věříme, že je-li správně uchopen a postaven na reálné evidenci, stává se marketing klíčovým motorem pro transformaci firem a dosažení udržitelného růstu,“ říká Jan Patera, konzultant společnosti Blue Events.

Poznejte nové zákony

Výsledky robustních analýz Ehrenberg-Bass Institutu shrnuje bestseller How Brands Grow. Nové české vydání této knihy už četli všichni řečníci a získají jej zdarma také všichni účastníci. Kniha shrnuje půl století poznatků o zákonitostech marketingu platných napříč trhy a kategoriemi. Keynote speaker Jenni Romaniuk to vše zná z první ruky, napsala spolu s Byronem Sharpem pokračování teto knihy. Jenni patří k největším odborníkům na metriky pro výzkum značek, na efektivitu reklamy, loajalitu či koncepty jako distinctive assets a word of mouth. Vede institut, kde padesát odborníků pomáhá největším světovým firmám zlepšovat jejich marketing. "Na základě objevů Zákonů růstu můžeme identifikovat sedm hlavních ,hříchů‘ v oblastech, jako je tvorba reklamy, mediální nákup, segmentace zákazníků, diferenciaci značek, a v mnoha dalších. Tyto poznatky vás přivedou na jasnou ,cestu k vykoupení‘ směrem k udržitelnému růstu vašich značek a byznysu,“ slibuje Jenni Romaniuk.

Elita domácího marketingu

O své zkušenosti a recepty na to jak růst v nových podmínkách se podělí také další domácí odborníci. Vystoupí zejména klienti a zástupci firem, kde je marketing mozkem a srdcem rozvoje, má prokazatelné výsledky a dlouhodobou vizi. Jsou to Tomáš Ptáček (Brown-Forman ČR), Olin Novák (Rohlík), Jiří Vlasák (Kofola ČeskoSlovensko), Petra Novotná (Slovak Telekom) či Jarmila Vindušková (Linet). Účastníci se mohou těšit i na zajímavé příběhy proměn značek, jako je třeba budování nových kategorií v příspěvku Stevena Donaldsona (British American Tobacco), nebo nejoceňovanější rebranding minulého roku v podání Pavla Wernera (MIBO koloběžky). Nové prostředí pro značky a cesty k vykoupení představí Lukáš Kružberský (Red Media), Martin Smrž (Junior Achievement CR), Jaroslav Malina a Jan Suda (McCann Prague), Jan Javornický (Elite Solutions), Ondřej Gottwald (IMCC Europe) a Petr Chládek (Jihomoravské inovační centrum)

Brand Management je platformou pro setkání všech, kteří vlastní, řídí či jinak ovlivňují osud značek na našem trhu. Jedná se o zástupce sektorů od FMCG, retailu přes B2B služby, IT a telco, průmyslovou výrobu po finance a státní správu. Účastní se nejen brand manažeři, ale také ředitelé marketingu, členové představenstva či majitelé firem.

Další informace o akci získáte zde.

Kontakt:

Jan Patera

jan.patera@blueevents.eu

+420 731 421 751

Klíčová slova ČR-trh-marketing-firmy-Blue Events

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.