Chytré nakupování je skvělou příležitostí pro maloobchod!

Vídeň 5. srpna 2019 (PROTEXT/ots)

Každodenní problém při nakupování ......Reklama za reklamou od různých prodejních řetězců, slevy, dva produkty za cenu jednoho, apod. “Vyznat se v tom nedokáže už nikdo”.

Zákazník již neví, který supermarket je “na první pohled” levnější. V době, kdy srovnání maloobchodních cen pro zákazníky již není srozumitelné, hledají způsoby jak si každodenní nakupování ulehčit. I profesionální hledači slev mají problémy a často se v závalu speciálních nabídek prostě ztrácí.

Sleva 25%, ale jak dlouho platí? Nebo to bylo jen 15%? Musím mít věrnostní zákaznickou kartu? Platí sleva jen na nákup dvou výrobků nebo tří? Slevy jsou velmi žádané, ale většinou nedosažitelné.

V této situaci může pomoci náš nový, revoluční systém. Je to úplně jednoduché - zákazník si koupí jeden nebo více produktů a sleva je vypočtena u pokladny a zobrazí se na terminálu po provedení platby.

Maximální sleva je 100% z hodnoty nakoupeného zboží. A tento systém má jednu další výhodu, která je zcela zdarma - pro zákazníka se nakupování stává emotivnější. Náš systém je i novou příležitostí pro maloobchodní prodejce. Zákazníci jsou frustrovaní, protože slevová politika je stále složitější. Náš systém je jasnou a srozumitelnou odpovědí na tento problém.

Zákazník má šanci vyhrát celý nákup zdarma, a to až do výše 2000 Euro denně. Kromě četných osobních výhod přináší tento systém také většině zákazníků zábavu, radost a vzrušení.

Pocit radosti ze získané slevy je na dosah.

Přední odborníci na maloobchod a marketing, kteří již tento systém vyzkoušeli, říkají: “Tento systém zvyšuje spokojenost zákazníků”.

Protože si získání slevy zákazníci dobře pamatují, zůstává v jejich myslích dobrý pocit velmi dlouhou dobu. Tento systém tak pomáhá zvyšovat věrnost zákazníků při jejich každodenních nákupech. Dokonce i dlouhé čekání ve frontě, které je často náporem na nervy zákazníků, přináší něco pozitivního: nákupy na jedno kliknutí! “Lidé, kteří získají slevu se často o svůj nákup podělí s přáteli a známými na sociálních sítích. Tato aplikace tak zákazníky “nutí” přemýšlet o jejich dalších nákupech.”

Účast v systému je bezplatná a zapojit se mohou zákazníci od 16 let. Zákazník se ihned u pokladny dozví, zda vyhrál. Podmínkou pro získání slevy je nákup alespoň jednoho výrobku. Výše slevy se počítá náhodně. Maximální možná výhra je hodnota zakoupeného výrobku.

Značka, která tento vynález zavede do praxe tak zákazníkům nabídne nejen jedinečnou možnost jak získat slevu, ale současně se stane oblíbenou, protože zákazníkovi sděluje:

“Hledáme právě Vás, jsme zde pro Vás! Pojďte nakupovat s námi. S trochou štěstí můžete něco vyhrát.”

A současně prodejce vysílá jasný signál svým konkurentům, kteří se budou muset ptát, proč se svým zákazníkům tak pečlivě nevěnují.

Díky tomuto systému tak vzniká jedinečná emoční vazba mezi zákazníkem a značkou. Hlavní prioritou je udělat ze spokojeného zákazníka, věrného zákazníka a z věrného zákazníka “nadšeného vyslance značky”.

Proto tento systém těží zejména z nepřímé reklamy, jako je například šíření informace mezi lidmi z úst do úst.

Tento revoluční maloobchodní nákupní systém tak bude nejen skvělou zábavou pro zákazníky, ale navíc jim přinese podstatnou přidanou hodnotu a další výhody. A to zdarma a každý den!

Systém Dream Shopping.eu firmy VALVI GmbH z Vídně je chráněn patentem podle platných zákonů o ochraně duševního vlastnictví.

Kontakt pro získání dalších informací: Mag. Maschke Julia | VALVI GmbH | 1010 Vídeň | Wollzeile 9/II/33 | Rakousko | Tel. 0664.3910151 | E-mail: office@dreamshopping.eu | www.dreamshopping.eu

Klíčová slova Rakousko-obchod-VALVI

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.