Objem prodeje společnosti Suning.com dosáhl v 1. pololetí 184,2 miliardy RMB, s růstem o 21,8 %

Nanking (Čína) 1. srpna 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Společnost Suning.com (002024.SZ), přední čínský inteligentní maloobchodní prodejce online i offline (O2O), kterou vlastní společnost Suning Holdings Group, vydala večer 30. července zprávu o svém hospodářském výsledku za 1. pololetí roku 2019. Podle této zprávy společnost dosáhla v první polovině roku provozní zisk 134,618 miliardy RMB, meziroční růst o 21,63 %; objem prodeje mnohakanálových komodit dosáhl 184,215 miliardy RMB, s meziročním růstem o 21,80 % a čistý příjem připadající akcionářům činí 2,139 miliardy RMB.

Společnost Suning.com pokračuje ve zlepšování schopnosti získávat zákazníky online i offline. K 30. červnu dosáhl počet registrovaných členů maloobchodní platformy Suning.com 442 milionů; Suning.com má celkem 7 503 samoobslužných a franšízových obchodů a 5 368 obchodů Suning Xiaodian (obchody v sousedství) a Diatiantian.

V první polovině roku byla celková výkonnost domácího spotřebitelského trhu stabilní. Podle údajů Národního statistického úřadu dosáhl celkový maloobchodní prodej spotřebního zboží v lednu až červnu 19,5 bilionu RMB, tempo růstu se však meziročně snížilo o 1 procento, přičemž míra růstu maloobchodního prodeje online poklesla výrazně o 8,2 %.

Navzdory měkčímu tržnímu prostředí si online a offline podniky společnosti Suning.com udržovaly relativně rychlý růst. S pokračujícím rozšiřováním strategického plánu roste její plnohodnotný scénář a maloobchodní uspořádání všech kategorií.

Na konci června vlastnila společnost 7 503 samoobslužných a franšízových obchodů. Zejména v městských komunitách a na venkovském trhu rychle rostou franšízové obchody maloobchodního cloudu Suning Xiaodian a Suning.com. Celkový počet samoobslužných obchodů Suning Xiaodian a Diatiantian dosáhl 5 368, zatímco franšízové obchody maloobchodního cloudu Suning.com dosáhly počtu 5 108, což vytvořilo komplexní domácí a offline integrovaný ekosystém spotřeby v domácím maloobchodním průmyslu.

Pokud jde o výstavbu dodavatelského řetězce, společnost Suning.com oznámila založení pěti hlavních komoditních skupin na začátku roku, a to skupiny domácích spotřebičů, skupiny spotřební elektroniky, skupiny rychloobrátkového zboží (FMCG), skupinu domů módy a mezinárodní skupinu, aby podpořila profesionalizaci a vybranější provoz. Společnost dále získala celostátní síť 37 obchodních domů Wanda a 80% podíl ve společnosti Carrefour China, což rychle posílí možnosti rozvoje jejích obchodních domů a operací s rychloobrátkovým spotřebním zbožím.

Společnost Suning.com zároveň vytvořila a vylepšila režim zásobování přímými nákupy v zahraničí. Uvádí se, že Suning International má řadu zahraničních skladů přímých dodavatelských řetězců ve Spojených státech, Austrálii, Německu, Japonsku a dalších zemích a společnost dokončí projekt výstavby „15+15 skladů" (15 zahraničních skladů a 15 domácích skladů) do roku 2020.

V první polovině roku společnost Suning.com pokračovala ve zvyšování investic do logistiky, financí, technologií a budování dalších klíčových kapacit, aby položila pevný základ pro růst v příštím desetiletí.

Pokud jde o logistickou infrastrukturu, do konce června 2019 činila celková plocha skladů a souvisejících podpůrných zařízení pro podniky Suning Logistics a TTK Express více než 10 milionů metrů čtverečních. Společnost Suning.com urychlila rozvoj podnikání v oblasti čerstvých potravin a investovala do 46 chlazených skladů s čerstvými potravinami, které pokrývají 218 měst. Za účelem dalšího zlepšení logistických a poprodejních servisních kapacit trhu okresů a měst zřídila společnost Suning.com na těchto trzích komplexní síť služeb pro zákazníky, integrující distribuční, instalační, údržbářské a expresní doručovací služby. Do konce června bylo zřízeno 950 středisek služeb na úrovni okresů.

V první polovině roku se objem obchodů podniku Suning Finance v oblasti spotřebitelského financování meziročně zvýšil o více než 100 % a objem financování v dodavatelském řetězci meziročně vzrostl o 41,3 %. Rychle se rozvíjel provoz mobilních platebních služeb offline a počet transakcí meziročně vzrostl o 231 %. Během sledovaného období udržoval podnik Suning Bank rychlý vývoj. Do konce června 2019 vzrostla celková aktiva podniku Suning Bank oproti začátku roku o 68,20 %.

O společnosti Suning

Společnost Suning, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2018 se společnost Suning Holdings umístila na druhém místě mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 80,85 miliardy USD (557,9 miliardy RMB). Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím osmi vertikálních odvětví: platformy Suning.com, logistiky, finančních služeb, technologie, nemovitostí, sportu, médií a zábavy a investic. Společnost Suning.com je v roce 2019 na seznamu Fortune Global 500. Více informací naleznete na webových stránkách www.suningholdings.com

KONTAKT: Edd Ross, +44-207-973-4470, edd.ross@hkstrategies.com

Klíčová slova Čína-trh-Suning Holdings Group

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.