Nové vícejiskrové zapalovací cívky Delphi Technologies

Praha 31. července 2019 (PROTEXT)

Nové vícejiskrové zapalovací cívky Delphi Technologies

Nové vícejiskrové zapalovací cívky Delphi Technologies

Díky novým zapalovacím cívkám OE společnosti Delphi Technologies pro použití ve vozech značky Mercedes budou nyní autodílny moci nabídnout vysoce kvalitní opravy zážehového systému za konkurenceschopné ceny pro stále rostoucí vozový park kategorie high-performanc.

Systém vybaven vícejiskrovou technologií společnosti vytváří četné jiskry s vyšší energií, což snižuje emise výfukových plynů, snižuje spotřebu paliva až o 20% a zlepšuje výkon motoru.

S cílem uspokojit rostoucí poptávku na aftermarketu uvádí společnost Delphi Technologies, přední světový dodavatel pokročilých zapalovacích systémů, na trh dvě nové zapalovací cívky OE založeny na osvědčené vícejiskrové technologii. Bylo vyrobeno již více než 14 mil. cívek, které se montují do populárních modelů automobilů značky Mercedes. Když zohledníme další desetiletí rozvoje v segmentu OE, těžko si nepovšimnout narůstajících možností pro distributory a autoservisy.

"Zpřístupnění této technologie pro nezávislý aftermarketový trh umožní autodílnám nabídnout konkurenceschopné opravy zážehového systému se zaručenou kvalitou. Pro servisy jde nejen o možnost okamžitě rozšířit nabídku, ale lze počítat s rostoucím vozovým parkem premiových automobilů, které budou vyžadovat opravy v podobném cenovém segmentu po celou dobu užívání," konstatuje Jean-Francois Bouveyron, viceprezident pro trh náhradních dílů, EMEA.

Zapalovací cívky OE Delphi Technologies se montují do více než 150 modelů automobilů značky Mercedes, včetně A220, C180, C200, E200, GLA200 a Vito. Nedávno uvedené položky do řady určené pro zážehové systémy ji rozšiřují na více než 500 čísel dílů, přičemž pokrývá téměř 9000 aplikací (značka/model/motor) a park 114 mil. vozidel, což znamená obrovskou komplexnost v rámci odvětví.

Až o 20% vyšší úspora paliva

V technologii vícejiskrového zapalování Delphi Technologies je počáteční jiskra provázena několika dalšími, které zapalují směs pohonných hmot a vzduchu za náročných provozních podmínek, jakými jsou vysoká úroveň recirkulace výfukových plynů a nekvalitní palivové směsi. Velmi rychlá tvorba jisker za sebou zajišťuje žádoucí synchronizaci zapalování. U motorů GDi to znamená optimální spalování, významnou úsporu paliva - až 20% - a snížené emise nečistot v porovnání s konkurenčními časově řízenými systémy vícejiskrového zážehu.

Klíčová slova ČR-automoto-průmysl-elektronika-stroje-firmy-Delphi Technologies

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Auto-moto, doprava a stroje
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.