Špičkové think tanky v oblasti kultury se setkaly ve městě Čcheng-tu, aby diskutovaly o rozvoji kultury a příležitostech pro město

Čcheng-tu (Čína) 25. července 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

O

O

2. sympozium světových hlavních měst kultury v Tianfu v roce 2019

Dne 23. července začalo v Čcheng-tu „2. sympozium světových hlavních měst kultury v Tianfu v roce 2019", které sponzorovala obecní lidová vláda města Čcheng-tu a uspořádala mediální skupina Čcheng-tu. V Čcheng-tu v Číně se setkali zástupci z 21 členských měst Sympozia světových hlavních měst kultury ze 42 zemí a regionů z celého světa a zástupci z 11 klíčových měst ze zemí iniciativy „Pásu a cesty", jakož i více než 300 zástupců známých organizací zabývajících se tvořivostí v kultuře a kulturních celebrit, aby prodiskutovali kulturní rozvoj a příležitosti pro město.

Sympozium poprvé zveřejnilo zprávu o indexu šarmu nových světových rostoucích měst v oblasti kulturní kreativity, kterou si objednala agentura Nielsen, světově uznávaná společnost zabývající se údaji a výzkumem. Zpráva v rámci svého indexu zvažuje šest dimenzí ekonomické síly města, kupní sílu města, sílu v oblasti kultury, inovace, schopnosti získávat talenty a mezinárodní vliv. Z nich tvoří indexový hodnotící systém pro měření rozvoje kultury a inovací v městě. Podle zprávy je Čcheng-tu městem, které spojuje kulturu a inovace a v příštích deseti letech se stane jedním z nejrychleji rostoucích měst na světě.

Během sympozia byl světu oficiálně představen projekt „Tianfu Smart Media City Project". Uvádí se, že Tianfu Smart Media City je klastr světových inteligentních médií vybudovaný v Čcheng-tu společností Čcheng-tu Media Group, která si klade za vzor přední světové organizace jako Media City UK v Manchesteru a Dubaj Media City. Místo projektu již bylo potvrzeno a bude jím Singapur-Sečuan hi-tech inovační park a High-tech zóna v Čcheng-tu. Projekt se bude vyvíjet postupně v průběhu 3 až 5 let.

Kampaň pro muzea „Hand in Hand" (Ruku v ruce) byla zároveň na Sympoziu zahájena Rotterdamským muzeem v Holandsku, galerií Tate Modern v Londýně, Dunhuang Academy v Číně, Muzeem Liangzhu (výzkumný ústav) a svatyní Wu Hou v Čcheng-tu. Cílem kampaně je posílit výměny a spolupráci mezi mezinárodními muzei, vybudovat společenství různých zemí se společnou kulturní budoucností a hodnotami a podpořit globální kulturní prosperitu.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/950886/Chengdu.jpg

KONTAKT: Paní Yang Hongyu, +86-159-8212-9030, 782510441@qq.com

Klíčová slova Čína-kultura-lidé-komunikace-Chengdu Media Group

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace
Média, společnost a životní styl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.