Společnost Suning.com byla na seznamu Fortune Global 500 za rok 2019 uvedena s provozním ziskem 37 miliard USD

Nanking (Čína) 23. července 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Suning.com, dceřiná společnost skupiny Suning Holdings Group („Suning"), byla uvedena na seznam Fortune Global 500 pro rok 2019 s provozním ziskem 37 miliard USD, což je již potřetí, kdy se od roku 2017 objevila na tomto seznamu. Společnost Suning.com si ve srovnání s loňským rokem polepšila o 94 míst, díky čemuž je jednou z 5 nejrychleji rostoucích firem na seznamu.

Fortune Global 500 je nejznámějším a nejautoritativnějším seznamem hodnotícím největší světové společnosti. Počet zařazených čínských společností od roku 2008 značně vzrostl, v letošním roce dosáhl 129 firem a poprvé v historii byl první z hlediska kvantity.

Seznam ukazuje, že celkový provozní zisk 500 kótovaných společností v letošním roce činil téměř 32,7 bilionu USD s meziročním nárůstem o 8,9 %. Zatímco společnost Suning.com zaznamenala v roce 2018 úspěch s provozním výnosem ve výši 37 miliard USD, zvýšeným o 30,35 %, který výrazně převyšuje průměr v odvětví.

Suning.com jako přední čínská maloobchodní společnost zahájila v roce 2009 svou online transformaci a nakonec se stala průkopníkem, který dosáhl vyrovnaného růstu online a offline prodeje. Pololetní zpráva společnosti Suning.com za rok 2019 ukazuje, že očekává zvýšení čistého zisku 2,1 miliardy juanů na 2,3 miliardy juanů (přibližně 300 milionů až 330 milionů USD) v první polovině roku.

Společnost Suning získala počátkem roku síť prodejen Wanda Department Store a v červnu oznámila akvizici 80% podílu společnosti Carrefour China. Tím se výrazně zvýší síla obchodních domů a kategorií rychloobrátkového spotřebního zboží (FMCG) společnosti a dále rozvine maloobchodní nabídka všestranného prodeje zboží všech kategorií. V průběhu posledního nákupního festivalu 6/18 se zakázky ve všech kanálech společnosti Suning.com meziročně zvýšily o 133 % a objem rychloobrátkového spotřebního zboží ve srovnání s loňským rokem vzrostl o 245 %. Ke konci června vlastní Suning.com téměř 15 000 samoobslužných a franšízovaných obchodů, včetně téměř 6 000 prodejen Suning Xiaodian (prodejen v sousedství).

Společnost Suning v roce 2017 představila svou strategii inteligentního maloobchodního prodeje, který je založen na technologiích inteligentních zdrojů, inteligentního prodeje, inteligentních služeb, inteligentní logistiky a inteligentních typů podniků. V uplynulých třech letech došlo ke dvojnásobnému růstu výkonnosti maloobchodu a vytvářených hodnot očekávaných společností Suning, což potvrzuje výhledovou povahu její strategie online a offline inteligentního maloobchodního prodeje. Rok 2019 bude etapou, ve které bude nastíněna a urychlena mapa inteligentního obchodu. S přístupem k obchodním domům a rychle se rozvíjejícím dodavatelským řetězcem se bude dále zvyšovat maloobchodní kapacita společnosti Suning.

Zhang Jindong, předseda představenstva společnosti Suning Holdings Group, uvedl: „Budoucnost maloobchodu musí být dokonalá integrace online a offline prodeje. Společnost Suning bude i nadále rozšiřovat strategii inteligentního maloobchodu a usilovat o pokrok v tomto předním průmyslu, aby lépe sloužila čínským a globálním zákazníkům."

O společnosti Suning Holdings Group

Společnost Suning Holdings Group, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2017 se společnost Suning Holdings umístila na druhém místě mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 65,7 miliardy USD (412,95 miliardy RMB). Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím osmi vertikálních odvětví: platformy Suning.com, logistiky, finančních služeb, technologie, nemovitostí, sportu, médií a zábavy a investic. Společnost Suning.com byla zařazena do seznamu Fortune Global 500 v roce 2017 a 2018.

Více informací naleznete na webových stránkách www.suningholdings.com

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/950115/Suning.jpg

KONTAKT:

Edd Ross, edd.ross@hkstrategies.com, +44 207 973 4470

Klíčová slova Čína-obchod-Suning Holdings Group

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.