V Šanghaji byl představen Index rozvoje mezinárodních přepravních center Sin-chua-baltské výměny pro rok 2019

Šanghaj (Čína) 12. července 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Pasažér s kufrem, cestující, turista, stávka, čekání na letišti, zavazadlo - ilustrační foto Spokojená žena při balení kufru.

Index rozvoje mezinárodních přepravních center Sin-chua-baltské výměny pro rok 2019 byl ve čtvrtek společně představen Čínskou ekonomickou informační službou a Baltskou burzou ve východočínské Šanghaji.

Index představil komplexní vývojový status mezinárodních středisek námořní přepravy z pohledu přístavních podmínek, námořních služeb a integrovaného prostředí.

Jako první čtyři přepravní uzly umístil index pro rok 2019 Singapur, Hong Kong, Londýn a Šanghaj. Následovaly přístavy Dubaj, Rotterdam, Hamburg, New York-New Jersey, Houston a Athény.

Kromě Šanghaje se mezi 30 největších světových dopravních uzlů zařadila také čínská města jako Čou-šan, Kanton, Čching-tao, Dalian, Šen-čen, Tchien-ťin, Kao-siung a Sia-men.

Výsledky indexu za rok 2019 ukázaly, že námořní střediska rozvíjejících se ekonomik v asijsko-pacifickém regionu nadále rostou.

Konkrétně, Singapur zůstává v popředí a rozdíl mezi Hongkongem a Londýnem se z hlediska rozvoje námořní dopravy postupně zužuje. Kromě toho rozvoj námořní dopravy v Šanghaji a Dubaji, dvou významných městech v rozvíjejících se ekonomikách, výrazně vzrostl díky rychlému rozvoji moderního systému odběru a distribuce v námořní dopravě, zlepšení kapacity námořních služeb, podpůrného účinku zón volného obchodu a zlepšeného podnikatelského prostředí.

Index rozvoje mezinárodních přepravních center Sin-chua-baltské výměny byl od roku 2014 zveřejněn šest po sobě jdoucích let. Výsledky indexů z let 2014 až 2019 ukázaly, že rozvoj globálních námořních center je obecně stabilní se zjevným trendem rozvoje globálních námořních center na východě.

Globální průmysl námořní dopravy v současné době prochází hlubokými změnami. Hlavní pobřežní přístavy v Číně hluboce rozšiřují spolupráci se zeměmi a regiony iniciativy Pásu a cesty, a to neustálou optimalizací otevřeného a efektivního podnikatelského prostředí v přístavech, aby tak přispěly k rozvoji iniciativy Pásu a cesty a globálního průmyslu námořní dopravy.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/945865/Xinhua_Baltic_Development_Index.jpg

KONTAKT: Silvia, +86-1511792506

Klíčová slova Čína-doprava-China Economic Information Service

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Auto-moto, doprava a stroje

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.