Podle studie Wave X zaměřené na smíšenou kulturu (Remix Culture) agentury UM utvářejí chování moderních spotřebitelů čtyři klíčové trendy

New York 3. července 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

UM, síť marketingových a mediálních agentur společnosti IPG Mediabrands, dnes oznámila, že celosvětově představila Remix Culture, první kulturně zaměřenou iteraci své roční studie Wave X, která sleduje sociální a digitální využití médií a motivaci spotřebitelů v 81 zemích a 44 jazycích. Výsledky ukazují čtyři klíčové trendy, které utvářejí moderní chování spotřebitelů: vzdor, retrogradace, reglokalizace a opětovné vytváření.

Studie Remix Culture vykázala, že 61 procent online spotřebitelů souhlasí s tím, že značky hrají významnou roli v oblasti společenského dobra. Když značky nesplňují tato očekávání, spotřebitelé je považují za odpovědné za to, že využívají sociální média, aby vyjádřovaly své obavy, zaváděly a kultivovaly hnutí „vzdoru".

„Retrográdní" chování se odráží v tom, jak spotřebitelé tíhnou k obsahu a kultuře z předchozích desetiletí a značkám, které představují nostalgii. Generační trendy z minulosti jsou nyní v popředí, utvářejí osobní styl, jazyk a přesvědčení:

- 68 procent dotazovaných rádo poslouchá hudbu nebo sleduje filmů z jiných desetiletí

- 57 procent uvádí, že jejich rodina praktikuje kulturu nebo tradice svých předků

- 55 procent rádo sleduje televizní pořady, které již nejsou vysílány

Podle průzkumu je touha moderního globálního spotřebitele po místní inspiraci k přijetí a vlivu na jejich smysl pro individualitu více převládající než kdy jindy. Tento trend je identifikován jako „reglokalizace". Co se týče konzumního obsahu a produktů z jiných zemí, 57 procent souhlasí s tím, že místní značky a produkty jsou více autentické.

Studie také zjistila, že spotřebitelé chtějí stále více „obnovovat" svou identitu. Po vyzvání k vyjmenování faktorů, které definují jejich identitu, nejčatěji uváděnými faktory byly úroveň zdraví/fitness, přátelé, škola/vědomosti/vzdělávání, rodinné tradice, vášně, převědčení o důležitosti vědy/důkazů/ porozumění a země narození. Vzhledem k tomu, že se osobní identita stává stále složitější, spotřebitelé si všímají značek, které přitahují mnohostranné identifikační faktory. Přičemž 65 procent dotazovaných tvrdí, že mají zájem o společnosti, které dělají věci novými způsoby.

- 61 procent spotřebitelů uvádí, že jejich osobní styl zahrnuje prvky z různých období, kultur a tradic

- 65 procent má zájem vyzkoušet společnosti, které odrážení nový způsob, jak věci dělat

„Studie Remix Culture odhaluje přesun k oblasti kulturní konektivity tím, že přechází hlouběji do typu obsahu, který informuje kulturní identitu a ovlivňuje chování spotřebitelů," řekl Deidre Smalls-Landau, globální ředitel kulturního oddělení agentury UM. „Tyto poznatky pomáhají našim klientům lépe porozumět a orientovat se v kulturních trendech v době, kdy důvěra stále klesá a je důležitější než kdykoli dříve, aby se jejich značky staly kulturně relevantní."

Toto vydání studie Wave X agentury UM zaměřené na Remix Culture obsahovalo kvantitativní studii 56 397 aktivních uživatelů internetu - těch, kteří používají internet každý den nebo každý druhý den. Studie provedená ve 44 jazycích v 81 zemích představuje celosvětově 1,73 miliardy aktivních uživatelů internetu. Další informace o této studii naleznete na webových stránkách http://wavex.umww.com.

O agentuře UM

UM je strategická mediální agentura, jejímž cílem je prokázat, že média jsou hlavní hnací silou růstu stejně jako efektivity. Věříme, že lepší věda a lepší umění přináší našim klientům lepší výsledky. Poskytujeme vědu prostřednictvím transformační síly obchodní analýzy a inteligence dat v reálném čase. Umění poskytujeme prostřednictvím vytváření momentů, které jsou v médiích důležité pro dodání hybné síly značkám. Jako přední globální mediální síť společnosti IPG Mediabrands agentura UM působí ve více než 100 zemích, přičemž více než 5 000 osob obsluhuje seznam globálních klientů, včetně společností Accenture, American Express, BMW, Coach, Coca-Cola, ExxonMobil, Fitbit, GoPro, Johnson & Johnson, Quicken Loans, Sony, Spotify a The Hershey Company.

Klíčová slova USA-komunikace-kultura-lidé-UM

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
IT, telekomunikace
Média, společnost a životní styl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.