Společnost Young Living oznámila novou partnerskou farmu na Filipínách

Lehi (Utah) 1. července 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Young Living slaví 25 výročí přední firmy v oblasti esenciálních olejů

Young Living slaví 25 výročí přední firmy v oblasti esenciálních olejů

Kokosová farma Kalipay poskytne společnosti Young Living kokosový olej a místní komunitě pomoc

Společnost Young Living Essential Oils, světový lídr v oblasti esenciálních olejů, dnes oznámila svou nejnovější partnerskou farmu na Filipínách: kokosovou farmu Kalipay. Kokosová farma Kalipay pomáhá zdejší komunitě posilovat místní obyvatelstvo a chránit životní prostředí.

Vzhledem k tomu, že společenská odpovědnost je důležitou součástí její filozofie, kokosová farma Kalipay každoročně přispívá neziskové organizaci Lao Foundation, která pomáhá podporovat sociálně slabší občany na Filipínách prostřednictvím vzdělávání, školení v oblasti živobytí a tvorby hodnot. Kromě darů pro nadaci Lao farma také sponzoruje děti místních kokosových farmářů, aby získaly školení v oblasti elektromechanických technologií, a pomáhá tak prolomit cyklus chudoby a posílit novou generaci. Farma doposud sponzorovala celkem 84 studentů.

Kokosová farma Kalipay také používá zelenou chemii, nový obor, který optimalizuje využití zdrojů a minimalizuje odpad. S přesvědčením, že každý krok procesu je důležitý, farma zavádí tyto nové postupy s nejmenším možným negativním dopadem.

„Společnost Young Living se již dávno rozhodla, že bude dělat to, co mnoho organizací neudělá: klade účel nad zisk," řekla Lauren Walker, ředitelka dodavatelského řetězce Young Living Essential Oils. „Existuje mnoho způsobů, jak bychom mohli získat kokosový olej, který potřebujeme pro naše výrobky, a to způsoby, které by byly mnohem jednodušší nebo levnější. Kokosová farma Kalipay se odlišovala jako udržitelný zdroj kokosových ořechů. Vybrali jsme si kokosovou farmu Kalipay, protože sdílí naše hodnoty společenství a udržitelnosti, nedílných součástí našeho Závazku 5×5."

Každý produkt společnosti Young Living, který využívá kokosový olej pocházející z kokosové farmy Kalipay, pomáhá posílat děti do školy a chrání životní prostředí. Společnost Young Living bude i nadále spolupracovat s dalšími farmami, jako je Kalipay, které přispívají místním komunitám a zavádějí udržitelné postupy.

Více informací o farmě Kalipay Coconut Farm naleznete na webových stránkách YoungLiving.com.

O společnosti Young Living Essential Oils

Společnost Young Living Essential Oils sídlící v Lehi v Utahu je světovým lídrem v oblasti esenciálních olejů a nabízí nejkvalitnější dostupné produkty s přírodními oleji. Společnost Young Living přistupuje ke svému vedoucímu postavení v průmyslu zodpovědně a nastavuje standardy kvality vlastním přísným výrobním postupem Sead to Seal®, který zahrnuje tři klíčové pilíře: zdroje, věda a standardy. Tyto hlavní zásady pomáhají společnosti Young Living chránit planetu a poskytovat čisté a autentické produkty, které mohou její členové s důvěrou používat a sdílet s přáteli a rodinou. Produkty společnosti Young Living, které všechny pocházejí z podnikových farem, partnerských farem a dodavatelů s certifikátem Seed to Seal, nejenže podporují zdravý životní styl, ale poskytují také příležitost pro více než šest milionů globálních členů, aby našli pocit účelu a celkového blahobytu prostřednictvím přizpůsobení práce svým hodnotám a vášním. Více informací naleznete na webových stránkách YoungLiving.com, sledujte @younglivingeo na Instagramu nebo na síti Facebook.

Kontakt pro média: Pro dotazy z médií kontaktujte prinquiries@youngliving.com.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/844564/25YearsYoung_2019.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg

Klíčová slova USA-trendy-kosmetika-zemědělství-Young Living Essential Oils

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Zemědělství, životní prostředí
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.