Společnost Suning.com se umístila na prvním místě jako nejhodnotnější čínská značka v maloobchodním průmyslu

Nanking (Čína) 27. června 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Průzkumná společnost World Brand Lab dne 26. června vydala své 16. hodnocení „Čínských 500 nejhodnotnějších značek". Suning.com, maloobchodní dceřiná společnost skupiny Suning Holdings Group („Suning") se umístila na 13. pozici druhým rokem po sobě a v oblasti maloobchodního průmyslu získala první místo, s celkovou hodnotou značky dosahující 269,198 miliardy juanů (přibližně 39,093 miliardy USD), což ve srovnání s loňským rokem představuje nárůst o 17 %.

Společnost Suning, založená v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně. Z prvotního zaměření na maloobchod společnost posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím osmi vertikálních odvětví: platformy Suning.com, logistiky, finančních služeb, technologie, nemovitostí, sportu, médií a zábavy a investic.

Společnost Suning.com byla na seznamu Global Fortune 500 uvedena v letech 2017 a 2018.

Společnost Suning.com zahájila svou internetovou transformaci v roce 2009. V uplynulých deseti letech společnost Suning přešla z typu podniku „+ Internet" na „Internet +", dále na „Inteligentní maloobchod" a dokončila vlastní internetovou transformaci a vytvořila sadu modelů pro inovace v oblasti maloobchodu, které jsou průlomem teoretické praxe tohoto průmyslu. Ve srovnání s rokem 2009 se hodnota značky Suning.com zvýšila šestinásobně.

V uplynulém roce společnost Suning.com oznámila provozní výnosy ve výši 244,96 miliardy RMB (36,479 miliardy USD), což představuje meziroční nárůst o 30,35 %; objem prodeje ve výši 336 miliard RMB (50,16 miliardy USD) vzrostl o 38,39 %.

Ke konci března 2019 vlastnila společnost 12 329 kamenných obchodů v pevninské Číně, Hongkongu, Macau a Japonsku, které pokrývají různorodé scénáře spotřeby včetně franšízových prodejen Suning Retail Cloud, SuFresh (supermarkety s čerstvými potravinami), Suning Xiaodian (poskytuje produkty a služby v okolí) a Redbaby (obchody s mateřskými a dětskými potřebami).

V posledních letech se společnost Suning.com jako přední všestranný inteligentní maloobchodní prodejce v Číně zavázala budovat kompletní scénář maloobchodního ekosystému, a to jak online, tak i offline, ve městech a obcích, aby vytvořila rozmanité nákupní zážitky viditelné a připravené sloužit spotřebitelům kdykoliv a kdekoli. V únoru 2019 společnost oznámila akvizici 37 obchodních domů Wanda na celostátní úrovni a v červnu společnost oznámila transakci se společností Carrefour China za účelem získání 80% podílu na vlastním kapitálu, za účelem dalšího zdokonalení úplného ekosystému a rozšíření maloobchodu se zbožím všech kategorií s posílením její konkurenceschopnosti na trhu rychloobrátkového spotřebního zboží (FMCG).

Společnost Suning.com od roku 2018 urychlila výstavbu globálního dodavatelského řetězce. Během prvního mezinárodního vývozního veletrhu China International Import Expo v roce 2018 společnost oznámila svůj „Plán nákupu v hodnotě 10 miliard eur", který přinese kvalitní zboží a služby z celého světa. V roce 2019 společnost podepsala strategickou dohodu s italskou obchodní agenturou, aby posílila obchodní komunikaci s italskou společností s cílem pomoci značkám a výrobkům vyrobeným v Itálii vstoupit na čínský trh a sloužit čínským zákazníkům.

„Digitalizace a inovace hrají v inteligentní maloobchodní strategii společnosti Suning zásadní roli. V příštích letech bude společnost Suning spoléhat na vývoj maloobchodních technologií a zvýší efektivitu svých služeb, podpoří transformaci maloobchodu. Společnost Suning je ochotna spolupracovat s globálními maloobchodními značkami, aby vybudovala a zlepšila ekosystém tohoto odvětví na celém světě," řekl Zhang Jindong, předseda představenstva společnosti Suning Holding Group.

O společnosti Suning Holdings Group

Společnost Suning Holdings Group, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2017 se společnost Suning Holdings umístila na druhém místě mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 65,7 miliardy USD (412,95 miliardy RMB). Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím osmi vertikálních odvětví: platformy Suning.com, logistiky, finančních služeb, technologie, nemovitostí, sportu, médií a zábavy a investic. Společnost Suning.com byla zařazena do seznamu Fortune Global 500 v roce 2017 a 2018.

Více informací naleznete na webových stránkách www.suningholdings.com

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/929311/Suning_China_Most_Valuable_Brand_in_Retail_Industry.jpg

KONTAKT: Edd Ross, H+K Strategies (Londýn), +44 207 973 4470, Edd.Ross@HKstrategies.com

Klíčová slova Čína-obchod-Suning Holdings Group

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.