Společnost P&G zaujímá nový přístup ke kreativitě, aby změnila reklamu prostřednictvím nové moderní tvůrčí spolupráce

Cannes (Francie) 18. června 2019 (PROTEXT/BusinessWire)

Společnost P&G debutuje na letošním Mezinárodním festivalu kreativity 2019 Cannes Lions International Festival of Creativity odvážnou spoluprací s Johnem Legendem a společností Thrive Global Arianny Huffingtonové, převratnou kreativní prací a novými zážitky pro spotřebitele založené na technologiích

Společnost Procter & Gamble Company (burzovní index NYSE:PG) dnes oznámila, že navázala novou moderní tvůrčí spolupráci s Johnem Legendem, společností Thrive Global Arianny Huffingtonové a dalšími, kteří přehodnotí svůj tvůrčí přístup a vytvoří zcela novou reklamu v době, kdy je změna nutná.

Spotřebitelé stále více požadují autentické příběhy a zážitky, které pozitivně ovlivnily společnost a lidi a tato partnerství jsou o spojování reklamy, žurnalistiky, tvorby filmů, hudby, komedie a technologie. Přivádí k sobě rovněž tvůrčí inovátory, kteří zahrnují do své práce rovnost a inkluzi a vytváří ještě více inspirující tvořivost, kterou chtějí lidé čas od času znovu zažívat.

„Příliš dlouho byl svět propagace světem samotným pro sebe, odděleným od ostatních tvůrčích oborů a vzdaloval se zákazníkům. Je čas přehodnotit kreativní přístup, aby se reklama změnila,“ řekl Marc Pritchard, ředitel značek společnosti Procter & Gamble. „Existují ohromné tvůrčí zdroje a dnes se společnost P&G snaží spojit svět reklamy s ostatními tvůrčími světy prostřednictvím spolupráce, která spojuje humanitu a širší pohled na to, jak by mohla reklama vypadat.“

Tento týden na Mezinárodním festivalu kreativity (Cannes Lions International Festival of Creativity), vyzývá společnost P&G ostatní firmy, aby udělaly změnu a spojily síly s ostatními tvůrčími subjekty a oznámila několik nových partnerství:

Kreativní spolupráce s Johnem Legendem, která spojuje několik žánrů, aby objevila různé aspekty humanity a lidských zkušeností, jako je rodičovství, moderní mužskost, hudební a sociální cítění se společností P&G a jejími značkami Pampers, Gillette a SK-II.

Partnerství na bázi humanity se společností Thrive Global Arianny Huffingtonové, která spojuje „změnu návyků v malých krocích" se značkami společnosti P&G, jako například Oral-B a Crest, Pampers, Venus, Secret a Pantene, směšuje kognitivní a behaviorální vědu s biologickými vědami, aby pomohla spotřebitelům zmírnit stres a zlepšit jejich zdraví.

Odvážná spolupráce se Saturday Morning, převratný sociálně uvědomělý tvůrčí kolektivní projekt, kdo spolu se společností P&G, představí nový krátký film s názvem "THE LOOK", který se dotýká otázek předpojatosti vůči rasám a který staví na úspěchu filmu "The Talk", který získal několik Lvů, včetně Velké ceny.

Kolektivní spolupráce na opětovném uvedení iniciativy Free the Bid v podobě Free the Work, vypracovaná služba na objevování talentů, založená oceňovanou filmařkou Almou Har'elovou, určená pro ženy a opomíjené tvůrce, aby vytvořili zcela nové příběhy, které tu ještě nebyly, protože kreativita miluje rozmanitost.

Kreativní spolupráce se společností GLAAD oslavuje všechny aspekty lidské inkluze a výrazu, včetně nového filmu od značky Pantene, který aktualizuje kultovní kampaň značky s názvem "Don't Hate Me Because I'm Beautiful".

Technologická spolupráce, která spojuje nejnovější technologii se značkami, aby vznikly skvělé zážitky pro spotřebitele. Interaktivní expozice P&G LifeLab, která bude otevřena v Cannes, představí nové produkty společnosti P&G a zkušenosti se značkami jako Oral-B Sense, Olay Skin Advisor, SK-II FutureX Smart Store, My Black is Beautiful, a pohlcující zážitek z virtuální reality od firmy Verizon Media podporované obsahem od společnosti HuffPost.

„Dnes více než kdy předtím je důležité, aby ti co mají vliv, jej využili pro pozitivní dopad na svět. Mou snahou je spojovat lidi, otevírat jejich srdce a vědomí a pomoci jim vidět starosti a touhy těch druhých,“ řekl zpěvák, autor písní, herec, aktivista a producent John Legend. „Můžeme změnit mnohé, když mluvíme o spravedlnosti, komunitě, rodině a o tom, jak značky mohou vytvářet produkty a diskutovat tak, abychom učinili svět lepším. Jsem velmi rád, že mohu spolupracovat s firmou, která chce být hnací silou dobra pro svět a vyvíjí kreativní práci provokující nápady, které mohou vyvolat změnu.“

Skvělé značky jsou pro jejich uživatele návykové a značky společnosti P&G jsou součástí každodenního života až pro 5 miliard spotřebitelů na celém světě,“ řekla Arianna Huffingtonová, zakladatelka a generální ředitelka společnosti Thrive Global. „Moderní spolupráce firmy Thrive se společností P&G je zaměřena na využití každodenních zkušeností s produkty P&G, jako je čištění zubů nebo výměna plenek, jako odrazový můstek pro projekt Microsteps společnosti Thrive, vědecky podložené metody jak zmírnit stress, zlepšit zdraví a zvýšit výkonnost. Věda o chování ukazuje, že spojování návyků s novými návyky, tak aby se z nich stala udržitelná rutina je nejrychlejší cestou k tomu, vytvořit si návyk nový a dodržovat ho. V době nebývalého stresu a vyhoření a epidemie mentálních poruch, představuje naše spolupráce novou a důležitou cestu k naplnění naší mise zlepšovat životy našich zákazníků a pomáhat lidem žít zdravěji a plnohodnotněji prostřednictvím značek a produktů, které milují a používají každý den.“

Tato partnerství vznikla na základech, které společnost P&G vytvořila v Cannes vloni:

- Spolupráce se společností Katie Couric Media, díky které vznikly působivé programy s využitím humanity v žurnalismu, včetně profilů uznávaných žen, sponzorovaná značkami Olay, Secret a Pantene společnosti P&G. Krátký film o tom, co ženy očekávají od nedávného projektu SK-II , projekt značky Gillette u dospívajících chlapců a inteligentní denní newsletter, Wake-Up Call, který nabízí pohled a komentář na nejžhavější každodenní témata a otázky týkající s životního stylu.

- V loňském roce společnost P&G rovněž představila ve spolupráci se společnostmi Queen Latifah, Tribeca Studios a United Talent Agency sérii snímků The Queen Collective, které by měly urychlit genderovou a rasovou rovnost za kamerou tím, že budou filmy vytvářet a distribuovat ženy z různých kultur v roli režisérek. Sérii zahájily krátké dokumentární snímky B. Monetové Ballet After Dark a Haley Elizabeth Andersonové If There is Light, které měly premiéru na filmovém festivalu Tribeca Film Festival.

- A společnost P&G spolupracuje s časopisy National Geographic a Global Citizen na vývoji série dokumentů ACTIVATE, které by měly zvýšit povědomí o extrémní chudobě, nerovnocennosti a environmentální udržitelnosti, a mobilizovat obyvatele celého světa k realizaci trvalé změny.

„Pokud spolupracujeme s kreativními lidmi, kteří si uvědomují význam rovnoprávnosti a inkluze, můžeme vytvářet takové příběhy jako nikdy předtím, protože kreativita miluje rozmanitost,“ řekl Pritchard. „A když spojíme kreativitu s lidskostí, můžeme doslova změnit svět pomocí našich hlasů, které jsou nejen silou rozvoje, ale hlavně silou pro dobro.“

O projektu P&G LifeLab

Navštivte expozici P&G Life Lab na festivalu Cannes Lions Festival of Creativity ve dnech 17. - 21. června, mezi 9:30-17:30 v Palais II. P&G LifeLab, která měla svou premiéru na výstavě spotřební elektroniky Consumer Electronics Show v lednu 2019, je pohlcující výstava, která ukazuje, jak kombinujeme převratnou vědu a technologie s hlubokým pochopením zákazníků, abychom přinášeli společně inovace i zážitky, které mění životy lidí.

O společnosti P&G

P&G slouží zákazníkům po celém světě, a poskytuje jedno z nejsilnějších portfolií předních důvěryhodných a kvalitních značek, včetně Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® a Whisper®. Společenství P&G působí přibližně v 70 zemích celého světa. Nejnovější zprávy a informace o společnosti P&G a jejích značkách najdete na stránkách http://ww.pg.com.

Soubory pro digitální tisk

https://news.pg.com/cannes-2019-press-kit

Zdrojovou zprávu si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190616005069/en/

Kontakty

Média:

Andrea Schoff

P&G Global Communications

Email : schoff.ar@pg.com

Tel : +1-513-238-4154

Becky East

H&K Global Strategies

Email : becky.east@hkstrategies.com

Tel : +44 207 413 3093

Zdroj : Procter & Gamble

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova Francie-reklama-lidé-trendy-Procter & Gamble

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.