Společnost Suning představí na veletrhu CES Asia svou nejnovější maloobchodní technologii pro „inteligentnější" život

Nanking (Čína) 11. června 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Společnost Suning, komerční gigant, který je druhým největším z čínských nestátních podniků a dále majitelem Suning.com, maloobchodní společnosti ze seznamu Fortune Global 500, na letošním veletrhu CES Asia představí své nejnovější technologie „Inteligentní život+", „Inteligentní maloobchod+" a „Inteligentní řešení+".

Společnost Suning ve svém segmentu „Inteligentní život+" během letošního veletrhu CES Asia předvede své nejnovější inovace inteligentních domácích spotřebičů založených na systému Biu OS, jako jsou chladničky Biu, klimatizační zařízení, pračky, automatické pračky, nové ventilátory a inteligentní bezpečnostní sady. Společnost také zveřejní svou smlouvu BiuLink Open na tiskové konferenci konané 12. června, jejímž prostřednictvím bude společnost Suning spolupracovat s partnery za účelem prozkoumání konektivity mezi značkami. Cílem projektu Biu+Ekologie je vytvořit otevřenou platformu pro sdílení zdrojů v celém odvětví inteligentních domácích spotřebičů, což průmyslu inteligentních domácností pomůže zvládat jeho problémy a výzvy.

Společnost Suning jako největší omni-channel prodejce v Číně také představí své klíčové inovace v oblasti inteligentních maloobchodních technologií v sekci „Inteligentní maloobchod+" svého stánku. Společnost bude vystavovat produktová řešení v oblasti digitálních obchodů, včetně samoobslužných pokladen, stojanů na vážení, systémů zavěšení, komoditního tepla a sledování tepla, což přispěje ke zvýšení efektivity maloobchodního provozu a ke zlepšení zkušeností zákazníků.

V segmentu „Inteligentní řešení+" společnost Suning předvede svá čtyři cloudová řešení, cloud pro dodávky, cloud pro zákazníky, cloud pro správu a základní cloud, což umožní obchodníkům přístup ke svým základním technologickým nástrojům pro zvýšení efektivity průmyslu. Dne 11. června se společnost Suning na konferenci s tématem „Technologie inteligentního maloobchodu pro příští desetiletí" podělí o své postřehy v oblasti ovlivňování a změn v maloobchodu pomocí technologií.

Dr. Jack Jing, provozní ředitel společnosti Suning Technology Group, řekl: „V současné době čelí rostoucí počet malých a středních podniků v maloobchodním sektoru zásadním výzvám. Jako vedoucí všestranný inteligentní maloobchodník má společnost Suning hluboký přehled o tom, jak technologie mění maloobchod. Společnost je ochotna podělit se o své technologie a zkušenosti, aby umožnila zdokonalený vnitřní management a urychlila digitalizaci maloobchodu."

S technologiemi nové generace Inteligentní život+, Inteligentní maloobchod+ a Inteligentní řešení+ se společnost Suning zaměřuje na zlepšení nákupních zkušeností svých stávajících 600 milionů registrovaných členů a zároveň na přilákání nových zákazníků, aby vedla ekosystém napříč průmyslovými odvětvími prostřednictvím vytvoření elitní kvality života pro všechny.

Veletrh CES Asia 2019 bude probíhat od 11. do 13. června 2019 v Šanghaji. Stánek společnosti Suning najdete pod číslem 2002 v sektoru N2.

O společnosti Suning

Společnost Suning, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2018 se společnost Suning Holdings umístila na druhém místě mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 80,85 miliard USD (557,9 miliard RMB). Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím osmi vertikálních odvětví: platformy Suning.com, logistiky, finančních služeb, technologie, nemovitostí, sportu, médií a zábavy a investic. Společnost Suning.com byla v roce 2018 uvedena na seznamu Fortune Global 500. Další informace naleznete na webových stránkách www.suningholdings.com.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/899993/Suning_CES_Asia_2019.jpg

Klíčová slova Čína-obchod-elektronika-Suning Holdings Group

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.