Disruptivní inovace s globální ambicí v prostředí digitální inzerce

Praha 3. června 2019 (PROTEXT)

Tuzemský technologický startup miitis.ai přichází na trh digitální reklamy s projektem adELA™

Tuzemský technologický startup miitis.ai přichází na trh digitální reklamy s projektem adELA™

Tomáš Kučera, CTO a spoluzakladatel miitis.ai Tomáš Vika, CEO a spoluzakladatel miitis.ai

Tuzemský technologický startup miitis.ai přichází na trh digitální reklamy s projektem adELA(TM), revolučním aukčním prostředím reklamních prostor online vydavatelů, webů a blogů.

V květnu bylo do testovacího provozu uvedeno řešení pro digitální reklamu, adELA(TM). Jedná se o kompletní PaaS (Platform as a Service) umožňující online vydavatelům efektivně nabízet reklamní prostor v otevřené aukci a získat tak vyšší výnos z reklamy. Unikátnost řešení spočívá v maximální flexibilitě, rychlosti, bezpečnosti a jednoduchosti nasazení a je poskytováno formou cloudové služby.

"Českou republiku vnímáme jako inkubátor pro otestování a odladění celého projektu před expanzí v rámci CEE regionu a Západní Evropy. Překvapil nás velký zájem ze strany vydavatelů různých velikostí, jejich pozitivní a přátelský přístup. Je tu vynikající prostředí pro tvorbu něčeho nového a zároveň je skvělý pocit vidět jak z původního nápadu roste hodnotný produkt řešící aktuální požadavky na aukci volných reklamních prostor a problémy s ní spojené," vysvětluje Tomáš Vika, CEO a spoluzakladatel miitis.ai.

Vydavatelům díky adELA(TM) odpadá potřeba vlastnit nebo budovat vlastní technologickou infrastrukturu, stejně tak jsou eliminovány požadavky na interní IT developery a programátory. Poskytovány jsou tři úrovně řešení vhodné pro různé velikosti vydavatelů. Od největších, se specifickými nároky na integrace s vlastními ad servery a dalšími systémy, až po drobné provozovatele tematických webů a blogů, s minimem možností jak získat co nejširší inzertní poptávku.

"Jsme přesvědčeni, že technická řešení mají být vytvářena technologickými firmami, ne jejich uživateli. A samozřejmě musí sloužit svému účelu, v tomto případě zjednodušit a zrychlit implementaci otevřené aukce do prodeje reklamního prostoru. Zároveň musí mít parametry moderního řešení, tedy být bezpečné, škálovatelné, transparentní a v souladu s legislativou. Proto vytváříme produkt zaměřený na zákazníka bez ohledu na jeho velikost a složitost prostředí a procesů," doplňuje Tomáš Kučera, CTO a spoluzakladatel miitis.ai.

Kontakt pro média

Bc. Michaela Majorová

mobil: +420 604 475 523

mail: michaela.majorova@miitis.ai

Linky

adELA(TM): http://adela.digital/

miitis.ai: http://miitis.ai/

Klíčová slova ČR-reklama-internet-firmy-miitis.ai

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.