Do České republiky přijedou nejpopulárnější světoví "influenceři"

Praha 27. května 2019 (PROTEXT)

Miliony fanoušků napříč kontinenty se díky tomu "podívají" do České republiky.

Do České republiky se v rámci akce Global Social Awards (GLOSA) na konci května sjedou čtyři desítky předních influencerů z více než 20 zemí světa. Třídenní program akce zahrnuje nejen předávání cen v daných kategoriích, ale i odbornou konferenci či cesty influencerů do regionů České republiky.

Cílem agentury CzechTourism, která je hlavním partnerem, je poté využít marketingového potenciálu akce a vybrané influencery pozvat do regionů České republiky.

"Influencer marketing je dnes prakticky jediným marketingovým nástrojem pro zásah tzv. mileniálů, a právě jejich cestovatelské preference budou v následujícím období rozhodovat. Cílem našich aktivit ale není posbírat co nejvíce "lajků“, ale co nejvíce zvýšit reálnou šanci k následné fyzické návštěvě České republiky,“ vysvětluje ředitel agentury CzechTourism Jan Herget.

"Jedním z našich předních úkolů je rozptylovat turisty ze sezónně přetížených turistických lokalit, jakými jsou centrum Prahy nebo Českého Krumlova, do jiných turisticky atraktivních míst v České republice. Influencer marketing je vhodným nástrojem, jak oslovit nejen mladé cestovatele, kteří vyhledávají právě méně okázalá místa a touží po autentických zážitcích. Upoutávky na sociálních sítích pak mohou posloužit jako inspirace pro mnohé cestovatele," říká ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.

Profily finalistů, kteří se do Prahy na konci května sjedou, sleduje na sociálních sítích po celém světě více než 100 milionů fanoušků. Třídenní program v České republice bude zahrnovat setkání s fanoušky, odbornou konferenci, slavnostní vyhlášení vítězů moderované českou supermodelkou Karolínou Kurkovou, i poznávací cesty po regionech České republiky.

CzechTourism spolu s kraji a regiony připravují nabídku cest pro několik finalistů. "Soustředíme se na finalisty, kteří mají potenciál oslovit mileniály, jako nejpočetnější cílovou skupinu této akce. Pracujeme s finalisty z USA, Velká Británie, Německa, Švédska, ale také třeba Brazílie, Peru a Indonésie," doplňuje ředitelka marketingu agentury CzechTourism Andrea Jirglová.

CzechTourism do regionů přiveze například amerického influencera Nashe Griera, jehož fanouškovskou základnu tvoří přes 25 milionů sledujících. Zájem je však i o influencery z exotičtějších zemí. Mezi hlavní hvězdy patří Brazilka Paola Antonini, která Jihoameričanům ukazuje, jak se dá zvládat cestovaní s handicapem, který Paola má. CzechTourism ji pozve po stopách západočeského lázeňství. V současné době se jedná o příjezdu indické influencerky Prajakta Koli používající nickname mostlysane, jejíž produkce Hip Hop hudby o boji proti homofobii, sexismu a kyberšikaně zavítala do United Nations, kde byla oceněna. Food blogger Strictly Dumpling vyrazí za gastro zážitky do Olomouce, metropoli Hané jako cíl poznávací cesty připravil CzechTourism i pro maďarskou influencerku Alexy Vivien a indonéskou travel blogerku Stellu Lee. Na české hory pozvala agentura i bojovníka za čisté klima a travel bloggera Johna Ernsta Nilsona, Liberecký kraj poté bude hostit německé influencerky Lisu a Lenu.

"Global Social Awards ukazují celosvětové trendy a poukazují na zajímavé příběhy ze sociálních sítí, které dokázaly oslovit fanoušky v různých zemích světa. GLOSA vyhledává vycházející hvězdy a pomáhá upoutat pozornost na globálním trhu sociálních médií," říká Michaela Derynková, zakladatelka Social Awards. Vítězové budou vyhlášeni ve čtyřech kategoriích: Fun & Entertainment, Social Impact & Change , Inspiration & Influence a Rising Star.

Kontakt pro další informace:

Michaela Klofcová

Manažer tiskového oddělení

e-mail: klofcova@czechtourism.cz

www.czechtourism.cz

Klíčová slova ČR-lidé-internet-turistika-Global Social Awards-CzechTourism

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
IT, telekomunikace
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.