Young Living oslavuje 25 let globálního růstu

Lehi (Utah) 2. dubna 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Společnost Young Living si připomíná významné milníky za dvacet pět let a svůj rychlý úspěch.

Společnost Young Living Essential Oils dnes slaví 25 let jako světový lídr v oblasti éterických olejů. Jako průkopník v oboru a první podnik na výrobu esenciálních olejů jde společnost při oslavách 25 let od svého vzniku o krok dále; Young Living netrpělivě vyhlíží budoucnost. Společnost Young Living od roku 1994 dodala výrobky do více než 200 zemí, vytvořila více než 600 zdravotnických a wellness produktů, nabídla největší množství esenciálních olejů na trhu a zaměstnala téměř 4000 globálních zaměstnanců. Společnost Young Living je připravena splnit svůj ambiciózní slib 5x 5 Pledge otevřít alespoň 25 nových globálních trhů, dosáhnout nulového odpadu ve všech svých globálních zařízeních, rozvinout minimálně pětadvacet společností ve firemním vlastnictví nebo partnerských farem, dostat se do pěti milionů dalších domácností a v průběhu následujících pěti let pomoci pětkrát více dětem prostřednictvím nadace The D. Gary Young, Young Living Foundation.

„Je zřejmé, že společnost Young Living v průmyslu esenciálních olejů vyniká," poznamenal Jared Turner, prezident a provozní ředitel společnosti Young Living. „Náš úspěch není definován žádnou jednotlivou věcí, ale spíše naším závazkem k netoxickému životnímu stylu a blahu celého života, naší schopností posílit rodiny po celém světě s rozvojem jejich podnikatelského smýšlení a naší neustálou snahou poskytovat pomoc zanedbávaným komunitám. Nadále budeme neúnavně pokračovat v naplňování poslání našeho zakladatele D. Garyho Younga přivést do každé domácnosti na světě esenciální oleje nejvyšší kvality. Spotřebitelé mohou vždy nakupovat s důvěrou, protože vědí, že díky závazku kvality společnosti Young Living Seed to Seal® - bezkonkurenčnímu a ojedinělému měřítku, tato produkuje autentické a účinné esenciální oleje, u nichž je kvalita vždy na prvním místě."

Mary Young, spoluzakladatelka a generální ředitelka, uvedla: „Jsme nesmírně potěšeni, že se můžeme dále rozvíjet s představivostí a kreativitou, abychom se mohli zaměřit na naše cíle, které budou formovat příštích 25 let. Můžeme také vyjádřit své pozitivní odhodlání při vzájemné pomoci dosáhnout našeho nejvyššího potenciálu."

Díky šestimilionové zákaznické základně a dalším každoročně přibývajícím milionům nových zákazníků bude vliv společnosti Young Living a její globální dopad i nadále měnit svět!

O společnosti Young Living Essential Oils

Společnost Young Living Essential Oils sídlící v Lehi v Utahu je světovým lídrem v oblasti esenciálních olejů a nabízí nejkvalitnější dostupné produkty s přírodními oleji. Společnost Young Living přistupuje ke svému vedoucímu postavení v průmyslu zodpovědně a nastavuje standardy kvality vlastním přísným výrobním postupem Sead to Seal®, který zahrnuje tři klíčové pilíře: zdroje, vědu a standardy. Tyto hlavní zásady pomáhají společnosti Young Living chránit planetu a poskytovat čisté a autentické produkty, které mohou její členové s důvěrou používat a sdílet s přáteli a rodinou. Produkty společnosti Young Living, které všechny pocházejí z podnikových farem, partnerských farem a dodavatelů s certifikátem Seed to Seal, nejenže podporují zdravý životní styl, ale poskytují také příležitost pro více než šest milionů globálních členů, aby našli pocit účelu a celkového blahobytu prostřednictvím přizpůsobení práce svým hodnotám a vášním. Více informací naleznete na webových stránkách YoungLiving.com, sledujte @younglivingeo na Twitteru nebo na síti Facebook.

Kontakt pro média

Pro dotazy z médií kontaktujte prinquiries@youngliving.com.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/844564/25YearsYoung_2019.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg

Klíčová slova USA-obchod-zdraví-ekologie-Young Living Essential Oils

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Zdravotnictví
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.