RevitaLash® Cosmetics oznamuje expanzi do oblasti komplexního zkrášlování očí

Ventura (Kalifornie) 1. dubna 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Hydratační oční gel a podkladový krém AquaBlur(TM) bude celosvětově uveden v roce 2019

RevitaLash® Cosmetics, přední lékařsky vyvíjená značka péče o řasy a obočí, oznámila uvedení svého prvního výrobku pro péči o pleť, hydratační oční gel a podkladový krém AquaBlur. Díky složení bohatému na antioxidanty tento jemný a hydratační oční gel pomáhá při prvních známkách stárnutí pokožky viditelným vyplněním a vyhlazením pokožky v okolí očí.

„AquaBlur zavádí péči o pleť do naší revoluční kolekce poprvé jako přirozený další krok pro značku RevitaLash Cosmetics. Naším cílem bylo vytvořit produkt s výhodami péče o pleť, které fungují v tandemu s našimi oceňovanými produkty pro péči o řasy a obočí," poznamenala Lori Jacobus, prezidentka společnosti RevitaLash Cosmetics. „Tento jednoduchý a účinný oční gel rozzařuje, zjemňuje vzhled jemných linek a má za cíl vzbudit důvěru každého z našich zákazníků."

Zakladatel a generální ředitel společnosti RevitaLash Cosmetics Michael Brinkenhoff M.D. poznamenává: „hydratační oční gel a podkladový krém AquaBlur je vybaven potřebnou ochranou proti volným radikálům a botanickými výtažky, které mají za úkol vnést do pokožky vlhkost, což pomáhá podporovat zářivý a mladistvý vzhled."

Tato lehká, zjemňující receptura napomáhá odstranění prvních známek stárnutí pokožky prostřednictvím tří klíčových složek - dokonale hydratující a přírodní kyseliny hyaluronové, která poskytuje pokožce výhody vyplnění, kombuchy (fermentovaného černého čaje), která pomáhá vyhlazovat a osvěžovat pleť a napravovat škody způsobené stresory životního prostředí, a mořských řas, které pomáhají zklidnit a zjemnit pokožku.

Hydratační oční gel a podkladový krém AquaBlur neobsahuje parabeny ani ftaláty, nebyl testován na zvířatech a neobsahuje oleje, což znamená, že je bezpečný pro použití při prodlužováním řas. Rozmazává a zjemňuje nedokonalosti pleti a vytváří ideální základ pro aplikaci make-upu.

Produkt bude celosvětově k dispozici v březnu 2019 za maloobchodní cenu 65 USD ve vybraných kosmetických salonech a střediscích a na webových stránkách revitalash.com.

O společnosti RevitaLash® Cosmetics

Společnost RevitaLash® Cosmetics je světová jednička v oblasti zpevňujících a vyživujících kondicionérů na řasy, vlasy a obočí. Kolekce této značky, která byla založena v roce 2006, obsahuje oceněný kondicionér na vlasy RevitaLash® Advanced a kondicionér na obočí RevitaBrow® Advanced Eyebrow a je k dispozici v ordinacích, lázních, salonech a specializovaných prodejnách ve více než 64 zemích. Podporovatel neziskových iniciativ týkajících se rakoviny prsu společnost RevitaLash Cosmetics věnuje část výtěžků na výzkumné a vzdělávací iniciativy a tím celoročně, nejen v říjnu, přispívá postiženým rakovinou prsu. Pro další informace navštivte webové stránky www.revitalash.com. [RevitaLash Advanced není k dispozici v Kalifornii.]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

KONTAKT: Gianna Cesa, gcesa@behrmanpr.com

Klíčová slova USA-kosmetika-trendy-RevitaLash Cosmetics

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.