Jak přemýšlet "Sami v moři konkurence?"

Praha 26. března 2019 (PROTEXT)

V těchto dnech vychází na českém i slovenském knižním trhu velmi netradiční učebnice strategického byznysového myšlení "bez jediné kapky teorie".

Kniha a audiokniha s názvem Sami v moři konkurence vypráví příběhy z praxe: o filosofii podnikání, o tom, jak přemýšlet lépe než konkurence, o podstatě moderního marketingového managementu apod. Kniha také obsahuje 80 odpovědí na otázky posluchačů rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. Autorem knihy je byznys stratég Leoš Bárta.cz.

Kontakt: www.leosbarta.cz

Klíčová slova ČR-Slovensko-vzdělání-obchod-literatura-reklama-Leoš Bárta

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Věda, vzdělávání a školství
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.