Společnost Tommy Hilfiger vyzývá společensky prospěšné podnikatele k účasti na soutěži Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

Amsterodam 22. března 2019 (PROTEXT/BusinessWire)

Finální akce prvního ročníku soutěže

Finální akce prvního ročníku soutěže

Společnost Tommy Hilfiger, jejímž majitelem je firma PVH Corp. [burzovní index NYSE: PVH], s potěšením oznámila, že zahájila příjem přihlášek do druhého ročníku soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Celosvětový program si klade za cíl podporu začínajících a rozšiřujících se firem vyvíjejících řešení, která propagují změny v oblasti dostupnosti módy pro všechny a pozitivním přístupu k módě. Po úspěšném prvním ročníku se společnost těší na pokračování práce v oblasti objevování příležitostí rozvoje módního průmyslu.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20190321005068/en/

„První kapitola této globální iniciativy představuje inspirativní cestu, která obrátila zájem k neuvěřitelným nápadům, které mohou změnit životy lidí prostřednictvím pozitivnějšího a tolerantnějšího prostředí módy,“ řekl Tommy Hilfiger. „Prostřednictvím soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge chceme i do budoucna mentorovat a podporovat podnikatele, kteří vkládají celé své srdce a duši do řešení vizí, kterým silně věříme. Jde o oslavu našeho podnikatelského ducha a silného optimismu v srdci DNA naší značky."

Podniky, které mají zájem, mohou předložit návrhy projektů, které se zaměřují na inkluzivní módu (módu pro všechny). V průběhu několikafázového čtyřměsíčního procesu se počet uchazečů sníží na šest finalistů, kteří budou mít možnost rozvíjet své plánované projekty s podporou erudovaných specialistů z týmu společnosti Tommy Hilfiger v projektu Campus of the Future v nizozemském Amsterodamu. Své doplněné projekty představí na světovém finále soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge začátkem roku 2020, kde prestižní porota rozdělí 150 000 EUR mezi dva vítěze, aby podpořila jejich podnikání. Vítězové rovněž obdrží dlouhodobé poradenské služby od odborníků společnosti Tommy Hilfiger na celém světě, stejně jako odborníků z univerzity INSEAD. Kromě toho se vítězové stanou součástí programu Společensky prospěšného podnikání INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP). Dalších 10 000 EUR získá finalista, který získá největší popularitu u publika.

Finální akce prvního ročníku soutěže proběhla v lednu 2019, a její porotu tvořily slavné osobnosti jako například modelka a aktivistka značky Tommy Hilfiger Arizona Museová, generální ředitel evropské divize společnosti Tommy Hilfiger Global and PVH Europe Daniel Grieder, finanční a provozní ředitel společnosti Tommy Hilfiger Global and PVH Europe Martijn Hagman, zakládající partnerka společnosti Social Impact Venture Willemijn Verloopová, profesor a předseda programu Social Entrepreneurship na univerzitě Católica-Lisbon a hostující profesor na univerzitě INSEAD Filipe Santos a výkonná ředitelka společnosti Fashion for Good Katrin Leyová. Celkovou výhru ve výši 210 000 EUR rozdělila porota mezi tři vítěze, jmenovitě společnosti Selina Wamucii, doctHERs a Auf Augenhoehe.

Misí společnosti Tommy Hilfiger je stát se jednou z předních návrhářských firem v oblasti udržitelného životního stylu prostřednictvím způsobů, jakými tvoří své produkty, řídí své operace a spolupracuje s komunitou a akcionáři.

Další informace o udržitelném vývoji společnosti Tommy Hilfiger naleznete na: http://global.tommy.com/int/en/about/corporate-responsibility/16

Přihlášky jsou k dispozici od 21. března do 12. května 2019 a můžete je odeslat zde.

Další informace o soutěži Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, včetně podrobností o tom, jak se přihlásit naleznete zde: http://global.tommy.com/int/en/about/corporate-responsibility/16

Přátelé a příznivci značky se mohou zapojit do diskuzí na sociálních sítích pomocí #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible a @TommyHilfiger.

O společnosti Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jedním z nejvýznamnějších světových návrhářů v oblasti životního stylu. Jeho portfolio zahrnuje značky TOMMY HILFIGER a HILFIGER DENIM. Zaměřuje se na navrhování a marketing vysoce kvalitního pánského a sportovního oblečení, kolekcí dámského a sportovního oblečení, dětského oblečení, džínových kolekcí, spodního prádla (včetně toalet, ložního a odpočinkového oblečení), obuvi a doplňků. Prostřednictvím vybraných držitelů licencí nabízí Tommy Hilfiger doplňkové produkty životního stylu, jako například brýle, hodinky, vůně, atletické oblečení (pro golf a plavání), ponožky, drobné kožené zboží, domácí zboží a zavazadla. Produktová řada TOMMY JEANS se skládá z džínových oděvů a obuvi pro muže a ženy, příslušenství a vůní. Zboží značek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozici zákazníkům po celém světě prostřednictvím rozsáhlé maloobchodní sítě TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, předních specializovaných a obchodních prodejen, výběrových online prodejců, a dále na adrese tommy.com.

O společnosti PVH Corp.

Historie společnosti PVH je delší než 135 let. Společnost vynikla díky rostoucím značkám a obchodům s bohatým americkým dědictvím, a stala se tak jednou z největších společností s oděvními výrobky na světě. Máme více než 36 000 partnerů působících ve více než 40 zemích, a naše roční tržby dosahují téměř 9 miliard dolarů ročně. Jsme majiteli proslulých značek CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s , Olga, a Geoffrey Beene, stejně jako značky prádla True & Co. prodáváme různé výrobky pod těmito a jinými vlastněnými a licencovanými značkami, které jsou známé na národní i mezinárodní úrovni.

* Značka Speedo má trvalou licenci od společnosti Speedo International, Limited pro Severní Ameriku a Karibik.

Zdrojovou zprávu si můžete otevřít na stránkách BusinessWire zde: https://www.businesswire.com/news/home/20190321005068/en/

Kontakt:

Tommy Hilfiger Contact

Baptiste Blanc

Sr. Director, Global Communications

E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com

Tel: +31 62904 2334

Zdroj: Tommy Hilfiger

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova Nizozemsko-móda-trendy-Tommy Hilfiger

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.