Beru si příští týden dovolenou, šéfe. Díky! ODESLAT

Praha 14. března 2019 (PROTEXT)

Jakkoliv je myšlenka, že si zaměstnanec o dovolenou řekne skrze mobilní telefon pro mnohé absurdní, jedná se o budoucnost. A ne až tak vzdálenou. Automatizace repetitivních úkonů je cesta, díky které věří čím dál více klientů společnostem Devoteam a ServiceNow. Partnerům v oblasti automatizace nejen HR business procesů.

Jedním z nejčastějších problému v oblasti řízení lidských zdrojů velkých podniků je agenda. Nastavení procesů řízení bývají i přes důkladné plánování v některých aspektech neúčinná. Nesprávné adresování požadavků a repetitivní úkony odvádí pozornost pracovníků oddělení HR mimo, zvyšuje výdaje na provoz i lidský kapitál a brzdí posun v jejich primární činnosti.

Řešení se skrývá v IT

Obdobnými problémy se v oboru informačních technologií již několik let úspěšně zabývá společnost ServiceNow, která se pro rozšíření své platformy do jiných byznys segmentů rozhodla spojit síly se společností Devoteam. Místní experti patří mezi jedny z mála na trhu, kteří se automatizací oblastí, jakou jsou HR, Customer Service Management nebo Facility Management zabývají. Své schopnosti prokázali při implementaci rozsáhlých řešení pro velké hráče z oblasti elektrotechniky, farmacie nebo energetického průmyslu.

“Dotázat se na výplatní pásku, zažádat o dovolenou nebo nahlásit nemoc nebylo nikdy jednodušší. Zaměstnanci to dokáží prostřednictvím mobilního telefonu během pár sekund a zároveň může HR oddělení rychle a kvalitně reagovat. Velké množství požadavků se dá řešit automatizovaně pomocí umělé inteligence.” říká Petr Křelina, expert na IT a HR procesy Devoteam Czech Republic.

Akreditace jako záruka

Inovativní přístup skýtá mnoho úskalí a tvůrci platformy jsou si toho dobře vědomi. Každý konzultant, který bude v budoucnu nabízet ServiceNow HR řešení, je povinen získat akreditaci, která zaručuje kredibilitu jím nabízené varianty.

„Výběr a doporučení správného řešení klade velké nároky na naše zaměstnance, protože každý technik musí být zároveň konzultantem a musí umět vysvětlit nejen technologický postup, ale i přínosy a dopady zvoleného řešení.“ doplňuje HR manažerka Devoteamu, Zuzana Cmuntová.

První experti na oblast řízení lidských zdrojů z celé Evropy již akreditaci získali a to nejen po stránce technické implementace, ale i po stránce projektových postupů a souvisejících business procesů. ServiceNow vidí v oblasti HR automatizace Devoteam jako silnějšího partnera, než kdykoli předtím. Minulý týden byl Devoteam oceněn jako ServiceNow EMEA HR partner roku. Toto ocenění dává jasný signál firmám, které uvažují o implementaci HR ServiceNow portálu: “Pokud chcete inovativní řešení na míru vašim potřebám, volte Devoteam!”

O společnosti Devoteam

Devoteam dodává firmám inovativní řešení v oblasti technologií a businessu. Více než šest tisíc zaměstnanců Devoteamu ve dvaceti zemích světa provádí firmy i zaměstnance digitální transformací. Devoteam Czech Republic začátkem roku oficiálně zahájil provoz ICE - International Centre of Excellence. V samém srdci Prahy tak vzniknul tým vysoce kvalifikovaných expertů z oblasti Service Excellence v IT i business oblastech jako jsou HR, Customer Service Management, Security a Project&Portfolio management. Nejsme jenom konzultanti a nejsme jenom technici - zvládneme provést společnosti digitální transformací “od A do Z”.

KONTAKT:

Kateřina Hassmanová

HR & Marketing Consultant

Devoteam Czech Republic

+420 775 100 571

katerina.hassmanova@devoteam.com

Klíčová slova ČR-komunikace-internet-elektronika-pošta- Devoteam

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.