Hi Promotion a Edox reality spojí v roce 2019 své síly

Praha 17. ledna 2019 (PROTEXT)

Jeden z největších hráčů na poli realit společnost Edox reality si vybrala úspěšnou reklamní agenturu Hi Promotion jako svého marketingového partnera pro celý rok 2019. Pomoci jí má s podporou brandu a s náborem nemovitostí k prodeji.

"Navázat spolupráci s Hi Promotion jsme se rozhodli na základě zkušeností a výsledků, kterých dosahuje v on-linu. Oslovil nás profesionální, ale zároveň vstřícný přístup i ochota naslouchat našim potřebám a návrhům. Získali jsme tak spolehlivého partnera, kterému můžeme věřit a pro rok 2019 jsme se rozhodli rozšířit spolupráci také na offline kanály," popisuje majitel Edox reality Lukáš Frydrych, jak ke spojení s brněnskou digitální agenturou došlo.

Celá kampaň na rok 2019 je z hlediska obsahu postavena na jedinečných benefitech, které Edox reality nabízí svým klientům a vyniká tak nad konkurencí: okamžitý výkup, nejrychlejší prodej a poskytnutí zálohy až 2 miliony korun při prodeji bytů a domů. Tato sdělení budou komunikována tak, aby zasáhla co nejširší okruh potenciálních zákazníků a zaručila maximální výsledky.

"Snažili jsme se vytvořit optimálně namixovanou marketingovou strategii. Kampaň proto zahrnuje billboardové kampaně, spoty v rádiích s oblíbeným hercem Tomášem Měcháčkem, doplněna je reklamami v metru a na uzlech MHD, nechybí samozřejmě ani on-line podpora," nastiňuje celoroční spolupráci obchodní ředitel Hi Promotion Tomáš Pecník.

Všechny tyto marketingové aktivity kombinující on-line i off-line kanály, mají Edox reality pomoci zaujmout v roce 2019 místo pražské jedničky na trhu s realitami.

Kontakt:

Mgr. Michaela Wiesner

PR manažerka

e-mail: m.wiesner@hipromotion.cz

http://www.hipromotion.cz

Klíčová slova ČR-reality-reklama-firmy-Edox reality-Hi Promotion

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Stavebnictví, bydlení a reality
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.