Soutěž mezi expozicemi

BRNO 13. června (PROTEXT)

Ve dnech 9. až 14. června 2001 se na brněnském výstavišti uskutečnil Mezinárodní veletrh osobních automobilů AUTOSALON Brno 2001. V rámci konání Mezinárodního veletrhu osobních automobilů byl vyhlášen již šestý ročník soutěže o nejpůsobivější expozice EXPO IMAGE 2001, kterou vyhlašuje a organizuje komunikační agentura FAIR AGENCY, spol. s r. o. ve spolupráci s časopisem Strategie.

V základním kole soutěže EXPO IMAGE 2001 v rámci veletrhu AUTOSALON byly oceněny tyto expozice:

AUDI Vystavovatel: Import, Volkswagen Group s. r. o. Realizátor výstavby: HOSPES Messebau GmbH, Německo Architekt: AUDI AG & Markus Öttle Posudek: Technicistní, materiálově, designérsky i řemeslně precizní expozice, podporující pozici a marketingový záměr značky.

Auto Palace Praha k.s.

Vystavovatel: Auto Palace Praha k. s. Realizátor výstavby: Brněnské veletrhy a výstavy a.s. BVV expo expert, Brno Architekt: Ing. arch. Zdeněk Škrla Posudek: Prostorově jednoduchý, nicméně velmi účinný koncept zajišťující prostřednictvím výrazných soliterů dominanci vybraným exponátům. Dominantami expozice je logo a jeho aplikace jako výstavářského prvku.

DaimlerChrysler Automotive Bohemia s. r. o.

Vystavovatel: DaimlerChrysler Automotive

Bohemia s.r.o. Realizátor výstavby: Brněnské veletrhy a výstavy a.s. BVV expo expert, Brno Architekt: Ing. arch. Zdeněk Škrla Posudek: Dynamický prostorový koncept vytvářející optimální prostředí pro exponát i jednání za použití výtvarných soliterů s výraznou typografií. Expozice umožňuje svébytnost různých značek.

RENAULT ČR a. s.

Vystavovatel: RENAULT ČR a. s. Realizátor výstavby: Brněnské veletrhy a výstavy a.s. BVV expo expert, Brno Architekt: Ing. arch. Pavel Rada Posudek: Otevřená, pro diváky bezbariérově přístupná expozice, hledající netradiční nekonvenční výstavářské prvky, zejména v kombinaci klasických materiálů, jako je dřevo, kov a sklo. V expozici upoutají vynikající detaily navozující atmosféru hi-tech.

Letos se jedná o již 6. ročník celoročního projektu, který si klade za cíl podporovat výstavářskou a propagační tvorbu na tuzemských veletrzích a výstavních akcích. Za pět let si soutěž EXPO IMAGE vydobyla mezi vystavovateli i odbornou veřejností pověst největší a nejreprezentativnější přehlídky současného českého výstavnictví. Napomáhá mapovat a zaznamenávat současnou situaci v českém výstavnictví a umožňuje vystavovatelům a architektům prezentaci před nejširší odbornou veřejností.

Soutěž probíhá formou základních kol při vybraných mezinárodních veletrzích pořádaných v areálu brněnského výstaviště. Celoroční soutěžní klání završí za přítomnosti vítězů základních kol slavnostní finále na jaře 2002, na kterém bude nejlepším expozicím udělena GRAND PRIX EXPO IMAGE 2001. Hodnocení během jednotlivých základních kol provádí odborná porota složená z odborníků v architektuře, výstavnictví, designu, výtvarném umění, propagační tvorbě a dále ze zástupců odborných periodik.

K hodnotícím kritériím patří stupeň architektonické a výstavářské invence, komunikativní a estetická hodnota expozice, přesvědčivost, srozumitelnost a kvalita argumentace, obsahová úroveň expozice v návaznosti na charakter veletrhu, vyváženost provedení expozice s nabízeným produktem, míra koordinace veletržní prezentace s ostatními propagačními výstupy vystavovatele a řemeslná úroveň, kvalita a bezpečnost provedení expozice. Vlastní velikost expozice přitom není rozhodující.

Veškeré informace o soutěži získáte na internetové adrese http://www.expoimage.cz. Vystavovatelé, architekti a realizátoři - vítězové základních kol zde automaticky získávají prostor pro prezentaci.

FAIR AGENCY, spol. s r.o.

Hlinky 112, 647 00 Brno

http://www.expoimage.cz

Kontakt:

Ing. Stanislav Skoumal Manažer PR a reklamy - Autosalon 05-4115 2822 0606-758 567 sskoumal@bvv.cz

Klíčová slova PROTEXT-autosalon-soutěž

Oblast
Jihomoravský (bn)

Kategorie
Auto-moto, doprava a stroje

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.