Skupina CCC se stala globálním partnerem UNICEF

Praha 13. prosince 2018 (PROTEXT)

Skupina CCC je první polskou společností, která se stala globálním partnerem UNICEF. Partnerství bylo uzavřeno koncem listopadu v ženevském sídle humanitární organizace. Během tří let bude společnost CCC poskytovat finanční prostředky na pomoc dětem po celém světě. Velký zájem CCC projevilo o programy zaměřené na vzdělání a další rozvoj dívek, díky čemuž mohou získat možnost plně využívat svůj potenciál.

CCC je největší obuvnickou společností ve střední Evropě, v České republice je na druhém místě. Spolupráce s UNICEF bude propagována ve všech obchodech s obuví ve 21 zemích, mimo jiné v Polsku, Česku, Německu, Rakousku, Švýcarsku nebo Maďarsku. Toto spojení získá i celosvětový rozměr díky cyklistickému týmu CCC Team, který bude mít při závodech po celém světě vedle loga CCC vyobrazeno na dresech i logo UNICEF.

Skupina CCC se dlouhodobě angažuje v poskytování pomoci těm nejpotřebnějším. V souladu se strategickou expanzí na zahraniční trhy a neustálému rozvoji se rozhodla, že všechny další činnosti v této oblasti by měly mít mezinárodní rozměr. "Globální partnerství s Unicef je pro nás nesmírně důležité, protože můžeme realizovat principy naší strategie udržitelného rozvoje prostřednictvím aktivit prováděných v našich prodejnách obuvi, jakož i prostřednictvím cyklistického týmu, který se účastní závodů po celém světě. Jsme hrdí na to, že se můžeme připojit ke skupině obchodních lídrů, kteří jsou partnery Unicef," říká Dariusz Miłek, předseda představenstva CCC.

Kontakt:

MC CONSULTANT s.r.o.

Jana Holoubková

Tel. 728 670 959, e-mail: jana@mc-consultant.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-Polsko-sociální-kůže-trh-vzdělání-obuv-UNICEF-firmy-MC Consultant-CCC

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Věda, vzdělávání a školství
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.