Giving Friday v dm přinesl dětem a mládeži částku 1,7 milionu Kč

České Budějovice 27. listopadu 2018 (PROTEXT)

dm změnila Black Friday na Giving Friday. Rozhodla se věnovat 5 % z obratu uskutečněného dne 23. 11. 2018 20 vybraným organizacím, které podporují děti a mládež ve smysluplném využití volného času.

V pátek 23.11. ovládl prodejny dm Giving Friday. Tato neotřelá obdoba známého nákupního šílenství jménem Black Friday nepřinesla zákazníkům v dm jen v obchodech obvyklé slevy, zato dobrý pocit, že svým nákupem pomohli udělat ze světa kolem nás o trochu lepší místo pro život. Společnost dm drogerie markt se rozhodla využít tento den jinak než většina dalších obchodníků: Z celkového obratu, který se uskutečnil v pátek 23. 11. ve všech prodejnách a v online shopu dm, věnuje 5 % ve prospěch vybraných organizací, které podporují děti a mládež ve smysluplném využití volného času. Celkem dm věnuje 20 organizacím částku 1,7 milionu Kč.

Podpora mladé generace je důležitá

Z vybrané částky, již uskutečnili svým nákupem zákazníci všech prodejen i online shopu dm, se může těšit 20 organizací z celé České republiky, které se věnují dětem a mladým lidem v jejich rozvoji a které jim svou aktivitou dávají potřebné zázemí a smysluplnou činnost. Lokální organizace navrhli spolupracovníci dm a z nich odborná porota vybrala 20 finalistů, mezi které budou finanční prostředky rozděleny. Seznam organizací, které společnost dm podpoří, je uveřejněn na adrese www.dm.cz/giving-friday.

Zákazníci mohli získat více, než jen dobrý pocit

Pro zákazníky, kteří v pátek 23. 11. přišli do některé z prodejen dm a uskutečnili zde svůj nákup, přichystala společnost dm překvapení v podobě možnosti zakoupit si tzv. "black box", tedy speciální limitovanou edici oblíbeného dm boxu. Ani zákazníci, kteří se rozhodli podpořit Giving Friday z pohodlí domova nebyli o speciální edici black boxu ochuzeni, mohli jej zakoupit i online. Pět různých variant black boxu s prodejní cenou 249 Kč bylo naplněno produkty s hodnotou téměř 1.000 Kč. Celkem zákazníci v průběhu pátečního dne zakoupili přes 7.000 black boxů, čímž pomohli navýšit výslednou částku. "Giving Friday přinesl veliký úspěch a krásnou částku právě díky našim zákazníkům a jejich nákupům ve všech našich prodejnách a v online shopu dm. Těší nás, že díky nim můžeme nyní každou z 20 vybraných organizací podpořit částkou 85.000 Kč," uvádí Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

Pomoc napříč Evropou

Pod mottem {Společně} jeden pro druhého společnost dm již několik let zastřešuje své aktivity společenské odpovědnosti. Velký důraz přitom klade na lokální působení firmy ve svém okolí. K myšlence Giving Friday se ale tentokrát připojily i některé z dalších evropských zemích, ve kterých má společnost dm své zastoupení. V České republice, Slovensku, Rakousku, Německu a Chorvatsku se tak díky aktivitě Giving Friday celkem rozdělí 1,7 mil. EUR na dobročinné účely.

O společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 228 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3.341 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,522 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či dm značku trend IT UP.

Tiskové zprávy a fotografie v tiskové kvalitě společnosti dm naleznete v dm presscentru.

V případě zájmu o další informace kontaktujte:

Ing. Jiří Peroutka

Manažer komunikace

T.: +420 387 748-220

M.: +420 739 531-696

jiri.peroutka@dm.cz

www.dm.cz

www.facebook.com/dm.cesko

Klíčová slova ČR-trh-společnost-děti-dm drogerie markt

Oblast
Jihočeský (cb)

Kategorie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.