Čtenářskými auty roku jsou KIA STINGER a PEUGEOT 508: říká MOTORVIZE fans award 2018

Praha 19. listopadu 2018 (PROTEXT)

- 11.11. se sešlo na 18 čtenářů online magazínu MOTORVIZE.cz, aby otestovali rekordní počet 12 nominovaných vozů na cenu "čtenářského automobilu roku"

- Redakce MOTORVIZE.cz v rámci čtenářské ankety Motorvize fans award 2018 oslavila své čtvrté výročí

- Nechyběl ani doprovodný program (výměna kola na čas, kvíz z motoristických vědomostí a pro úspěšné řešitele i svezení v elektromobilu zn. TESLA)

- V roce 2018 redakce překonala několik milníků: 500. článek, 50. video či 100 tisíc zhlédnutí na YouTube

- Návštěvnost webových stránek vzrostla meziročně o 31%, sledovanost YouTube kanálu pak dokonce o 39%

Zatímco přesné datum výročí online magazínu MOTORVIZE.cz připadá na 17.11., čtenáři přijeli čtyřroční působení s redaktory oslavit už 11.11., a to tentokrát na Statek Luníkov spojující přírodu, komfort i dobrou lokaci nedaleko Prahy. Okradeni tak sice byli o svatomartinskou husu a Martina na bílém koni, jenž se letos opět poněkud zapomněl, o zábavu mělo však hned 18 z nich i tentokrát v rámci výroční čtenářské ankety Motorvize fans award 2018 postaráno. Letošní ročník se mimo jiné dočkal i rekordního počtu nominací - celkem 12 vozů tak čekalo od časného rána na své hodnotitele. Vyvrcholením celého výročí se i tentokrát stalo slavnostní předávání čtenářských cen, a to nedaleko centra Prahy, v prostorách Bistra Proti Proudu. Šéfredaktor MOTORVIZE.cz, Jan Novotný, využil této příležitosti mimo jiné ke zhodnocení uplynulých 12 měsíců a představení novinek, mezi něž patří například navázání spolupráce s online pomocníkem při výběru auta, AUTOHLED.cz.

MOTORVIZE fans award 2018: základ stejný, s řadou novinek ale opět o něco atraktivnější!

"Jako by tomu bylo včera, kdy jsme Motorvizi s Lukášem Jeřábkem zakládali. Jsou to však už čtyři roky, a to si žádá pořádnou oslavu. Rozhodli jsme se pokračovat v tradici. I tak jsme ale museli přinést něco nového," představuje plány šéfredaktor, Jan Novotný. „Oslavovat se dá jakkoliv, správná redakce a snad i firma ale neslaví jen sama se svými pracovníky, uvnitř kolektivu,“ myslí si spoluzakladatel Motorvize, Lukáš Jeřábek a zdůvodňuje vznik čtenářské ankety: „už před lety jsme přemýšleli, jak slavit a bylo nám jasné, že musíme s těmi pro nás nejdůležitějšími - čtenáři. Spojili jsme tak příhodné s užitečným a vytvořili tehdy nový koncept čtenářské ankety o nejlepší auto roku.“ Základní myšlenka tedy zůstala i v roce 2018 nezměněna. Zatímco nominace kandidátů byla plně v kompetenci automobilek a jejich tuzemských zastoupení, volba zůstala už jen na čtenářích. I v roce 2018 zůstaly beze změny obě dvě kategorie, do nichž bylo možné jednotlivé kandidáty nominovat (kategorie Mainstream a Premium). Zajímavostí je, že z celkového počtu hned 6 (tedy půlka) spadala do Premium segmentu, kde průměrná ceníková cena přesáhla 1,8 mil. Kč. Hlavní změnou v organizaci se stala zcela nová lokace. Na půl v přírodě, avšak stále nedaleko Prahy se nachází Statek Luníkov, jež v kombinaci se všemi auty a odpoledním vyjasněním vytvořil nádhernou scenérii. Ta bude mimochodem zachycena nejen ve fotoalbu (na sociálních sítích a na webu), ale hlavně ve videu, jehož ochutnávku měli možnost jako první vidět zástupci PR oddělení participujících importérů. Novinek se dočkal i doprovodný program. Vynechána byla jízda zručnosti, na níž byli čtenáři zvyklí z předešlých let. O zkoušku technických dovedností a hlavně znalostí však nebyl nikdo ochuzen. V prvním případě byl program doplněn o výměnu, resp. nasazení a dotažení kola na čas, v druhém pak o náročný kvíz ze znalostí, které by měl správný motoristický nadšenec mít. Třešničkou na dortu pro úspěšné řešitele bylo svezení v elektromobilu TESLA zapůjčeném od spol. RentPoint. Všechna auta byla v pořádku vrácena a čtenáři se bez jakékoliv újmy vrátili zpět domů.

Slavnostní předávání cen čtenářských automobilů roku 2018: 19.11. v Praze

Vyvrcholení a zejména oznámení vítězných automobilů letošní čtenářské ankety proběhlo 19.11. v Praze, v prostorách Bistro Proti Proudu, kde si ceny převzali z rukou redaktorů zástupci jednotlivých automobilek. Radovat se doslova z „double“ mohla společnost KIA MOTORS Czech, jejíž zástupci si převzali cenu za druhé místo v kategorii Mainstream pro model KIA Sportage a hlavně první místo v kategorii Premium i absolutně pro model Kia Stinger. Radost pak měli i zástupci značky Peugeot, neboť dlouholetá spolupráce přinesla konečně ovoce, zcela nový manažerský vůz, Peugeot 508 si totiž odvezl první místo v kategorii Mainstream. Ozdobou celého čtenářského testování byl zcela jistě nejdražší vůz letošní ankety, a to Lexus LS ve verzi 500. I právě jej čtenáři ocenili, a to druhým místě v kategorii Premium. Za zajímavost lze pak považovat i historicky první nominace zcela elektrického vozu, Nissanu Leaf v poslední generaci.

Redakční tým využil slavnostního brunche i k zhodnocení výsledků za posledních 12 měsíců, z nichž mezi nejdůležitější patřilo překonání dvou milníků: 500. článku a 100 tisíc zhlédnutí videí na YouTube. Co se videopublikací týče, šéfredaktor představil ale ještě jednu zásadní zbraň, jež byla nazvána "silná trojka". Ve spolupráci s profesionálním online rádcem při výběru nového vozu, AUTOHLED.cz a týmu nadšenců HORIZONTFULL.cz spolu totiž mají na dosah celkově půl milionu zhlédnutí. Společná a doposud velmi kladně fungující spolupráce s redaktory Autohledu započala již koncem roku 2017. Publikační činnost Motorvize rostla i v dalších parametrech, ku příkladu počet publikací se zvýšil o 15%. V srpnu 2018 byla také překonána meta v podobě 20 publikací za jeden kalendářní měsíc. Největšího meziročního nárůstu ale bylo dosaženo na kanálu YouTube, kde sledovanost teď již 59 publikovaných videí vzrostla o celých 39%.

AUTOHLED.CZ - POMOCNÍK PŘI VÝBĚRU NOVÉHO AUTA

Online pomocník při výběru auta se zaměřuje na pomoc široké veřejnosti před koupí nového vozu. Autoři spustili projekt v lednu 2017 a po prvních 12 měsících působnosti dosáhli magické hranice 2 tisíc návštěvníků denně. Základem webového rádce je vlastní a zcela unikátní databáze modelů, motorizací, technických parametrů i aktuálních cen nových vozů na českém trhu. S pomocí týmu Motorvize.cz budou všem návštěvníkům k dispozici i vlastní, zcela objektivní recenze. Při vývoji se autoři zaměřili i na maximální intuitivitu - návštěvníkovi tak stačí jen zadat základní požadavky (např. motor, převodovku, objem zavazadlového prostoru, výkon aj.). Autohled pro něj pak připraví výběr všech dostupných kandidátů, nabídne mu porovnání a případné doplní aktuální akční kampaně.

MOTORVIZE.cz - Svět aut očima mladých lidí.

Online magazín s mottem „Svět aut očima mladých lidí“ již od roku 2014 informuje o novinkách v oblasti motorismu. Hlavní devizou magazínu je mladý redakční tým, neotřelé nápady a široký záběr od motorsportu až po autodoplňky. V sekci „Ze života“ je možné nalézt nejrůznější rady spotřebitelům. Tým rubriky „Za volantem“ se věnuje moderním videotestům. Čtenáři mají možnost se s redaktory setkat i naživo - na výroční akci nebo na vlastních amatérských kartingových závodech či na některých podnicích motorsportu. Zejména díky svým pokračujícím aktivitám, zvláště díky těm zaměřeným na další rozvoj, se redakce meziročně těší významným nárůstům návštěvnosti (zhruba o 30%).

Celkové výsledky MOTORVIZE fans award 2018:

Kategorie Premium: 1. Kia Stinger (1009 b.), 2. Lexus LS (973 b.), 3. DS 7 Crossback (938 b.), 4. Volvo XC60 (931 b.), 5. BMW X4 (882 b.), 6. Jaguar E-Pace (757 b.)

Kategorie Mainstream: 1. Peugeot 508 (945 b.), 2. Kia Sportage (847 b.), 3. Honda Civic (845 b.), 4. Nissan Leaf (786 b.), 5. Citroen C4 Cactus (746 b.), 6. Mitsubishi Eclipse Cross (693 b.)

Kompletní reportáž i fotogalerie je k dispozici zde: https://www.motorvize.cz/motorvize-awards-2018-ctvrta-vyrocni-anketa-je-za-nami/

Kontakty:

Jan Novotný

šéfredaktor

novotny@motorvize.cz

Jiří Chomát

vedoucí projektu AUTOHLED.cz

chomat@autohled.cz

facebook.com/MOTORVIZE.cz

youtube.com/c/MOTORVIZE

instagram.com/MOTORVIZE.cz

Klíčová slova ČR-automoto-ocenění-Motorvize

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Auto-moto, doprava a stroje
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.