9x nej o veletrhu AUTOSALON Brno 2001

BRNO 4. června (PROTEXT)

Brněnský veletrh osobních automobilů se řadí mezi ty veletrhy, kterým na českém či středoevropském trhu patří řada superlativů, největší, nejlepší, nejstarší, nej... Odborníci v automobilovém průmyslu samozřejmě poměřují Brno s jeho "kolegy" v Ženevě, Frankfurtu či Paříži, ale v České republice a střední Evropě patří všechny superlativy a "nej" právě veletrhu AUTOSALON Brno. 1. nej - největší koncentrace vystavovatelů - letos vystavuje na ploše cca 57.000 m2 asi 340 přihlášených firem,což znamená zhruba 800 výrobců. Své produkty představí značky jako Audi, BMW, Citroën, Daewoo, Fiat, Ford, Honda, Hummer, Hyundai, Chrysler Jeep, Iveco, Jaguar, Kia, Lada, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Seat, Subaru, Toyota a koncern VW a další. 2. nej - největší koncentrace návštěvníků - odhady organizátorů počítají s více než 100.000 návštěvníků z České republiky, ale i sousedního Rakouska, Slovenska a Maďarska. 3. nej - největší množství novinek - k atraktivní show přispěje několik desítek novinek např. nová Škoda Fabia Sedan, Audi A4, Renault Laguna, Citroën C5, Peugeot 307, Nissan X-trail, Honda Civic type R, Jaguar X-Type, Fiat Stylo, Ford Mondeo, či BMW 3 Compact. Očekávat lze i další překvapení, například od našeho největšího výrobce ŠKODA Auto. 4. nej - největší pohled do historie motorismu - na ploše cca 10.000 m2 v přízemí a 1. patře pavilonu E bude možné shlédnout jedinečnou expozici Století motorismu. První částí je přehled vývoje automobilu v českých zemích, druhá je pak věnována zahraničním automobilům. 5. nej - nejvíc zábavy a soutěží - pro návštěvníky připravili organizátoři veletrhu tipovací soutěž Vyhraj automobil, připravenou s nákupním a zábavním centrem Olympia. Hlavní cenou v soutěži je automobil Peugeot 307, jedna z horkých novinek brněnského veletrhu. Zajímavá bude i návštěvnická soutěž o Miss Sympatie. Soutěže mezi návštěvníky připravují i některá média. 6. nej - největší podpora motoristickému sportu - není v České republice veletrhu, který by tak komplexně pokrýval a podporoval motoristický sport. Řada příznivců se již do dnešního dne setkala s veletrhem na AUTOSALON Super racing weekendu, pořádanému na brněnskému AUTOMOTODROMu ve dnech 14. až 16.dubna. Nebo na závodech do vrchu Zámecký vrch AUTOSALON, které proběhly v Náměšti nad Oslavou ve dnech 5. až 6. května. Atraktivní a jedinečnou akcí i z pohledu běžného návštěvníka bude AUTOSALON Sprint Rally, pořádaný ve spolupráci s Hanáckým autoklubem a agenturou Forsage ve dnech 26. až 27. črvna v Brně a jeho okolí. Zajímavostí je, že jedna z etap bude probíhat přímo mezi pavilony brněnského výstaviště. 7. nej - nejbohatší doprovodný program - odborný doprovodný program zahrnuje celou řadu akcí - konference "Motorsympo 2001", "Moderní pohonné hmoty a maziva pro motorová vozidla 2001", "Konferenci Analytiků dopravních nehod", semináře "Praktické využití e-business v automobilovém průmyslu", "Nakládání s autovraky", "Technologické dny", soutěže "AUTOSALON PRIX", "Autoservis roku 2001", "Autoopravář roku 2001", "Automechanik- junior 2001". V návštěvnické části budou lákat akce "Auto pro celou rodinu", "AUTOSALON design 2001", "Ukázky činností ÚAMK", "Kondiční jízdy autoškoly", "Mistrovství světa velocipedistů", "Slet brouků", "Auto pro 3. tisíciletí", "Dětské buggy", AUTOHAD 2001". 8. nej - nejlepší služby návštěvníkům - k tradičním hodnotám brněnského areálu přidali organizátoři špičkové služby v oblasti parkování (kryté parkoviště Expoparking), nízké celodenní vstupné 90,- Kč. Při zakoupení vstupenky v některém z nákupních center Olympia dokonce za 50,- Kč a zlevněné vstupné na sobotu a neděli za 50,- Kč. Zajímavé jsou speciální podmínky pro školy - hromadné vstupné 30,- Kč/osobu při objednávce nad 20 osob. Navíc první desítky návštěvníků dostanou zdarma CD s katalogem aktuálních modelů na českém trhu. 9. nej - nejkomplexnější komunikace s vystavovateli, návštěvníky i médii - organizátoři využívají všechny známé prostředky komunikace. Internet - www.bvv.cz/autosalon a www.autosalon.cz, časopis veletrhu Autosalon Journal, tiskové konference, reklama, či průvodce návštěvníka AUTOSALON Revue jsou důkazem propracované a komplexní komunikační strategie. Kontakt: Brněnské veletrhy a výstavy, a.s. Ing. Stanislav Skoumal Tel : 05-4115 2822 e-mail: sskoumal@bvv.cz nebo Tiskové středisko BVV, pavilon O Výstaviště 1, 647 00 Brno Fax : 05-4115 3079

Klíčová slova PROTEXT-Autosalon-veletrh

Oblast
Jihomoravský (bn)

Kategorie
Auto-moto, doprava a stroje
Kultura
Služby, cestovní ruch

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.