Společnost TIENS Group zahajuje globální expanzi s novým maloobchodem

Tchien-ťin (Čína), 12. listopadu 2018 (PROTEXT/PRNewswire)

Přední zdravotnická společnost TIENS Group oznámila globální expanzi na novém maloobchodním trhu prostřednictvím otevření nového vlajkového obchodu TIENS Experience Store v Číně. Nový obchod se bude nacházet v Mezinárodním zdravotnickém průmyslovém parku TIENS a nabídne kombinaci online a offline zákaznických zážitků díky technologicky vyspělému přístupu k novému maloobchodnímu podnikání a marketingu.

PointWin, zcela nová e-peněženková aplikace společnosti Tiens, hraje zásadní roli při připojení blockchainové zákaznické sítě. Spotřebitelé mohou tuto aplikaci využít k nákupu a získávání odměn při nákupu veškerého zboží nabízeného společností TIENS. Tyto inovace jako okruh umožňují sloučení online a offline maloobchodu, který se skupina snažila využít díky rostoucí mezinárodní působnosti.

Společnost TIENS zřizuje ve světě 110 poboček a nový obchod bude ikonou globální strategie skupiny „Jedno tělo, vícenásobná křídla". Ta zahrnuje rozvoj rozmanitého a integrovaného zdravotního ekosystému obsahujícího fyzický maloobchod, elektronický obchod, TCM a zdravotnická zařízení, stejně jako vzdělávací, turistické, hotelové a lifestylové služby.

„Vždy jsme k vývoji přistupovali s pohledem na svět z globálního hlediska," řekl předseda představenstva společnosti TIENS Group Li Jinyuan. „Jedná se zejména o regiony zapojené do čínské iniciativy „Jeden pás a jedna cesta", dodal a poznamenal, že většina poboček společnosti TIENS ve světě spadá do této oblasti.

Vlajkový obchod se zaměří na zážitkově orientovaný přístup k marketingu prostřednictvím vytvoření prostředí, v němž zákazníci mohou zkoumat a objevovat originální výrobky pro zdraví a krásu.

„Zážitkový marketing je špičkovým trendem v oblasti rozvoje podnikání. Naším cílem je přinést našim zákazníkům intuitivní zkušenost s úzkostlivou péčí, pozorností a krásou," řekl členka představenstva a generální ředitelka společnosti pro elektronický obchod Chelsea Li (Li Yue Qi). „Nový obchod Experience Store TIENS je navržen s uklidňující a vodní estetikou, která jemně navádí svou atmosféru," řekla a dodala, že „každá zkušenost návštěvníka je jako cesta objevů a my jsme pečlivě uspořádali naše výrobky v celém obchodě v jejich prospěch."

Prostřednictvím hlubokých a vtahujících zážitků zákazníků pomáhá tento poslední vývoj skupině přeměnit koncept značkové spotřeby na osobní zkušenosti. „Rozmanité uspořádání obchodu TIENS Experience Store je konkrétním znázorněním globální strategie Jedno tělo, vícenásobná křídla", řekla Peggy Liu (Liu Yu), ředitelka divize zážitkových operací společnosti.

Další informace naleznete na odkazu http://www.tiens.com/index.php?m=content&c=index&a=show&catid=32&id=85

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/782246/TIENS_new_retail.jpg

KONTAKT: Paní Carol Huang, 86-22-82133990, huangjz@tiens.com

Klíčová slova Čína-zdraví-obchod-TIENS

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Zdravotnictví
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.