George Zhao, prezident společnosti Honor, hovořil na konferenci TEDx CaohejingParkSalon s mladými podnikateli na téma „Odvážné technologie, nekonečné inovace"

Šanghaj 25. října 2018 (PROTEXT/PRNewswire)

George Zhao, prezident společnosti Honor na konferenci TEDx v Caohejing Parku

George Zhao, prezident společnosti Honor na konferenci TEDx v Caohejing Parku

George Zhao, prezident společnosti Honor, přednesl na konferenci TEDx v Caohejing Parku v Šanghaji svou první přednášku, kde sdílel svou vizi dokonalosti a technologické inovace. Pan Zhao také prozradil, jak značka Honor dosáhla celosvětového úspěchu tím, že se stala nejlepší e-značkou smartphonů v Číně v období čtyř let za sebou.

Na konferenci TEDx CaohejingParkSalon pan Zhao vysvětlil mladému publiku začínajících podnikatelů: „V roce 2015 jsem přijel zpátky do vlasti, abych vedl společnost Honor. I když jsem tehdy měl pouze zkušenosti v oblasti B2B, věděl jsem, že mám jen jednu možnost - přivést značku Honor k úspěchu. V několika posledních letech společnost Honor nepřestává v oblasti „Odvážných technologií a nekonečných inovací" vylepšovat své technologie nebo kvalitu výrobků a zvyšovat svou konkurenceschopnost. Inovace, kvalita a služby vždy byly a budou naše hlavní priority. V rámci neustálého zkoumání těchto tří oblastí bude náš nový smartphone „Honor Magic 2" oficiálně představen příští týden v Pekingu a zákonitě přenese chytré telefony na zcela novou úroveň. Věříme, že společnost může vynikat nad ostatními a zůstat relevantní, pokud dodává nejlepší produkty nabízející nejlepší uživatelské zážitky."

„Jako nejrychleji se rozvíjející značka mobilních telefonů společnost Honor nikdy nepřijala oportunistický přístup v oblasti strategií designu svých zařízení. V roce 2015 značka Honor trvala na tom, aby spojila své zdroje s cílem dosáhnout nejlepší kvality výrobků a služeb místo toho, aby se spoléhala na „podnět okamžiku". V roce 2016, kdy globální trh se smartphony utrpěl strmý pokles, značka Honor vytrvala a své vizi zůstala věrná. V roce 2017, kdy bylo toto odvětví skeptické ohledně svých vyhlídek, značka Honor trvala na tom, aby si její podniky udržovaly svou vizi zaměřenou na budoucnost a rozvoj. V roce 2018, přestože trh se smartphony v Číně zasáhl prudký pokles, značka Honor přečkala bouři. Nejenže zaznamenala pozitivní nárůst prodeje, ale také se v tomto roce stala nejlepší čínskou e-značkou smartphonů," dodal.

Jako přední e-značka smartphonů povzbuzuje společnost Honor mladé lidi k tomu, aby každý den plnili své životní sny a vždy zůstali věrní sobě samým se závazkem k inovacím, které mění lidské životy. Cílem dnešního rozhovoru na konferenci TEDx bylo sdílet tuto vášeň a sebevědomí přímo s mladými lidmi, pomáhat jim při plnění jejich aspirací a změně světa.

Díky posilování lidských schopností předvídat budoucnost byla AI vždy základní strategickou technologií značky Honor. Dlouho předtím, než si průmysl uvědomil důležitost AI, značka Honor již hojně investovala do oblasti výzkumu a vývoje umělé inteligence a vybudování ekosystému AI.

Pan Zhao zahájil svou kariéru ve společnosti Huawei v roce 1998, kde v Číně a po celém světě pracoval 20 let. Tato zkušenost mu dala velkou představu o tom, jak využíváme technologie v každodenním životě a jak může změnit náš život k lepšímu. Jako prezident společnosti Honor zodpovídá za celkové řízení a růst této značky.

TEDx je program, který nabízí místní a samostatně organizované akce, které spojují lidi, aby zde sdíleli své zkušenosti v oblasti technologií, zábavy a designu (TED) v duchu šíření hodnotných myšlenek. Konference TEDx CaohejingParkSalon v Šanghaji zve každoročně různé zkušené lídry, aby zde hovořili a vyměňovali si nápady s mladými podnikateli.

# # #

O značce Honor

Honor je přední světovou značkou smartphonů, která je součástí skupiny Huawei. Tato značka vznikla s cílem naplnit slogan „Pro statečné" (For the Brave) a snaží se uspokojovat potřeby generace z přelomu tisíciletí prostřednictvím nabídky výrobků optimalizovaných pro internet, které svým uživatelům nabízí skvělé možnosti, podporují akčnost a kreativitu a umožňují jim plnit si své sny. Díky tomu se značka Honor odlišuje od ostatních a sama naplňuje svůj slogan statečnosti v tom smyslu, že dělá věci jinak a snaží se zákazníkům nabízet jenom ty nejmodernější technologie a inovace.

Více informací naleznete na webových stránkách www.hihonor.com nebo nás sledujte na:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/773689/George_Zhao_TEDx.jpg

KONTAKT: Frankie Lau, Frankie.Lau@bm.com, +86-186-2003-1448

Klíčová slova Čína-komunikace-elektronika-Honor

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.