Světová premiéra nového produktu na bázi technologie MaPH

Che-fej (Čína) 20. října 2018 (PROTEXT/PRNewswire)

Mluvčí technického týmu „Toop-zero\

Mluvčí technického týmu „Toop-zero\" společnosti China Tobacco Anhui Industry Corporation představil technologii MaPH

China Tobacco Anhui Industry Corporation, dceřiná společnost společnosti China National Tobacco Corporation, dne 18. října 2018 organizovala v Che-fej v provincii Anhui slavnostní představení nového modelu tabáku „Toop", který přitáhl širokou pozornost jak domácích, tak i zahraničních médií.

Pan He Qing, mluvčí technického týmu „Toop-zero" společnosti China Tobacco Anhui Industry Corporation, představil myšlenku nového návrhu, technické vlastnosti a spotřebitelské dojmy z nových výrobků na bázi technologie homo-vytápění s magnetickými částicemi (MaPH).

Technologie MaPH využívá princip magnetické indukce proměňující frekvenci střídavého proudu pro generování tepelné energie vyvoláváním srážení částic, která je dodávána bezkontaktním způsobem. Dodávka energie je charakterizována jednotností a stabilitou. Proto rovnoměrné rozložení vyhřívaného tělesa může vést k nastavitelnému a kontrolovatelnému přenosu energie, zajišťujícímu ustálené vytápění v určitém teplotním rozmezí a rovnoměrné a řádné uvolňování účinných materiálů.

V přenosném a dobíjecím miniaturním vysílači elektromagnetické energie vynikající, ale jednoduchá konstrukce topné komory umožňuje dokonalý kontakt vyhřívaného tělesa s komorou. Integrovaný design technologie MaPH přináší novou zkušenost spotřeby tabáku „Toop-zero". Zatímco čistá kouřová příchuť přírodního tabáku zůstává zachována, úniky dehtu a dalších látek jsou sníženy.

Během šedesátileté historie značky Huangshan se technologický výzkum a vývoj změnil z následování na znovuzrození. Naši zaměstnanci společnosti Huangshan vždy dodržovali ducha „horolezce" a neúnavně hledali vyšší standardy. Technologická akumulace několika generací a nepřetržité inovace základních technologií vedly k inovativnímu produktu „Toop-zero" a nakonec vytvořily nový produkt v technologii MaPH, který se stal novým modelem spotřebitelských zkušeností.

Podle technologického mluvčího společnosti He Qing je rok 2018 prvním rokem nového modelu spotřeby tabáku a „Toop-zero" je novým výchozím bodem představujícím novou zkušenost s konzumací tabáku. Uvádí se, že společnost China Tobacco Anhui Industry Corporation dokončila systematickou přípravu hromadné výroby pro výrobky v technologii MaPH. Produkt „Toop" první generace by měl být oficiálně zaveden v roce 2019.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/771366/Toop_zero_1.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/771368/Toop_zero_2.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/771369/Toop_zero_3.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/771370/Toop_zero_4.jpg

KONTAKT: Paní Liu, +86-186-8867-7944, 48894002@qq.com

Klíčová slova Čína-elektronika-tabák-China Tobacco Anhui Industry Corporation

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.