Jak zvýšit svou šanci na pracovním trhu? Češi se vydávají zdokonalovat cizí jazyky za oceán

Praha 12. října 2018 (PROTEXT)

Pro získání a udržení si perspektivního zaměstnání je v dnešní době nezbytné disponovat výbornými znalostmi anglického jazyka. Zatímco se generace dnešních náctiletých učí anglicky od prvního stupně základní školy, dospělí mají co dělat, aby si vystačili s vědomostmi nabitými z příležitostných doučování. Existuje přitom možnost, jak zdokonalit angličtinu a jiné jazyky během pár měsíců.

"Velmi se nám osvědčují jazykové pobyty ve vzdálených destinacích. Pokroky v cizích jazycích přicházejí u klientů opravdu rychle a mají dlouhodobý efekt. Vysvětluji si to především tím, že klient stráví v Americe či Austrálii delší dobu a je zde výrazně méně česky mluvících studentů. Navíc díky vstřícnější a otevřenější povaze místních lidí Češi daleko lépe zapadnou do kolektivu, než například v Anglii," říká Kristýna Hrůšová, manažerka ze společnosti Study.cz.

Čeští studenti si ze vzdálených destinací nejčastěji vybírají Kanadu (Toronto a Vancouver), USA (Floridu) a JAR (Kapské Město). Výjimkou nejsou ale ani jazykové pobyty v exotických destinacích jako je Thajsko, Indie nebo kurzy španělštiny v Mexiku či Jižní Americe. Délku pobytů si účastníci volí individuálně, dle časových možností. "Je to různé, do Kanady a USA Češi jezdí nejčastěji na měsíc, do Kapského Města či Austrálie i na 12 týdnů. Obecně se do všech destinací jezdí mimo naši hlavní sezonu, takže vede jaro a podzim," říká Hrůšová.

Pokud jste si mysleli, že jsou jazykové pobyty určené především pro studenty středních a vysokých škol, jste na omylu. Do vzdálených destinací jezdí za zlepšením cizího jazyka nejčastěji pracující ve věkovém rozmezí 30 - 45 let, počet žen a mužů je vyrovnaný. "Největší motivací našich studentů je uplatnění na pracovním trhu. Zlepšení jazyka je totiž často nezbytné k výkonu jejich práce, či v případě, že se chtějí ucházet o lepší pracovní pozici, kde je pokročila angličtina nezbytná," uzavírá Hrůšová.

O společnosti ASIANA a portálu Letuška.cz

Společnost ASIANA byla založena v roce 1993. Její portál Letuška.cz byl spuštěn v roce 2001 jako první online prodejce letenek v České republice a střední a východní Evropě. Letuška.cz se stala prvním úspěšným start-up ve svém oboru v ČR, naučila Čechy nakupovat letenky přes internet. ASIANA patří rovněž mezi nejvýznamnější poskytovatele cestovních služeb pro korporátní klienty. Divize Eurpea.Travel se věnuje oblasti MICE. Organizuje eventy, konference, teambuildingové aktivity pro tuzemské firmy, nadnárodní korporace i zahraniční subjekty. Jazykové pobyty a studium v zahraničí ASIANA nabízí prostřednictvím portálu Study.cz.

Kontakt pro média:

AMI Communications: Veronika Sádovská

veronika.sadovska@amic.cz

tel.: 721 818 039

Klíčová slova ČR-práce-vzdělání-služby-letectví-hospodářství-jazyky-firmy-Letuška-ASIANA

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Auto-moto, doprava a stroje
Služby, cestovní ruch
Věda, vzdělávání a školství
Obchod, marketing
Finance, ekonomika

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.