Eshopista opouští příběhy a nově nabídne konfrontaci

Praha 8. října 2018 (PROTEXT)

Úspěšná diskusní platforma Eshopista mění svůj formát. Od podnikatelských příběhů se posouvá ke konkrétním, aktuálním tématům, která pálí nejen odborníky z e-commerce. Reaguje tak na zpětnou vazbu návštěvníků a vývoj digitálního trhu. Kromě konkrétních příkladů z praxe nabídne pohled experta, speciálního hosta večera a duel, v rámci něhož dojde na přímou konfrontaci.

"Od účastníků konferencí víme, že si vybírají, kterou akci navštíví, s ohledem na přínosy získaného know-how. Trh e-commerce se velmi rychle vyvíjí a každá jeho oblast vyžaduje specifické znalosti, proto jsme se rozhodli celý koncept změnit," vysvětluje hlavní koordinátor akce Ondřej Klega z pořádající firmy Acomware.

Pořadatelé plánují prostřednictvím nového formátu přispět více pohledy na konkrétní téma. Na konferenci proto vystoupí nejen zástupci známých e-shopů, aby představili vlastní řešení či případovou studii, ale také experti z oboru, kteří téma rozvinou a doplní o své tipy a postřehy. V duelech pak dojde na konfrontace: střetávat se budou například hlediska malého a velkého e-shopu nebo názory experta a inhouse manažera.

Doposud fungovala platforma spíše jako sdílení příběhů z různých oblastí podnikání v e-commerce. Představitelé úspěšných značek v rámci konference odhalili marketingové a prodejní strategie, podělili se o zajímavé tipy, ale i své slepé uličky a prohrané bitvy.

"Eshopista je pro nás jednou z nejvýznamnějších akcí, jež se koná na pravidelné bázi. Za největší výhodu považuji to, že se tu vídáme s našimi klienty a poznáváme nové lidi z oboru e-commerce. Pravidelně zde čerpáme know-how od odborníků a největších profíků," pochvaluje si akci Adéla Mrázková z Bidding Tools.

V loňském roce si například návštěvníci vyslechli, jak rozjížděli e-shop jedni z nejmladších úspěšných podnikatelů, nebo třeba to, jak se majitelé firem snaží vrátit slávu tradičním značkám Merkur, Prim či Favorit. Během 4 let, kdy Acomware konferenci pořádá, tu o svém podnikání promluvili mimo jiné představitelé Alzy, Slevomatu, Notina, Mitonu, Mall.cz, Martinus.sk nebo Zootu. Celkem platforma hostila 87 spíkrů, kteří se podělili o své příběhy na 25 akcích.

"Eshopista si během svého působení vybudoval silnou pozici v oboru e-commerce. Je to odborná a zároveň společenská událost, protože se tu setkávají majitelé e-shopů, dodavatelé i odborná veřejnost. I nadále chceme přinášet aktuální témata, reagovat na vývoj trhu, vytvářet prostor pro networking a pomáhat tak rozvíjet českou e-commerce," doplňuje David Vurma, výkonný ředitel Acomware.

Pátý ročník Eshopisty zahájí 11. října konference s tématem logistika, expedice a zákaznická zkušenost. Obsahovým garantem tohoto večera bude Zásilkovna.cz. O svých zkušenostech promluví například Tomáš Čupr z Rohlik.cz, Martin Kasa z Pilulka.cz nebo Juraj Čadecký z firmy Fatcool, která působí na mezinárodním trhu.

Další tři tematické akce Eshopisty, na něž se návštěvníci mohou těšit příští rok, se budou věnovat těmto oblastem: Technologie v e-commerce a trendy v roce 2019; HR, lidé a management, brand na trhu práce; Budování značky v e-commerce, rebranding a redesign.

O společnosti Acomware

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance2020, Emailing2020 a cyklu diskuzí Eshopista.

Kontakt pro média

Ivana Šalbabová

salbabova@acomware.cz

Klíčová slova ČR-trh-internet-firmy-Acomware

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.