Společnost Procter and Gamble vyhlašuje soutěž "CEO Challenge" na rok 2019

Cincinnati (Ohio) 5. října 2018 (PROTEXT/BusinessWire)

Mezinárodní soutěž nabízí příležitost komunikovat se společností P&G prostřednictvím řešení obchodních problémů.

Jste vysokoškolák, který hledá soutěž o podnikání, ve které byste mohl demonstrovat svůj přístup ke strategii a řešení problémů? Pokud byste chtěli předvést svůj důvtip a kritické myšlení i mimo rámec univerzitního kampusu v globálním měřítku, pak je soutěž společnosti Procter and Gamble CEO Challenge příležitostí právě pro vás. Společnost Procter & Gamble Company (dále jen P&G) (burzovní index NYSE: PG) zahájila příjem přihlášek do dalšího ročníku soutěže Global CEO Challenge, kreativního způsobu jak přilákat špičkové talenty do společnosti P&G. Soutěž vybízí studenty, aby převedli své obchodní dovednosti v několika situacích z reálného života a ukázali, jaký typ práce by mohli vykonávat pro značky P&G. Přihlášky naleznete na adrese https://www.pg-ceochallenge.com/ Termín uzávěrky se v jednotlivých zemích liší.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20181004005056/en/

"Studenti chtějí dostat příležitost, aby předvedli, že dokážou využít získané studijní znalosti v praxi,“ řekl generální ředitel společnosti P&G David Taylor. "Soutěž CEO Challenge právě toto umožňuje. Pokud chcete odhalit, pro jakou práci ve společnosti P&G byste měli předpoklady a zároveň předvést vaše dovednosti, toto je vaše šance.“

První ročník světové soutěže v roce 2018 zaznamenal ohromný úspěch a zúčastnilo se ho více než 23 000 studentů ze 40 zemí. Vítězem v roce 2018 se stal ryze ženský tým průmyslových inženýrek ze Saudské Arábie: Linah Hussain, Malak Mously a Rawan Baik. Letos v létě se setkaly s generálním ředitelem společnosti P&G Davidem Taylorem v Cincinnati, zúčastnily se konference SIGNAL Accelerator Summit a získaly nabídku zaměstnání ve společnosti P&G.

V soutěži pro rok 2019, která je zahájena nyní, budete pracovat na obchodním případu pro značku Gillette, která je největší světovou značkou v oblasti péče o tělo. Soutěž zahrnuje tři kola: místní, regionální a globální. V místních a regionálních kolech budou studenti řešit skutečné obchodní případy společnosti P&G a budou vytvářet obchodní strategii. V globálním kole budou soutěžit na speciálním simulátoru, který vyžaduje, aby se rozhodovali ve společnosti jako její generální ředitel.

Co mohou studenti získat?

● Možnost komunikovat se společností P&G prostřednictvím řešení obchodních problémů z reálného světa, a potenciálně získat nabídku k zaměstnání

● Plně hrazené cesty na regionální finále a cestu do Dubaje ve Spojených arabských emirátech, aby se utkali v globálním finále

● Oficiální vítězové budou pozváni do naší centrály v Cincinnati, kde se setkají se zástupci vedení společnosti P&G a generálním ředitelem Davidem Taylorem

Světové finále se uskuteční v Dubaji, ve Spojených arabských emirátech ve dnech 20. - 24. května 2019.

O společnosti Procter & Gamble

P&G nabízí zákazníkům z celého světa jedno z nejlepších portfolií prověřených, kvalitních předních značek, včetně Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® a Whisper®. Do skupiny P&G patří firmy z více než 70 zemí světa. Aktuální informace a novinky ze světa P&G najdete na webových stránkách http://www.pg.com.

Zdrojovou zprávu si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20181004005056/en/

Kontakty:

Oddělení pro komunikaci společnosti P&G

Jeff LeRoy

Tel.: 513-983-0466

Email : Leroy.jh@pg.com

Zdroj: Procter & Gamble

Klíčová slova USA-školy-komunikace-chemie-vysoké-firmy-Procter & Gamble

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Věda, vzdělávání a školství
IT, telekomunikace
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.