Smartphone Honor 9i s tématem „celkové nádhery" se má stát ikonou stylu na indonéském trhu smartphonů

Jakarta (Indonésie) 19. září 2018 (PROTEXT/PRNewswire)

James Yang, prezident společnosti Honor Indonesia (vlevo) a Chris Feng generální ředitel Shopee Group (vpravo) uvádí Honor 9i v Indonésii

James Yang, prezident společnosti Honor Indonesia (vlevo) a Chris Feng generální ředitel Shopee Group (vpravo) uvádí Honor 9i v Indonésii

Honor, přední e-značka smartphonů, dnes oficiálně představila v Jakartě v Indonésii před více než 300 zástupci médií, klíčových marketingových ovlivňovatelů a fanoušků nový smartphone Honor 9i. S konceptem „celkové nádhery" je tento cenově dostupný smartphone vybaven velkolepým a modernizovaným designem zrcadlového skla, který vzbudí rozruch v celém odvětví smartphonů. Představení smartphonu Honor 9i, které vychází z ohromujícího celosvětového úspěchu smartphonů Honor 9 Lite a Honor 10, je součástí strategie značky Honor stát se v příštích třech letech jednou ze tří největších značek smartphonů v Indonésii.

S nádherným vzhledem jak uvnitř, tak zvenčí je Honor 9i ikonou stylu a dokonalým zařízením pro zachycení a sdílení nejlepších momentů života s 12vrstvou skleněnou konstrukcí se zrcadlovým efektem, vynikajícím předním fotoaparátem s rozlišením 16 MP a duálním zadním fotoaparátem s rozlišením 13 MP + 2 MP. Pro obohacení uživatelské zkušenosti značka Honor vkládá také nejnovější technologie, aby zajistila výkon vlajkového smartphonu.

„Jako inovativní a trendově zaměřená značka, kterou milují mladí spotřebitelé z Indonésie, je značka Honor odhodlána vytvářet produkty, které pomáhají našim fanouškům prokázat jejich individualitu a kreativitu," řekl James Yang, prezident společnosti Honor Indonesia. „Pro značku Honor je důležité, že poskytujeme cenově dostupné produkty, které dokáží ohromit naše zákazníky. Honor 9i je krásný telefon s neuvěřitelným výkonem a jsme přesvědčeni, že naši fanoušci v Indonésii ocení a využijí jeho nové atraktivní funkce."

Během uvedení na trh značka Honor také oznámila partnerství se společností KLY Media Group, neboť obě společnosti mají stejnou misi sloužit mladým lidem informacemi a kreativitou prostřednictvím využití vysoce inovativních technologií. „Rozhodli jsme se spolupracovat se společností Honor Indonesia z důvodu jejich sloganu „Pro statečné", který byl značkou Honor rozšířen prostřednictvím jejích výrobků od příchodu na trh Indonésie. Značka Honor je spolutvůrce mladého životního stylu, který odpovídá našim firemním cílům," řekl Steve Christian, generální ředitel společnosti KLY Media Group. „Jak možná víte, vlastníme módní média jako Fimela.com, sportovní média jako Bola.com a zábavní média jako Kapanlagi.com, které jsou zaměřeny na mládež. Je nám potěšením spolupracovat se společností Honor Indonesia a společně s touto značkou chceme poskytovat lepší život pro mladé."

Kromě spolupráce se společností KLY Media Group značka Honor také speciálně spolupracuje se známým indonéským návrhářem Happou, který má zavedenou značku oblečení a vytvořil speciální obal smartphonu Honor 9i. „Design smartphonů Honor mne oslovil, sledoval jsem představení smartphonu Honor 9 Lite a jeho skleněný zadní plášť je nádherný, což na mě hodně zapůsobilo. Také jsem četl zprávy o krásném skleněném designu Aurora telefonu Honor 10, který nastavuje nový trend designu smartphonů. Tentokrát jsem inspirován designem a speciální modrou barvou Robin Egg Blue smartphonu Honor 9i, která mě přiměla k tomu, abych navrhl obal smartphonu Honor 9i a učinil jej ještě úžasnějším," řekl Mel Ahyar, spoluzakladatel značky Happa Official. „Podle mého názoru je design smartphonů Honor mládím ve své podstatě, a proto každý smartphone vyráběný značkou Honor reprezentuje individuální styl mladých."

Kromě spolupráce s KLY Media Group a Happa značka Honor oceňuje i další obchodní partnery včetně společností VivaVideo, KwaiGo, Tantan, Bigolive, Liveme a Nonolive. Společnost Honor věří, že síla společného tvoření a touha růst se všemi obchodními partnery vede ke společnému úspěchu.

Značka Honor se svými inovativními zařízeními a přesnou cílovou strategií dále působí na domácím trhu v Číně jako e-značka č. 1 a rychle expanduje do zahraničí, včetně Indonésie. Značka dosáhla v prvním pololetí roku 2018 meziročního nárůstu o 150 % v mezinárodním objemu prodeje mimo Čínu. V Indonésii značka Honor nedávno zveřejnila svůj pololetní prodejní výsledek s pozoruhodným 100% měsíčním nárůstem v první polovině roku 2018. V květnu letošního roku značka Honor předčila Apple, aby se stala druhou největší značkou smartphonů v Rusku z hlediska objemu prodeje poté, kdy předchozích 13 měsíců udržovala silnou třetí pozici. Značka je také nejrychleji rostoucím dodavatelem smartphonů v Indii, s 300% nárůstem objemu prodeje a tržeb v první polovině roku 2018.

Klíčové vlastnosti smartphonu Honor 9i

Design - módní ikona

Smartphone Honor 9i je vměstnán do štíhlého těla, které vám padne do ruky, a přichází v úchvatné škále pestrobarevných reflexních skleněných vzorů. Přístroj je pro zrcadlový efekt vyroben s 12 vrstvami 2,5D skla na přední i zadní straně.

Kompaktnější design má větší, přizpůsobitelný displej Notch. Jeho obrazovka s úhlopříčkou 5,84 palce je umístěna v zaobleném těle, které by tradičně mělo obrazovku 5,2". Spotřebitelé s potěšením zjistí, že si nyní mohou volně přepínat mezi větší obrazovkou 19: 9 Notch View a Full Screen s poměrem stran 18: 9 a stále si udrží velké zorné pole pro hry nebo sledování svých oblíbených televizních pořadů a filmů.

Fotoaparát - zesilovač krásy

Přední fotoaparát s 16megapixelovým rozlišením nastavuje nový standard pořizování snímků selfie v prostředí s nízkou intenzitou osvětlení. Funkce fúze světla 4v1 inteligentně zvyšuje citlivost, snižuje narušení obrazu a vytváří čistější, a tím i atraktivnější autoportréty.

Duální zadní fotoaparát s rozlišením 13 MP a 2 MP je vybaven funkcí široké clony a je podporován sadou režimů fotoaparátu pro záznam nádherných momentů vašeho každodenního života.

Výkonnost - kráska a zvíře

Procesor Kirin 659 Octa-Core a systém EMUI 8.0 zaručuje hladký a konzistentní výkon podporovaný velkým úložištěm 3 GB/32 GB a pamětí 4 GB/64 GB, což pro uživatele představuje nekonečné možnosti, ať už mají spuštěno více aplikací najednou, nebo hrají výkonnostně náročné hry.

Honor 9i také podporuje odemknutí telefonu obličejem a otisky prstů, což znamená, že svůj telefon můžete otevřít bez zadání hesla nebo nutnosti skenování otisků prstů. Odemknutí obličejem je ve srovnání s jinými způsoby rychlé a pohodlné a funkce multifunkčního otisků prstů 4.0 nové generace odemkne váš telefon za 0,25 sekundy.[1]

Smartphone Honor 9i bude k dispozici ve dvou krásných klasických barvách, půlnoční černé (Midnight Black) a safírově modré (Sapphire Blue) spolu se speciální modrou barvou Robin Egg Blue, která bude představena v Indonésii v říjnu 2018. Během zahajovací akce James Yang, prezident společnosti Honor Indonesia, společně s Chrisem Fengem, generálním ředitelem společnosti Shopee Group, oznámil oficiální cenu, datum zahájení prodeje a prodejní kanál smartphonu Honor 9i. Tento smartphone bude k dispozici od 12:00 dne 20. září 2018 výhradně na stránkách Shopee za cenu 2 599 000 IDR pro verzi 3+32 GB a 3 099 000 IDR pro verzi 4+64 GB. Dne 20. září 2018 bude značka Honor také pořádat akci „Honor Super Brand Day", která poskytne spotřebitelům speciální nabídky na telefony Honor 9Lite, Honor 7S, Honor 7A, Honor 7X, Honor10 a Honor View 10.

O značce Honor

Honor je přední světovou značkou smartphonů, která je součástí skupiny Huawei. Tato značka vznikla s cílem naplnit slogan „Pro statečné" (For the Brave) a snaží se uspokojovat potřeby generace z přelomu tisíciletí prostřednictvím nabídky výrobků optimalizovaných pro internet, které svým uživatelům nabízí skvělé možnosti, podporují akčnost a kreativitu a umožňují jim plnit si své sny. Díky tomu se značka Honor odlišuje od ostatních a sama naplňuje svůj slogan statečnosti v tom smyslu, že dělá věci jinak a snaží se zákazníkům nabízet jenom ty nejmodernější technologie a inovace.

Více informací naleznete na webových stránkách www.hihonor.com nebo nás sledujte na:

Platformách sociálních médií Honor Indonesia:

https://www.facebook.com/HonorID/

https://twitter.com/Honor_Indonesia

https://www.instagram.com/honor_indonesia/

Globálních platformách značky Honor:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

[1] Na základě laboratorních testů značky Honor.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/745928/Honor_9i_Launch_Event.jpg

KONTAKT: Yiran (Amy) Li, oddělení zahraničního marketingu značky Honor, +86-181-2205-6189, Liyiran5@huawei.com; Budi Primawan, zástupce ředitele Burson-Marsteller Indonesia, +62-811-804-531, Budi.Primawan@bm.com

Klíčová slova Indonésie-komunikace-elektronika-Honor

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.