RevitaLash® Cosmetics neustále usiluje o rozšiřování povědomí o rakovině prsu

Ventura (Kalifornie) 14. září 2018 (PROTEXT/PRNewswire)

Každoroční značková kampaň Pink Campaign na podporu boje proti rakovině prsu byla zahájena „Celosvětovým dárcovstvím"

Hrdý propagátor celoročních iniciativ boje proti rakovině prsu společnost RevitaLash® Cosmetics zahájila svou každoroční propagační akci Pink, která začala 1. srpna 2018 a bude pokračovat až do října na podporu a oslavu Měsíce povědomí o rakovině prsu. Limitovaná edice se skládá z oceněného a populárního kondicionéru na řasy RevitaLash® Advanced (3,5 ml) nebo kondicionéru na obočí RevitaBrow® Advanced (3,0 ml), balených v luxusní bílé kosmetické tašce se slavnou růžovou stuhou.

Prostřednictvím této kampaně zakladatel a generální ředitel společnosti RevitaLash Cosmetics Dr. Michael Brinkenhoff, uctívá a nese dědictví své zesnulé manželky, u které byl ve věku 32 let diagnostikován metastatický karcinom prsu. Tato značka celoročně věnuje část výtěžku z prodeje RevitaLash Cosmetic na dobročinné účely.

„Filantropie byla vždy jádrem značky RevitaLash Cosmetics. Jsme velice hrdí na naše dědictví a uctíváme jej neustálou podporou v oblasti povědomí o rakovině prsu jako součást našeho příslibu Věčně růžové. Celé rodině kosmetiky RevitaLash jsou tyto iniciativy velmi blízké a drahé," uvedl Dr. Brinkenhoff.

V tomto roce společnost RevitaLash Cosmetics rozšiřuje svou dobročinnost o strategii globálního dárcovství. Od dnešního dne do října 2018 budou z prodeje každé dárkové sady propagační akce Pink věnovány 2 USD na věc celosvětového povědomí o rakovině prsu a iniciativy výzkumu a vzdělávání na celém světě až do výše 50 000 USD. Také za každý prodaný kondicionér na řasy a obočí na stránkách revitalash.com od 15. září 2018 do 31. října 2018 společnost věnuje jeden kondicionér RevitaBrow® Advanced centru City of Hope Positive Image Center až do výše 1 600 balení.

Tato limitovaná edice je k dispozici na regálech ve vybraných wellness centrech, salonech, specializovaných prodejnách a online na stránkách revitalash.com.

O společnosti RevitaLash Cosmetics

Společnost RevitaLash® Cosmetics je světová jednička ve výrobě zpevňujících a vyživujících kondicionérů na řasy, vlasy a obočí. Kolekce této značky, která byla založena v roce 2006, obsahuje oceněný kondicionér na vlasy RevitaLash® Advanced a kondicionér na obočí RevitaBrow® Advanced Eyebrow a je k dispozici ve více než 10 000 lékařských ordinacích, lázních, salonech a specializovaných prodejnách po celém světě. Podporovatel neziskových iniciativ týkajících se rakoviny prsu společnost RevitaLash Cosmetics věnuje část výtěžků na výzkumné a vzdělávací iniciativy a tím celoročně, nejen v říjnu, přispívá postiženým rakovinou prsu. Pro další informace navštivte webové stránky www.revitalash.com. [RevitaLash Advanced není k dispozici v Kalifornii.]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

KONTAKT: Sarah Stinn, sstinn@behrmanpr.com

Klíčová slova USA-kosmetika-život-zdraví-RevitaLash Cosmetics

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Zdravotnictví
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.