Nový obchod Manufaktura na prestižní adrese v Praze

Praha 20. srpna 2018 (PROTEXT)

Interiér prodejny Manufaktura - Na Příkopě 16

Interiér prodejny Manufaktura - Na Příkopě 16

Známá česká kosmetická značka Manufaktura rozšířila svou prodejní síť v Čechách o další pobočku. V pátek 17. 8. 2018 otevřela novou prodejnu na své vysněné prestižní adrese v centru Prahy - v ulici Na Příkopě 16. Celkem tak můžete obchody Manufaktura navštívit na 42 místech po celé České republice.

Nová prodejna zaujme na první pohled již zvenčí díky nápaditému řešení vstupní části, která je koncipovaná v duchu romantické dámské koupelny. Zboží je zde vyaranžováno například na retro vaně plné květin či elegantním kosmetickém stolku... Odkazuje tak na myšlenku domácích lázní.

Již tradičně je interiér prodejny zpestřen starými historizujícími dekoracemi, nakupovanými v anticích po celé republice. Cílem architektonického pojetí kosmetických prodejen Manufaktura je vytvořit milé, útulné a voňavé prostředí, evokující "staré dobré časy" a umocňující lázeňskou atmosféru. Takové, ve kterém zákazníci rádi tráví čas s pocitem: "tady je mi dobře, tady si odpočinu, tady si udělám radost, sem se budu rád vracet..". Zajímavostí je, že autorem architektonického řešení je sám majitel - Ing. Arch. Karel Němeček, který od samého vzniku společnosti v roce 1991 navrhuje každý obchod a osobně se tvorby nových prodejních prostor aktivně účastní.

Vzhledem k lokalitě plné turistů je část prodejny věnována i prezentaci "bestsellerů" - originálních dárků z Čech, ve které převládají produkty s pravým českým pivem a originální karlovarskou vřídelní solí. Prodejna je otevřena denně od 10.00 do 20.00, pro prvních 1000 zákazníků je připraven milý dárek k nákupu.

Kontakt: Barbora Kadičová, marketing manager Manufaktura, e-mail: bara.kadicova@manufaktura.cz

Klíčová slova ČR-kosmetika-trh-styl-firmy-Český národní podnik

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.