MOËT na KVIFF 2018 podpoří nadační fond AutTalk Kateřiny Sokolové

Karlovy Vary 1. července 2018 (PROTEXT)

Moët AutTalk: Jiří Bartoška, Kateřina Sokolová, Jiří Dvořák

Moët AutTalk: Jiří Bartoška, Kateřina Sokolová, Jiří Dvořák

Francouzský výrobce šampaňského na KVIFF 2018 otevřel Moët Summer Lounge, ve které bude po dobu festivalu probíhat fundraisingová akce na podporu nadačního fondu AuTalk Kateřiny Sokolové.

Moët & Chandon, nejpopulárnější šampaňský dům na světě, dnes v rámci 53. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary oficiálně otevřel Moët Summer Lounge. Country manager společnosti Ján Kotúč v něm přivítal známé osobnosti české kultury a další hosty, kteří svou přítomností podpořily záměr značky Moët získat během filmového festivalu finanční prostředky na podporu nadačního fondu AutTalk Kateřiny Sokolové. Činnost fondu krátce představila právě jeho zakladatelka a vyzvala prezidenta festivalu Jiřího Bartošku, aby tradiční rituál hollywoodských hvězd Toast for a Cause, tedy "Přípitek pro dobrou věc", osobně zahájil. Do podpory nadace se mohou během festivalu zapojit i významné osobnosti, které neměly možnost se setkání zúčastnit, a hlavně samotní filmoví fanoušci, návštěvníci festivalu.

Dnes odpoledne byl na terase hotelu Thermal slavnostně otevřen Moët Summer Lounge - chill-out místo, které festivalové návštěvníky v následujících dnech ochladí nejen bublinkami Moët Ice Impérial, ale i neopakovatelnou atmosférou neobyčejného lounge baru, přímo v centru dění.

Při slavnostním otevření Moët Summer Lounge proběhl tradiční rituál hollywoodských hvězd "Toast for a Cause", tedy "Přípitek pro dobrou věc", kterého se ujal prezident festivalu Jiří Bartoška. "Cílem této filantropické aktivity je podpořit nadační fond AutTalk, který pomáhá lidem trpícím autismem. Za každou slavnou osobnost, která přijde do Lounge v průběhu festivalu a připije na dobrou věc, přispěje Moët finanční částkou nadačnímu fondu Kateřiny Sokolové 5000 Kč," vysvětluje Ján Kotúč, Country manager značky Moët & Chandon.

"Je pro nás velikou ctí, že 'Přípitek na dobrou věc' je tento rok věnovaný právě lidem s diagnózou poruchy autistického spektra, právě pro naši nadaci. Ač by se mohlo na první pohled zdát, že jde jen o běžné spojení modelky s charitou, zdání klame." Komentuje své aktivity Kateřina Sokolová a dodává: "Můj mladší bratr Radovan je autista a pro mne a mého otce byla jeho diagnóza obrovským impulzem k tomu, abychom začali pomáhat nejen jemu, ale i ostatním, kterých se problematika autismu bytostně týká."

Mezi prvními podpořily Toast for a Cause mimo jiné Alena Mihulová s dcerami, Jiří Dvořák, Pavol Habera, Daniela Peštová, Vlastina Svátková nebo Hana Vagnerová. Přispět nadačnímu fondu AutTalk mohou také všichni návštěvníci karlovarského festivalu, kteří si během festivalového týdne po vzoru slavných herců vychutnají v Moët Summer Lounge šampaňské Moët & Chandon. Zakoupení elegantní lahvičky Moët Mini (20 cl) přinese fondu AutTalk počet korun odpovídající počtu ročníků MFF KV, tedy 53 Kč. Na prodej je však i ikonická podepisovaná lahev o objemu 600 cl, kterou jako každý rok poctí svým podpisem přítomné filmové hvězdy. Tato lahev je určená pro toho, kdo podpoří nadaci AutTalk největší částkou.

Nejpopulárnější šampaňské na světě Moët & Chandon je oficiálním šampaňským 53. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary.

O nadaci AutTalk

Jedná se o nadaci, která pomáhá lidem trpícím autismem. O poruchách autistického spektra se stále mnoho neví. Ani jak vzniká, ani zda se dá léčit. Nadační fond AutTalk usiluje o to, aby slovo autismus nebudilo rozpaky a otazníky a aby lidé s touto poruchou měli důstojné místo v životě a oni i jejich blízcí možnost žít co nejkvalitnější život. "Když chcete o něčem mluvit má to smysl jen tehdy, když vás někdo poslouchá a věnuje vám patřičnou pozornost. A právě propojení s Moët & Chandon a MFF KV je pro nás skvělou příležitostí, jak toto téma zviditelnit, jak přitáhnout pozornost k příběhům rodin žijících s autismem a jak pro ně získat podporu a třeba i pochopení", říká Kateřina Sokolová.

https://drive.google.com/open?id=1AEbfjLeOUHsDYiiuY6RPFroCWFcV7MOc

Kontakt pro média:

Eva Gajdošová

Phoenix Communication a.s.

evag@phoenixcom.cz

NADAČNÍ FOND AUTTALK

Nadační fond Aut Talk založili Kateřina a Jan Sokolovi na základě rodinné zkušenosti. Katčin bratr a Janův syn Radovan je autista. Sokolovi ví, jak je péče o autistu náročná, a proto chtějí pomoci rodinám, které postihla podobná situace. Posláním nadace je podporovat rodiny pečující o autisty a o autismu mluvit, aby se stal „normálně zvláštní“. Základním pilířem činnosti nadačního fondu je osvěta a fundraising.

O SPOLEČNOSTI MOËT & CHANDON

Společnost Moët & Chandon, založená v roce 1743, kdysi představila šampaňské celému světu. Nabízí celou řadu jedinečných vín pro každou příležitost, od ikonické řady Moët Impérial přes Grand Vintage Collection a Moët Rosé Impérial až po originální novinku Moët Ice Impérial. V každém případě si zákazníci mohou vychutnat lahodnou chuť, lehké ovocné tóny a elegantní vyzrálost.

Moët & Chandon svými víny slaví radost a vzrušení ze života. Každou vteřinu se někde na světě otevře láhev šampaňského této značky a společnost Moët & Chandon tudíž dobře ví, že každá vteřina znamená jedinečný zážitek.

#MOETMOMENT

Prosíme, pijte s rozumem.

Klíčová slova ČR-film-nápoje-sociální-festival-K.Vary-Moët-Phoenix Communication

Oblast
Karlovarský (kv)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
Média, společnost a životní styl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.