Jste nároční? Dobře vám tak!

Praha 7. června 2018 (PROTEXT)

Řekne-li o sobě někdo nahlas, že je náročný, obvykle ho považujeme za pitomce. Tedy v případě, že si také sami o sobě nemyslíme, že jsme nároční. Pak s pochopením přikyvujeme. Ale je skutečně náročný člověk nafoukaný a sebestředný? Patří náročnost a priori mezi negativní lidské vlastnosti? Jsou místa, kde si to tedy rozhodně nikdo nemyslí, kde pro náročné dokonce připravují speciální programy a kde o nesympatičnosti nemůže být ani řeč. Seznamovací agentura Náhoda je jedním z nich. A Jana Kupková jako konzultantka říká: "Být náročným k sobě i k okolí mj. znamená, vyžadovat 100% nasazení nejen od ostatních, ale především od sebe. A právě vysoké nasazení je v naší profesi a u našich klientů tím nejlepším předpokladem k nalezení partnera či urovnání si vlastního života."

A neříkáte to jen proto, že být náročným znamená často i být bohatým a pro vás tedy finančně zajímavým?

"Jde o to, že k nám se chodí lidé seznámit, navázat nový vztah, odhalit, proč se jim zatím nepodařilo najít toho pravého partnera, přicházejí, protože chtějí ve svém životě změnu. Nekupují si nové auto, dům nebo cestu kolem světa. Jde o ně samotné, o to, co se děje uvnitř každého z nich a na to jsou peníze stále ještě malým pánem."

Vy si ale za své služby také necháte zaplatit a jistě to nebudou úplně zanedbatelné částky, ne?

"To jistě! Služby, které Náhoda svým klientům poskytuje, vyžadují odbornost, zkušenost, znalosti z oboru psychologie, sociologie, sexuologie a dalších a za ty se platí, jako kdekoli jinde. Chtěla jsem spíše říct, že ať to zní jakkoli omšele, u nás stále platí, že lásku si za peníze koupit nelze. Ani k sobě samotnému, ani k nikomu jinému. A ano, občas se stane, že přijde muž, položí balíček bankovek na stůl a zeptá se, kdy se může zastavit podívat, jaké partnerky jsme mu v rámci individuálního vyhledávání v databázi vyhledali a jestli by to mohlo být rychle, že by se rád seznamoval už tento víkend. Když zjistí, že se u nás možná neseznámí ani za měsíc, ani za dva, ani za tři, buď si balíček zase sbalí a udělá čelem vzad nebo je naší troufalostí tak zaskočen, že se ptá proč."

A proč tedy?

"Náhoda není klasická seznamovací agentura, ani nehledáme mužům ženu na jednu noc, nehledáme ženám milence pro zpestření nocí, kdy její muž „hraje karty s přáteli“. Zabýváme se životy a duší našich klientů. Lidé se na nás obracejí, protože už toho hodně vyzkoušeli a najednou se zastaví v jednom bodě a dál už to nejde. Uvíznou ve stereotypech, kterých se nedokážou sami zbavit.

Pro klienty, které u nás řadíme do skupiny náročných, je například typické, že mají nepřiměřené požadavky na to, jak by měli jejich partneři vypadat a jací by měli být. Díky přísnému metru, který sami na sebe mají a často i díky tomu, že již delší dobu s nikým intenzivně nežili pod jednou střechou, mají nepřiměřeně vysoké nároky na to, jak by měl jejich partner vypadat, jak by se měl chovat, co by měl dělat. Nároční také nemívají mnoho blízkých přátel, se kterými by mohli své pocit sdílet a řešit. Což není žádným měřítkem. Mnohdy si člověk vystačí s jedním opravdovým přítelem po celý život. Jenže oni jsou obklopeni lidmi, kteří z jejich přízně těží, takže upřímnost jde stranou. Ze začátku třeba vůbec nechápou, když se jim snažím vysvětlit, že superhrdinové se rodí zatím jen na filmových plátnech a v naší databázi prostě nejsou."

Neumím si představit, že tihle lidé dokážou vystoupit ze své bubliny.

"Ale dokážou! Nároční mají totiž ještě jednu schopnost! Jsou velmi inteligentní! Velmi rychle pochopí, co jim nabízíme, a že je to pro ně výhodné! A díky vysoké inteligenci se i velmi rychle adaptují, přizpůsobují novému pohledu na ně samotné, na jejich budoucnost, na život obecně. V mnoha případech pak přijdou na další schůzku sami s návrhem, že než začneme s hledáním partnera, rádi by si ověřili, jestli skutečně dobře znají sami sebe. Proto máme v našem TOP programu nejvíce klientů z řad náročných! Řekněme, že jde o proces určité transformace osobnosti. Ten může být někdy docela dlouhý, komplikovaný, časově, psychicky i fyzicky vyčerpávající. Jenže i v tomhle případě jsou nároční skvělými partnery. Jakmile se do něčeho zakousnou, už to nepustí. Jsou zvyklí na vysoké nasazení, podávání výkonů a míří k cíli stůj co stůj."

A jak úspěšní jsou pak v hledání partnera?

"Co se týká seznámení, jsou na tom statisticky velmi podobně jako klienti, kteří TOP programem neprojdou. Jen s tím rozdílem, že jejich vztahy jsou skutečně dlouhodobé, pevné a myslím, že můžu konstatovat, že i spokojené. S řadou z nich jsme i po ukončení spolupráce v kontaktu. Rádi se totiž chlubí tím, jak jim to klape a my to rádi posloucháme, protože se cítíme za jejich štěstí alespoň částečně zodpovědní."

Podělili by se o své zkušenosti i s nějakými médii?

"Oni se i dělí. Čas od času se nám rozhodnou svůj příběh vyprávět a my jej pak zveřejníme na našich stránkách nebo v médiích. Ale, a to je další z charakteristických rysů náročných, vyžadují od nás absolutní diskrétnost. Proto nikdy nezveřejňujeme jejich profily na stránkách, pokud si to nepřejí. Nikdy neuvádíme jejich pravá jména, rozhodnou-li se o svých zkušenostech s Náhodou hovořit. Získat si důvěru této skupiny klientů, trvá o něco déle než u ostatních. Ale když se to podaří, je naše spolupráce opravdu otevřená a oboustranně přínosná. Oceňují, že je vyslechneme, že se u nás cítí bezpečně, nikdo se o jejich pocitech nedozví a nikdo je příliš nešetří. My jsme rádi za jejich otevřenost a odhodlání žít spokojený život, protože ten jim jen finance nepřinesou, což zní sice jako klišé, ale všichni víme, že je to pravda.“ Zdá se, že seznamovat se jako náročný není zas tak náročné, jak by se na první pohled mohl zdát! Minimálně s Náhodou a s Janou Kupkovou za zády rozhodně!

Akce pro náročné: Celý červen je pro vás úvodní konzultace zdarma a členství za 50 % standardní ceny až do 26. 6. Ne proto, že si myslíme, že byste chtěli ušetřit, ale proto, že víme, že neradi kupujete zajíce v pytli!

Kontakt:

Jana Kupková

e-mail: jana@nahoda.com

Podmínky použití tiskových zpráv:

Máte-li zájem použít tiskovou zprávu či obrázky seznamky Náhoda, informujte nás na mail: info@nahoda.com. Podmínkou použití tiskových zpráv je uvedení odkazu na zdroj ve tvaru "www.nahoda.com" přímo v textu nebo pod textem článku." Fotografie můžete využít pouze pro účely publikování v mediích, podmínkou je uvedení zdroje: www.nahoda.com" u každé použité fotografie." Za stejných podmínek můžete také použít texty článků publikovaných zde.

http://www.nahoda.com/stranka-tiskove-zpravy-seznamovani-113

Klíčová slova ČR-společnost-rodina-firmy-Náhoda

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.