AIMAZING Journey: Honor a VisitBritain zahajují celosvětovou fotografickou soutěž

Londýn 5. června 2018 (PROTEXT/PRNewswire)

AIMAZING Journey by Honor and VisitBritain (PRNewsfoto/Honor)

AIMAZING Journey by Honor and VisitBritain (PRNewsfoto/Honor)

Honor, přední značka smartphonů, dnes s agenturou VisitBritain zahájila celosvětovou fotografickou soutěž #AIMAZING Journey, která má povzbudit mladou generaci dobrodruhů, aby sdíleli obrázky svých oblíbených destinací.

Partnerství mezi značkou Honor a agenturou VisitBritain je posledním oznámením od globálního uvedení smartphonu Honor 10 v Londýně dne 15. května 2018, kdy značka Honor zahájila svou akci #AIMAZINGJourney trvající od června do srpna, kdy vyzvala všechny uživatele smartphonů Honor, aby sdíleli své životní zážitky online.

Cesta začíná v Británii dnes, kdy budou fanoušci značky Honor vyzváni, aby sdíleli své oblíbené cestovatelské zážitky na stránkách Honor Global Facebook a na internetových stránkách soutěže HiHonor prostřednictvím svých telefonů Honor. Británie je první zastávkou soutěže před tím, než se vydá na cestu po celém světě, a každé dva týdny se zastaví v nové destinaci, včetně Spojených arabských emirátů, Ruska, Francie, Německa a Finska.

Zároveň nejnovější globální kampaň „I Travel For ..." agentury VisitBritain také zkoumá lidskou vášeň k cestování a představuje nejlepší místa k návštěvě v Británii. Obě kampaně se v rámci této společné soutěže vzájemně doplňují a vyzývají lidi, aby se prostřednictvím svých chytrých telefonů podělili o nejlepší cestovní zkušenosti.

Jako přední e-značka pro digitální nadšence si Honor váží svých mladých fanoušků, kteří určují trendy. Z tohoto důvodu je značka Honor odhodlána vytvářet zážitky s nimi a pro ně a díky této soutěži Honor nabízí účastníkům možnost získat poukaz na jejich další prázdninový výlet.

„Fanoušci značky Honor jsou pro nás inspirací na celém světě, proto usilovně pracujeme na tom, abychom pro ně spoluvytvářeli životní zážitky," uvedl George Zhao, prezident značky Honor. „Doufáme, že touto soutěží nabídneme mladší generaci uživatelů chytrých telefonů jedinečné prázdninové zážitky a seznámíme se s jejich oblíbenými destinacemi, dozvíme se, jak cestují a co rádi dělají, když se tam dostanou. Pro představení smartphonu Honor 10 jsme zvolili Británii, stejně tak pro první fázi této soutěže, protože je jednou z nejlepších světových turistických destinací. Nikde jinde nemůžete tolik zažít na jednom místě."

Generální ředitelka agentury VisitBritain Sally Balcombe uvedla: „Chceme, aby Spojené království bylo cílem návštěvníků z Číny a tato soutěž je ideální příležitostí pro svobodné a spontánní vyznavače dobrodružství, aby pomocí svého smartphonu ukázali světu své oblíbené momenty v Británii."

Představení smartphonu Honor 10, vlajkového modelu pro rok 2018, odhalilo spotřebitelům dvě významné průlomové a špičkové technologie smartphonů. První byla pokročilá technologie AI 2.0, aplikovaná především na duální fotoaparát smartphonu. Druhou byl design CMF[1] smartphonu Honor 10, 3D skleněná zadní část s úžasným optickým povrchem v nano měřítku, skládajícím se z 15 vrstev třpytivé barvy.

Smartphone Honor 10 zaznamenal objem prodeje přesahující 1 milion kusů, a to pouhý jeden měsíc od jeho prvního uvedení do provozu v Číně a po jednom týdnu po globálním představení v Londýně. Díky jedinečnému obchodnímu modelu založenému na internetu, bezkonkurenčnímu výrobku a nesrovnatelné hodnotě dostala značka Honor svůj úspěšný obchodní model z Číny na světový trh. Jak uvedl George Zhao na zahajovací akci v Londýně v prosinci loňského roku, Honor si klade za cíl stát se jednou z pěti nejvýznamnější značek smartphonů do roku 2020.

[1] Barva, výroba, dokončení (CMF) v průmyslovém designu

O značce Honor

Honor je přední světovou značkou smartphonů, která je součástí skupiny Huawei. Tato značka vznikla s cílem naplnit slogan „Pro statečné" (For the Brave) a snaží se uspokojovat potřeby generace z přelomu tisíciletí prostřednictvím nabídky výrobků optimalizovaných pro internet, které svým uživatelům nabízí skvělé možnosti, podporují akčnost a kreativitu a umožňují jim plnit si své sny. Díky tomu se značka Honor odlišuje od ostatních a sama naplňuje svůj slogan statečnosti v tom smyslu, že dělá věci jinak a snaží se zákazníkům nabízet jenom ty nejmodernější technologie a inovace.

Pro další informace navštivte značku Honor online na stránkách www.hihonor.com nebo nás sledujte na:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/700409/AIMAZING_Journey.jpg

KONTAKT: Reed Li, +852-2963-6719, reed.li@bm.com

Klíčová slova Británie-komunikace-turistika-Honor

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.