Nové punčochové zboží prémiové kvality, dm představuje novou značku punčochového zboží Stella Jones

České Budějovice 28. března 2018 (PROTEXT)

Se značkou Stella Jones přichází sortiment dm posílit nové punčochové zboží prémiové kvality. Nová dm značka nahrazuje od konce března původní výrobky punčochového zboží, které zákazníci znali jako Fascíno.

Stella Jones nabídne zákaznicím více než 130 produktů punčochových kalhot, podkolenek, ponožek a legín. Příznivce si tato dm značka zaručeně získá nejen díky pohodlnosti a příjemnému pocitu při nošení. Stejně jako její předchůdce nabídne i Stella Jones produkty ve vstupním cenovém segmentu dané kategorie, navíc v ještě lepší kvalitě. Všechny produkty se vyrábí v Evropě a při výrobě se pečlivě kontrolují na přítomnost škodlivých látek. „Produkty testujeme na zdravotní nezávadnost a u výrobních podniků dbáme také na to, aby byla výroba v souladu s trvalou udržitelností. Proto odpovídá celý sortiment této značky tzv. Öko-Tex standardu 100, což je mezinárodní testovací a certifikační systém pro textilie vyráběné pouze ze zdravotně nezávadných materiálů,“ vysvětluje Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

Komfort za každé situace

Vedle nejvyšší kvality a pohodlnosti přinášejí nové produkty Stella Jones také schopnost skvěle se přizpůsobit každé postavě a příjemný pocit při nošení. Devět různých druhů punčoch v mnoha barvách a velikostech v praktickém a žádaném balení přitom optimálně pokrývá rozmanité požadavky zákaznic na kvalitní silonové zboží. Zatímco Energize punčochy o síle 40 DEN s podpůrným účinkem, jenž je účinnou prevencí proti vzniku křečových žil a otoku nohou, pomůžou překonat těžký den v práci či na jednání, punčochy Resistant 20 DEN zase zabodují díky speciální technologii, díky níž jsou velmi odolné proti protržení a pouštění ok. Balerínkové ponožky, jak už název napovídá, ocení zejména ženy a dívky, které holdují střevíčkům či balerínám a nechtějí v nich chodit naboso. Tyto rafinované ponožky z příjemného materiálu zajistí chodidlům komfort při chození a přitom nejsou vidět. Vedle punčoch, podkolenek a ponožek nabízí produktová řada Stella Jones také atraktivní sezónní zboží: letní legíny v rozmanitých trendy barvách či bavlněné punčochy určené pro zimní období. Nová značka dm Stella Jones přináší zákazníkům stejně jako ostatní dm značky výrobky ve vysoké kvalitě za nízké ceny.

O společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 224 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.830 spolupracovníků. V obchodním roce 2016/2017 vykázala dm v České republice obrat ve výši 8,527 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP či nejnovější dm značku réell´e.

Tiskové zprávy a fotografie v tiskové kvalitě společnosti dm naleznete v dm presscentru.

V případě zájmu o další informace kontaktujte:

Ing. Jiří Peroutka

Manažer komunikace

T.: +420 387 748-220

M.: +420 739 531-696

jiri.peroutka@dm.cz

www.dm.cz

www.facebook.com/dm.cesko

Klíčová slova ČR-trh-textil-firmy-dm drogerie markt

Oblast
Jihočeský (cb)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.