První republika v prodejnách Manufaktura

Praha 26. února 2018 (PROTEXT)

Česká kosmetická značka Manufaktura se u příležitosti 100. výročí založení republiky rozhodla jako letošní jarně-letní limitovanou edici uvést originální kolekci Viola. Ta je v designu a vůni inspirovaná První republikou, složením však odpovídá nejmodernějším kosmetologickým trendům pro maximální šetrnost vůči pokožce.

Celá kolekce je doprovázena blahodárnými výtažky z fialek, které byly pro své hydratační, zjemňující a omlazující účinky využívány již před sto lety. Nabízí tak delikátní péči pro sametovou pleť a hebké vlasy. Nostalgická vůně fialkových květů evokuje mnohým staré časy a vzpomínky na babičky. Na tvorbě kolekce se podíleli špičkoví odborníci: autorem kosmetických receptur je vývojová specialistka Ing. Eva Horčíková, grafické řešení zpracoval Pavel Winter z HLAWA creativ a rostlinné motivy ztvárnila výtvarnice Kamila Skopová. Velmi zajímavá je retro forma marketingové komunikace, typická pro období První republiky. Spotřebitelé se mohou těšit od 1.3.2018 v prodejnách Manufaktura i na e-shopu www.manufaktura.cz - "blaženost" je zaručena!

Kontakt:

Barbora Kadičová, marketing manager Manufaktura, bara.kadicova@manufaktura.cz

Klíčová slova ČR-trh-kosmetika-Manufaktura-Český národní podnik

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.