dm oslavila 25 let na českém trhu

České Budějovice 12. ledna (PROTEXT)

Pomoc místo slev - jubilejní rok ve znamení iniciativy {SPOLEČNĚ}

Unikátní narozeninová iniciativa {SPOLEČNĚ} podpořila u příležitosti 25. narozenin společnosti dm v roce 2017 celkem více než 200 projektů ze sociální, kulturní či ekologické oblasti po celé České republice, a to částkou ve výši téměř 15 milionů korun.

S cílem smysluplně pomoci tam, kde je to potřeba a zlepšit tak prostředí kolem nás, zrealizovala v uplynulém roce společnost dm u příležitosti oslavy jubilea na českém trhu netradiční iniciativu: Rozhodla se v 1. fázi podpořit nejprve 25 společensky prospěšných projektů z celé republiky, které vybrala veřejnost a odborná porota. Díky velkému zájmu ze strany organizací se dm rozhodla podpořit dalších 25 projektů. Od dubna do října tak poskytla vybraným organizacím ze všech koutů České republiky a jejich rozmanitým projektům finanční a materiální podporu, včetně dobrovolnické pomoci z řad samotných spolupracovníků. Možnosti, jak {SPOLEČNĚ} pomoci, byly stejně různorodé jako projekty samy. "Díky našemu přispění si například pražské sdružení SRAZ mohlo pořídit nového koně pro hiporehabilitaci, v Rudolfově u Českých Budějovic vyroste díky podpoře dm nová přírodní zahrada, teplická chráněná dílna Arkadie si za příspěvek zakoupila novou keramickou pec, olomoucký hospic si pořídil potřebné přístroje a vybavení. A mohla bych pokračovat dále," uvádí Martina Horká, jednatelka společnosti dm, a doplňuje: "Radost, kterou jsme tímto způsobem mohli dopřát zástupcům organizacím i jejich klientům, je oboustranná."

Dalších více než 150 dobrých skutků

V říjnu a listopadu se navíc do iniciativy zapojilo i všech 224 prodejen dm, které tak odstartovaly její závěrečnou fázi. Každá prodejna si zvolila projekt v místě svého lokálního působení a ten následně podpořila. Celkem tak bylo podpořeno dalších 174 projektů - některé prodejny rozhodly spojit a podpořit společně konkrétní organizaci větší měrou.

I v tomto případě zaštítila dm realizaci materiálně, finančně a s pomocí dobrovolníků z řad dm.

Celkem věnovala společnost dm na podporu iniciativy částku ve výši přibližně 15 mil. CZK.

Příkladné působení ve svém okolí je jedním z pilířů dm

"Iniciativou {SPOLEČNĚ} jsme chtěli oslavit jubileum 25. narozenin na českém trhu jinak, než rozdáváním slev nebo soutěžemi o ceny, což je na trhu běžné. {SPOLEČNĚ} jsme ukázali, jak obchodní společnost dokáže jít příkladem a že ve spojení se zákazníky a partnery dokážeme být silní a naše okolí skutečně pohnout k lepšímu. Objem investovaných prostředků i velmi pozitivní ohlas ze strany organizací, partnerů i zákazníků potvrzují, že jsme se rozhodli správně," uzavírá téma úspěšné aktivity Martina Horká.

O společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100 % dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 224 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.830 spolupracovníků. V obchodním roce 2016/2017 vykázala dm v České republice obrat ve výši 8,527 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či nejnovější dm značku trend IT UP.

Tiskové zprávy a fotografie v tiskové kvalitě společnosti dm naleznete v dm presscentru.

V případě zájmu o další informace kontaktujte:

Ing. Jiří Peroutka

Manažer komunikace

T +420 387 748-220

M +420 739 531-696

jiri.peroutka@dm.cz

www.dm.cz

www.facebook.com/dm.cesko

Klíčová slova ČR-Rakousko-trh-menšiny-handicapovaní-charita-firmy-dm drogerie markt

Oblast
Jihočeský (cb)

Kategorie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.