Co s nevhodnými dárky? PPL nabízí řešení

Praha 9. ledna (PROTEXT)

Stává se, že nevyžádané nebo nevhodné dárky bohužel k Vánocům někdy patří. Možná, že jste už také stáli před otázkou, co teď s ním? Jak takovou situaci vyřešit? Společnost PPL nabízí hned několik možností, jak si s tím naložit.

"Pokud jste dostali nevhodný dárek a chcete jej vrátit, můžete se ihned obrátit na náš e-mail info@ppl.cz nebo na zákaznickou linku 225 331 500, která je vám k dispozici každý pracovní den od 7 do 20 hodin a v sobotu od 8 do 16 hodin," radí Petr Chvátal, generální ředitel společnosti PPL.

Nebo se vám stalo, že jste pod stromečkem rozbalili dárek a zjistili jste, že potřebujete například jinou velikost oblečení nebo obuvi? Pak vám nabízíme službu "PPL Parcel return". Je určena pro pohodlnou výměnu zboží, které bylo zakoupeno na e-shopu, pro který PPL zásilky rozváží. "Pokud potřebujete zakoupené věci vyměnit, zašlete naším prostřednictvím příjemci balík zpět a s ním etiketu s vyplněnou adresou doručení. Příjemce pak tuto etiketu nalepí na nový balík s vyměněným zbožím a my vám ho zpravidla do druhého dne doručíme," doplňuje Petr Chvátal. Balíček můžete donést na ParcelShop nebo si objednat řidiče, který si pro něj přijede. Cena takové zásilky je od 89 Kč včetně DPH.

Není vyloučeno, že jste si něco objednali ze zahraničí a očekávaný balíček vám dosud nepřišel. Pokud jste rozhodnuti, že jeho obsah již nevyužijete a pokud to typ produktu umožňuje, můžete změnit dispozice k jeho doručení na webových stránkách pplbalik.cz.

Není třeba zaujímat žádné pasivní postoje. Dělat mrtvého brouka, nebrat od doručovatele telefony nebo ho dokonce nechat stát za zavřenými dveřmi by bylo bezpochyby nefér. Ze strany PPL jsou plněny všechny závazky jak nejlépe je to možné. "Nedoručitelná zásilka je po dvou pokusech o předání uskladněna na depu a po deseti dnech od jejího vstupu do systému vracíme zásilku zpět odesílateli," říká generální ředitel. Pokud nemáte čas převzít si zásilku od doručovatele, je ji po danou dobu možné vyzvednout v některém z ParcelShopů. Společnost PPL jich má po celé republice více než 1350.

PPL CZ spolehlivě doručila v prosinci 2017 téměř 3 300 000 balíků. Věříme, že letos i vy budete patřit k našim spokojeným zákazníkům. Přejeme vám úspěšný rok a těšíme se na další spolupráci s vámi.

O společnosti PPL CZ

Společnost PPL CZ je součástí divize DHL Parcel Europe. PPL CZ se specializuje na vnitrostátní přepravu pro firmy a podnikatele, kde je jedničkou na trhu a na mezinárodní balíkovou přepravu v rámci skupiny DP DHL Group. Od roku 2011 rozšířila společnost PPL CZ služby o vnitrostátní přepravu palet dvěma produkty Firemní a Soukromá paleta pod značkou PPL Sprint. PPL CZ zaměstnává 800 pracovníků a 1200 řidičů, kteří doručí více než 25 milionů zásilek ročně. Disponuje 24 depy a největší sítí výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, kterých je více než 1350 po celé České republice.

Kontakty pro média:

PPL CZ

Hana Nitrová

Executive Assistant

hnitrova@ppl.cz

Tel.: +420 725 237 650

Klíčová slova ČR-pošta-služby-trh-internet-firmy-PPL CZ

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.