Plná Peněženka přinesla letos e-shopům už 1 miliardu

Praha 12. prosince (PROTEXT)

Stále více známých e-shopů se zapojuje do systému cashback portálu Plná Peněženka. Spolupráce je oboustranně výhodná: online obchodům stoupá počet i výše objednávek a s tím i každodenní obrat, cashback portál získává od e-shopů provizi. Na své si přijdou i zákazníci e-shopů, kteří jsou zároveň uživateli Plné Peněženky. Za zboží zaplatí, ale po zaplacení dostanou část peněz zpět.

Online služba PlnáPeněženka.cz je největším cashback portálem v České republice. Počet jejích uživatelů se od loňského roku zvýšil na dvojnásobek a obrat zapojených e-shopů je meziročně dokonce téměř třikrát vyšší právě díky objednávkám uživatelů Plné Peněženky.

„Letošní rok byl pro Plnou Peněženku obzvlášť vydařený. Vstoupili jsme na slovenský trh a uživatelé nás opět zvolili jednou z nejoblíbenějších služeb českého internetu v prestižní anketě Křišťálová lupa. Pokořili jsme magickou hranici 1 miliardy korun, tedy částky, kterou naši uživatelé utratili u našich partnerů. A našim uživatelům jsme tak mohli na odměnách celkem připsat už přes 63 milionů korun,“ jmenuje některé z letošních úspěchů Josef Drobílek, marketingový ředitel Plné Peněženky.

A v čem vlastně princip cashbacku spočívá? Registrovaný uživatel Plné Peněženky si vybere e-shop, ve kterém chce nakoupit. Do obchodu vstoupí přes odkaz na webu Plné Peněženky. Za uskutečněný nákup dostane Plná Peněženka od e-shopu provizi, a o tu se pak rozdělí s uživatelem. Ten zpravidla získá včetně bonusů asi 60–70 % provize.

Mezi největší partnery Plné Peněženky patří e-shopy jako např. Mall, Kasa, nebo Zoot. Z těch zahraničních pak třeba Booking nebo Aliexpress. Za úspěchem Plné Peněženky stojí tým téměř 30 lidí, kteří se starají o vývoj služby, její propagaci a komunikaci s uživateli i partnerskými e-shopy. S růstem Peněženky jdou ruku v ruce i marketingové kampaně, jejichž hodnota letos překročila 20 miliónů korun.

„Letošní úspěšná sezóna právě vrcholí a my už se připravujeme na rok 2018. I v příštím roce nás čekají významné události. Přivítáme půlmiliontého uživatele, překonáme obrat 2 miliardy korun a vstoupíme na jeden z největších světových trhů. Další novinky jsou zatím tajemstvím, ale mohu prozradit, že na své si určitě přijdou vyznavači módy, volnočasových aktivit a výhodných nákupů,“ dodává Josef Drobílek.

Plná Peněženka není služba, na které lidé zbohatnou. Díky cashbacku jim ale může v peněženkách zůstat pěkných pár tisíc ročně. Nejnižší částka, kterou uživatel získal za nákup a nechal si ji poslat na svůj účet, byla 47 haléřů. Naopak nejvyšší odměna za jeden nákup dosáhla 4 055 korun a jednomu z uživatelů Plná Peněženka za jeho nákupy vyplatila naráz 114 999 korun.

Klíčová slova ČR-trh-internet-obchod-finance

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Finance, ekonomika

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.